En nog vergeten te zeggen! Ik heb nooooit bloed als ik mijn tanden poets,maar vanochten en net had ik erg veel,mijn tandvlees in een beetje ontstokken...maar hoe kan dat ineens??? Gister avond voor dat ik naar bed ging had ik dat helemaal niet!!! Vandaag houdt mijn lichaam mij echt voor de gek...
Kan 2 dingen beteken volgens mij: Of je hebt idd een extreem vroege nod of jullie hebben te ruw gesekst. Dit heb ik allebei al eens gehad. Je geeft zelf al aan dat je een wisselende cyclus hebt, dus dit kan best eens korter uitvallen. Maar je zegt ook dat de bloeding tijdens de seks kwam, dit is heel vervelend maar tijdens de seks kan je natuurlijk een klein wondje hebben opgelopen. Ik heb dit paar maanden geleden ook gehad in mijn klusweek, vl wilde een nieuw standje uit proberen. @mamavanf bedankt voor je reactie, ook ik begrijp FF niet goed maar hopelijk steeds een beetje meer Moet van de ha temp lijst bij houden en daar een grafiekje van maken, dus dan is FF natuurlijk een handig hulpmiddel en wie weet leer ik er wat van. @Lavina bedankt voor je reactie, ik denk zelf ook dat die dip gewoon de eisprong aangeeft, maar vorige maand gaf de grafiek dit ook netjes aan. Zoals ik net al schreef ga ik ze bij ha bezoek laten zien, ben benieuwd naar zijn reactie. Ga trouwens pas na mijn vakantie naar ha (half aug), eerder heeft toch geen zin. @roze Jeetje wat zijn er veel met een positieve test!! Iedereen gefeliciteerd!!
Ik ben heel lang weg geweest.. maar nu weer terug Mag ik ook op de lijst Yuna 26 1ste ronde 1ste kindje NOD 26ste
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (6) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje 17. (4) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar)-1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (8) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Saar81 (30 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1 kindje [COLOR=#cc99c]23. (8) Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje [/COLOR] Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (? jaar) - ? ronde, 1e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (4) Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje [/COLOR]Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Yuna (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 27. (1) Aishley (30 jaar) 3e ronde 28. (1) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) [/COLOR]Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Potiki25 (25 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a l: 71[/COLOR] WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld, 3 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.[/COLOR]
Stand: 5 roze - 2 rood Ik heb even een computer opgezocht om het bij te werken.. Anders moet ik echt teveel terug gaan zoeken als ik maandag de lijst weer ga bijwerken.. Morgen mijn NOD, nog niks te zien, voel van alles. Ik heb nu 2 testen gedaan: 1e licht positief (dacht ik) en 2e lekker wit. Dus we zien het wel! Maar als die negatief is, kom dan maar door met die duivels! BASTERDS!! Slaap lekker straks en ik lees weer mee en pas maandag weer aan, is te overzien toch?
Moet goed komen mamajens! Geniet van je weekend! Bedankt voor het nog even bijwerken van de lijst Balen dat je nu negatief test, maar geef de moed nog niet op!
@pinkster ik heb ook de 9e NOD. Ik waag er morgenochtend een testje aan. Zou zooo leuk zijn hem in te pakken. Maar durf er gewoon niet op te hopen.
kijk net in de spiegel zie allemaal pukkeltjes op mijn borst hals. Hmmz normaal nooit last van.. Maar hopen dat het een goed teken is. Alhoewel in nog van alles voel in mijn onderbuik..
@mamajens... hmmm vaag, maar misschien nog ff afwachten.. @Danielle... ik hoop het voor je! Ik heb ook allemaal pukkeltjes op mn borst.. ik dacht dat het aan de zon lag..omdat ik een beetje had gezont.. maja wie weet is t idd een voorteken. Ik ben een roker, en moet zeggen dat ze me niet meer zo smaken.. Ruzie is gelukkig overgewaaid..na nog een flinke schreeuwpartij.. Volgens mij ben ik of heel erg zwanger of er komt een ongi van hel.. We zullen het wel merken..
Nou denk niet dat het hier lag aan partijtje ruwe seks dat ik oud bloed kreeg aangezien het oud was/is en vl en ik net begonnen en er niets ruws aan was. Denk dat il nu voor het eerst in mijn leven een kortere cyclus heb vanm 26 ipv 30, 31 of 32 dgn. Tja niets aan te doen, baal wel en maar weer op naar een nieuwe ronde.
