NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Heb nog niet zoveel geplaatst deze week, ik was op kamp met m'n klas. Hartstikke drukke week gehad en helemaal kapot! Maar had gelukkig geen tijd om heel veel na te denken over nod.

Ik heb geen idee of ik morgen ongi ga worden, voel eigenlijk helemaal niks. Klein beetje buikpijn, maar verder weinig. Misschien morgen toch maar een testje als ik niet ongi ben.........

2. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ LBlue: jee, wat geweldig, meid!!! Eindelijk raak! :D. Van harte en ik hoop dat het helemaal goed zal gaan :) :)

@ Ils80: dat klinkt heel goed! Hopelijk heb je gelijk en hebben we morgen een blije Ils hier :)

@ hier: gisteravond ineens 1 felle pijnlijke steek rechtsonder. Snap ik niks van. Ik had een week geleden posi ovu test, dus een eisprong lijkt me sterk. :( Misschien is het gewoon niks, hihi

3. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    #1043 pinkster, 16 jun 2012
    Laatst bewerkt: 16 jun 2012
    LBlueeeee van harte gefeleciteeeerd meid!!!!!! Eindelijk he????? Geniet maar lekker van s8!!!!!Ben super blij voor je!!!

Hier ben ik hell niet positief,ongi kraampen breken door ..pijnlijk...zo als elke maand!!
    Maar zo lang die *&^ bloed er niet is..er is hoop!!! Dan zeggen mijn tepels niks he :(Ow ja en wat ook zo raar is,is dat mijn (.)(.) niet zeer doet,normaal elke periode wel,altijd mijn eerste teken dat ik ongi word en kleine puisjes,maar nu ook helemaal geen een,mijn huid is nu juist zacht en lekker schoon...
    We zullen het zien! ik test niet eerde dan dinsdag...duuuusss
    Man(niet lief);) is gaan werken,ik ben net wakker en de kleine ook,heeerlijk...ga straks wat boodschappen doen,mijn huis even voor langs stofzuigen en dweilen
    Wat gaan jullie allemaal doen vandaag???

4. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkster, tja, die tepels.... Ik hoop natuurlijk voor je dat t een goed teken is, maar ik had t een paar maanden terug ook, en dat was niks...

Ik ga vandaag niet veel doen, ben moe.
    Net ovulatietest gedaan... Positief. Ik snap er de ballen van. Dit is nu de derde posi ovu test in deze cyclus. Oh en een week geleden nog nega zw.test. Uhmmmm :( :( :(
    Nou, ik ga niet meer als een gek klussen deze keer, ik wacht t ff af...

5. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Dank jullie!!!

En saar, wat onwijs raar.. Mag jij met zo'n lange cyclus en dit gekke beeld niet langs de dok of gyn? Want dit is wel absuurd, zeker na jou gewone normale cyclussen!!!

En pinkster, helaas zeggen klachtjes helemaal niks... Ik heb 11 rondes van alles gevoeld... Zo'n beetje iedere zwangerschapsklacht die er is... En nu had ik echt helemaal nergens last van... Behalve dan dat mijn onderbuik gek voelt... Natuurlijk hoop ik enorm voor je dat het bij jou wel iets zegt, maar helaas is het lichaam gek...

Ik ben het absoluut nog niet aan het beseffen... Vind het nog een behoorlijk gek idee.. Pas als ik naar die test kijk, dan denk ik... Ja 2 positieve testen dat verzin je toch niet! Dus op naar de eindfebruari baby!!! Jeeehj!

6. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben zwaar filmverslaafd aant worden. Kom nergens meer aan toe lijkt het wel haha. Nog dames die gaan testen?

7. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben overtuigd! Vandaag mijn NOD en voel me behoorlijk zwanger! Ben echt heel blij! :p Neemt niet weg dat voor iedere zwangere de eerste maanden spannend blijven, maar wordt hier heel blij van!

Geeft zelfs al 2-3 weken aan, terwijl ik zo'n korte cyclus heb en uitgegaan van netaan 4 weken zwanger. Misschien toch vroeger mijn ei gehad...Of maak gewoon veel HCG aan...:)$ straks zijn het er twee ;))

Vanochtend aan zoonlief vertelt dat mama een heel klein babytje in haar buik heeft! Hij keek heel blij en trots en ik moest gaan staan. Dan kon hij beter aaien. Volgens hem wordt het een meisje...
    Een uurtje later vroeg hij of de baby in mijn buik tandenpoetsen ook niet leuk vindt...schattig!:p

Vanmiddag en morgen vertellen we het aan onze ouders. Zijn hier de vorige keer ook snel mee geweest. En ja, mijn beste vriendin mag het ook weten. De rest moet alleen nog even wachten tot na een goede echo!

Bijgevoegde bestanden:

• 009.jpg
      009.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,1 KB
      Weergaven:
      5
  8. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lblue: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Yes!! Mag op donker ROZE!!! Vanmiddag 2e test gedaan, met middagurine en is wat duidelijker dan gisteren met ochtendurine!

Bijgevoegde bestanden:

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ LBlue: ik heb over een maand een afspraak staan met gyn ivm zaadonderzoek. Dus dan kan ik dit allemaal meteen voorleggen.

@ babybolly En allmine: jaaa, dat gaat gooooeedd!! Mooi zeg :)

11. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Babybolly en All Mine....Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!
    Het gaat goed hier...Heeeerlijk!!!! Geniet lekker van jullie wondertje
    Super mooie testen!!!!!Waar blijft de lijst met all die knale roze???;)

12. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahhh gefeliciteerd roze meiden!!!!
    Ik heb mij vanmorgen kunnen bedwingen en nog
    niet getest! Ik ga echt mijn Nod afwachten :)
    Denk ik... :p

13. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een positieve berichten allemaal! Goed begin van de lijst!

Nik, knap hoor wachten!

ff ego brichtje moet het even kwijt:
    Hier net een brief van het ziekenhuis, hebben ze onze afspraak bij de gyn een maand (!) verplaatst. snappen ze dan niet dat het ff duurt voordat je een afspraak maakt, en dat je dan ook echt die afspraak wil! pff

maandag maar even bellen...

*einde ego bericht*

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunst, wat vervelend zeg!!!! Inderdaad ff bellen maar, je weet t nooit

15. Danielllle

6 jan 2012
    56
    0
    0
    Drenthe
    Balen zeg dat je nu weer een maand moet wachten... Het duurt allemaal al zo lang....

Ik ga morgenochtend nog een keer testen dan 2 dgn voor NOD. Zou zooo leuk zijn als ik de test in kan pakken als vaderdagcadeau..

Maar voel al vanaf gisteren ongi krampen en steekjes...:x

16. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Dag dames,

Voor alle posi testers gefeliciteerd, zijn der al aardig wat, ben benieuwd hoeveel er bijkomen nu de lijst officieel begonnen is.

Donderdag avond nega test, vandaag nod.. Nog geen duivels maar wel veel activiteit in mn buik. Hoop toch wel dat mn cyclus geen uitschieter gaat maken.

Vandaag lekker luieren, misschien iets opruimen, maar niet te gek doen!!
    Gaat er vandaag of morgen nog iemand testen

17. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Goeiemiddag dames, onze lijst is eindelijk begonnen :D

Was ik toch helemaal vergeten Minnie een fijn weekend en bruiloft te wensen; bij deze (mocht je het ergens tussendoor nog kunnen lezen).

Grappig Paloe, dat je vriendin het meteen doorhad.
    Ik ken mijn vriendin al bijna 27 jaar maar die heeft er toch een paar keer naast gezeten hoor, hoewel zij normaal alles haarfijn aanvoelt.

Vonneke; snap jij al iets van die FF kaart dan?
    Ik heb het opgegeven, kan dat ding niet volgen en ben trouwens toch gestopt met tempen enzo.
    Mij teveel gedoe en ik ga er veel te veel waarde aan hechten terwijl het volgens mij nog lang niet altijd hoeft te kloppen.

Linnie, welkom, hoop dat je vermoeden juist is!

LBlue; waaauw wat fantastisch, gefeliciteerd!!!
    Ik denk dat wj hier allemaal heel hard met je mee hopen dat het blijft zitten (net als voor de andere zwangere dames natuurlijk :))

Sofie; ik hoop dat die dingen die je voelt echte kwaaltjes zijn, wanneer wil je gaan testen als er geen ongi komt?
    Dat bm voelen daar snap ik ook niks van, en volgens mij kan je daar ook niet echt wat door bevestigd krijgen.
    Fijn dat je weer zin hebt joh, is toch wel belangrijk in een relatie he, los van het zwanger willen worden.
    Hier is het ook weer terug; zo doen we het maar twee keer in anderhalve maand en nu ineens 4x in de week :D

Mamajens; ga je wat leuks doen dit weekend, dat je alleen op je mobiel kan kijken?
    Veel plezier dan!