Goedemorgen! Gisteren had ik al moeten menstrueren, maar tot heden niks gemerkt .... Normaal voel ik het ook wel opkomen. Ik heb gisteren middag & vanochtend de Sensitest dipstick zw test gebruikt en krijg een duidelijke rechterstreep te zien + een heeeeel heeeeel heeeeel heeeeel heeeeel licht linker streepje. Nauwelijks te zien. Pffff, wat is het nou?? Gewoon m'n cylus overhoop denk ik? Moest het even kwijt...
Karen, lijkt me positief als het al 2 keer een lichte streep is. Ik lees veel over kriebelborsten en pukkeltjes en aders... klinkt heel goed allemaal. Ook het tandvlees van Pinkster klinkt positief. En ik stuiter hier rond... Heel licht streepje!!! Krijg hem nog niet op de foto maar ik ben zooooo blij!!!
goedemorgen, hier moet ik vandaag ongi worden,maar voel tot nu toe nog niks! hopen dat dat zo blijft! heb nog altijd wel last van die kriebel borsten en het avond-eten gisteren smaakte mij maar de chips achteraf niet. dientje:idd over 2 dagen nog eens testen! pinkster:het blijft spannend voor jou! hopelijk heb jij een positieve test in handen! mamavanjens: hm dat afwachten is zooooo lastig he? je lichaam kan je echt wel voor de gek houden! saratj3:een roker?ga je stoppen als je zwanger bent of niet? hier gestopt toen ik net zwanger was van noa en tot op heden nog en ik mis het helemaal niet! karen:ik zou over 2 dagen nog eens testen ,als er dan niet iets duidelijks uitkomt dan weet je het zeker! ils80: wauw ij ook op roze!gefeliciteerd!!!
Hoi Ils, Nou zo licht hier, lijkt wel of ik voor de gek word gehouden of zo! Denk het bijna niet. Jij bekend met Sensitest eigenlijk? Maar jij een licht streepje dus???? Een voorzichtige proficiat
Ik had trouwens nog zo'n dipstick (de laatste), en deze heb ik 5 sec in het water gehouden. En... Bij deze dus geen heeeel heeeel heeeel licht streepje! Dus krijg stiekem toch hoop?? Kan het ook kloppen dat ik (nog) niet voldoende Hcg hormoon aanmaak of zo? En dat dat de oorzaak is?
Goedemorgen! Wauw Karen en Ils, wat spannend zeg!!! Hou ons op de hoogte! Ik heb vanmorgen de 3e test gedaan, en is echt overduidelijke streep nu! Dus mijn HCG stijgt. Al wil dat natuurlijk niet garanderen dat het goed blijft gaan. Kwaaltjes heb ik nog niet echt. Alleen steekjes in mijn onderbuik 'savonds. En met vlagen misselijk.
@karen, een streepje is een streepje. Dat betekent dat er zich wel HCG vormt. De sensitest was bij mij ook nog heel licht, maar de kruitvat 2 voor 5 euro en de clearblue waren duidelijk positief. Misschien heb je over een paar dagen een duidelijke streep. Hier hebben we het gisteren aan mijn schoonouders verteld. Ons zoontje had een t-shirt aan met op de voorkant 'binnenkort ben ik niet meer in m'n...' en op de achterkant een plaatje van een eendje. Het duurde even voor het kwartje viel, maar ze waren ontzettend blij! Zo leuk! Ik heb behoorlijk veel steekjes in mijn buik en voel dat er veel gebeurd. Verder zit ik echt onder de pukkels...bah, dat had ik de vorige keer helemaal niet...maar goed, blijkbaar zit het met de hormonen wel goed. Ik probeer vanavond nog verder te reageren, maar weet niet of dat lukt. Gaan een midweekje weg en er moet nog veel gebeuren... Tot snel!
Karen, het zou kunnen dat je een wat latere innesteling hebt gehad en het even duurt voor het zichtbaar is op een test. Mijn 1e test heb ik afgelopen vrijdagochtend gedaan, was nog niet een super duidelijke 2e lijn. En nu pas echt een knal test! Dus ik zou over 2 of 3 dagen nog eens testen als je menstruatie uitblijft!
Iedereen met 'streepjes' gefeliciteerd.... Zelf moet ik nog heel veel geduld hebben , want ja mijn NOD is pas aan het einde van de maand...ik reken er maar niet op want het is de eerste ronde na de pil...maar je weet maar nooit ..