Ils; ooow wat spannend, ik hoop dat je morgen een heel mooie posi-test hebt!
    Wat zou dat een leuk vaderdagkadootje zijn he :)
    Als je geen sjagie-dag hebt dan wil dat best al wel wat zeggen denk ik he.
    Als ik dat deze maand niet ga krijgen dan weet ik wel hoe ver het is.
    Heb het normaal altijd een week vantevoren ofzo, dan ben ik echt níet te genieten en kan ik niks hebben (arme mannen en beesten hier in huis :p)

Geranium; hopen dat er dan ook niks komt en je morgen een posi-test hebt!
    Was het een leuk kamp?

Saar; apart als je al je ei hebt gehad.
    Dan zal het dat niet nog een keer zijn.
    Kan vanalles of niks zijn, rottige is dat je alleen maar kunt wachten.
    En je wacht al zolang he, met die lange cyclus.

Pinkster; lijkt me best dubbel voelen dan; wel ongi-krampen maar verder niet de normale kwaaltjes.
    Spannend toch hoor!

Diabolique; wat voor films kijk je dan allemaal?

Babybolly; duidelijker kan je het niet hebben he, geweldig!
    En wat een lieve reactie van je zoontje, snapt hij het al een beetje?
    Mijn zoontje snapt er niet zoveel van, volgens hem kan er alleen een baby in je buik zitten als die dik is :)

All Mine; daar kan je niet meer omheen he, zelfs met middagurine zo duidelijk!
    Geweldig :)

oew Nik, sterk van je hoor!
    We helpen je wel om niet voor NOD te tesen.
    JE MAG NIET, JE MAG NIET, JE MAG NOG NIET :D :D :p

Kunst; wat enorm klote zeg, hebben ze er ook een reden bijgegeven?
    Zomaar een maand opschuiven is wel erg lang, ze moeten toch weten hoe moeilijk het al is om die stap te zetten?
    Inderdaad maandag maar meteen bellen.

Danielle; hoop dat het toch een posi-test wordt en dat die krampen loos alarm zijn.

Mh90; heb je na die nega-test niet meer opnieuw getest?
    Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt!

Hier deze maand echt goed geklust, en het bevalt me weer zó goed dat we er lekker mee doorgaan, gewoon omdat het zo fijn is ;)
    Nog twee weken dus ik zit nu officieel op de wachtbank.
    Spannend!!
    Vandaag luie dag, we kwamen pas rond 11 uit ons bed, lekker liggen stoeien met zoonlief, spelletjes op de mobiel gespeeld, gewoon heerlijk ontspannen.
    Wat kan een mens toch gelukkig zijn met kleine dingetjes he :)
    straks nog even wat winkelen en nieuwe visjes kopen, onze guppen beginnen ernstig ondergesneeuwd te raken door een kolonie slakken die daar helemaal niet horen te wonen :D
    Maar eerst nog een stapel shirtjes en jasjes ophalen bij mijn zus, die heeft heel regelmatig een flinke stapel kleren voor mij en mijn zoontje.

Fijne dag allemaal!

18. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Saar, ik heb ook al eens gelezen hier op het forum dat een ovutest posi uit kan slaan bij zwangerschap.....

Kunst wat vervelend meid! Belachelijk dat ze een afspraak met een maand verschuiven!!! Succes maandag met bellen!

Wij gaan vanmiddag lekker naar het zwembad met zwager en schoonzus en hun zoon van 13. Hij is helemaal gek met onze kids, is altijd heel leuk om te zien. Nu gaan er nog 2 vriendjes van hem mee.

19. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanf: kleine mannetje lijkt het wel te begrijpen. Vertelde dat de baby nog heel klein is en dat deze nog moet groeien. We wilden het hem als eerste vertellen, maar hadden niet verwacht dat hij er op terug ging komen. In zijn fantasie heeft hij namelijk ook wel eens een baby in zijn buik. Misschien verklapt hij het ergens een keer, maar dat is dan maar zo...vonden dat hij als grote broer in spe het wel eerst moest horen voor de opa's en oma's...

20. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    MamavanF, heerlijk zo'n ochtendje!!! SUcces op het wachtbankje meid! Ik hoop dat we eind v.d. maand een mooie test van je zien!

Deel Deze Pagina