Lief van jullie dat jullie gier nog mee kletsen.. ik denk dat in heel mijn leven een maand nog nooit zolang geduurt heeft... tis echt afschuwelijk! net zoals die wedstrijd!.. echt ik word hier zoo chaggo van.. beginnen we zo goed.. en dan bam... en dan nog die verschrikkelijk ronaldo.. die man moet echt ophouden met zn arrogante kop! zo dat is eruit.. hahahahah
Zo ik heb net 17 blz achter mn kiezen. @Babybolly, hoofdpijn is ook een zw.schapskwaaltje dus ik zou me daar niet te druk om maken hoor. @Bootje, ook pijn in de liezen is een bekend verschijnsel in de zw.schap. @Pinkster, mijn vriend maakt ook altijd dat soort opmerkingen als ik geen zin heb ( je zit zeker niet in je vruchtbare tijd.) Echt super irritant is dat. @Lblue, van harte meid, je hebt het verdiend na zoveel rondes. @Ils, jij ook proficiat, en dat terwijl je er geen geloof in had deze maand, echt leuk!!!! @Saar, best spannend bij jou zeg, een felle steek kan ook een innesteling geweest zijn. Bij mijn 1e zw.schap had ik ook zo'n steek. @Kunst, ik zou echt op mijn strepen gaan staan, een maand verzetten kunnen ze toch niet maken? @MamavanF, ik had je berichtje nog gelezen hoor ( mij fijn weekend gewenst) @Aisley, wat spannend naar een medium, ik ben daar ook weleens gewwest en was toen ook zwanger en zij zei toen dat ze nieuwe groei zag, ik kreeg helaas wel een mk maar dat terzijde. @MH90, veel geluk in de volgende ronde. @Mizz Bunny, hoe zit het met het bloedverlies?? Is het doorgebroken of bij die ene keer gebleven? @Dientjuh, spannend voor jou, hopelijk snel een knaltest @Karen, ook voor jou spannend hoor, maar een streep is een streep. @Lindsay, jij ook veel geluk in de volgende ronde. Hier vanochtend niet kunnen tempen, ik heb net wel getempt maar dan geeft ie wel veel hoger aan dan s'morgens dus ik denk dat het geen zin heeft om dat in te vullen denken jullie wel? pfff ik heb het telkens zo erg koud, meer meiden last van? Tis natuurlijk ook niet echt warm buiten maar heb het wel wat kouder als anders, misschien toch nog een griepje wat niet door wil zetten
hahaha zit me hier ook op te vreten hoor! Ga er maar van uit dat we er vanavond uit liggen Ik had héél eventjes hoop maar da's helemaal over nu. Achja, what else is new Erg is dat he, als je zolang in spanning ergens op moet wachten en in onzekerheid moet zitten. Lijkt me vreselijk als je dit een jaar of langer elke maand moet meemaken. Ik vind dit half jaar al lang en slopend genoeg. Gelukkig deze maand meer rust erin, de wens is er niet minder op geworden maar het bijna obsessieve wel (gelukkig maar). Las trouwens dat je het roken niet meer lekker vind? Ik ben op mijn NOD gestopt, gewoon uit het niets omdat ik er ineens zó van walgde. En twee dagen later een posi-test, nooit meer ook maar een kléin beetje trek in een sigaret gehad Zou trouwens wel heel leuk zijn als het nu gelukt is, dan zou ik rond de verjaardag van mijn zoontje zijn uitgerekend
Staan ze weer achter dan? vl is voetbal in de kroeg kijken en ik heb iets anders op staan, boeit me niet zoveel hihi
@Aisley; welk medium is dat waar je naartoe gaat? Zit er ook over te denken, iemand die een goede in brabant weet??
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (4) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar)-1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (8) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Saar81 (30 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1 kindje [COLOR=#cc99c]23. (8) Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje [/COLOR] Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 24. (5) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (? jaar) - ? ronde, 1e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (4) Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje [/COLOR]Yuna (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 27. (1) Aishley (30 jaar) 3e ronde 28. (3) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) [/COLOR]Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Potiki25 (25 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a l: 74[/COLOR] WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (7) ♥, ongesteld (3), 3 MMM, negatieve test (1), twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.[/COLOR]
Sarah ja ik vnd dat dat er gewoon bij hoort, de mensen die aan het eind van de maand nod hebben leven met de beginners mee, dus de beginners ook aan het eind! Minnie ik had vorige week zoń griepje, of was het een symptoom? Had het steeds rllerig en dan weer gewoon, steeds afwisselend.. mamajens whoo thnx! Lekker dat roze.. dat er maar heeel veel mogen volgen! Hoop namen op de lijst trouwens die ik helemaal nog niet voorbij heb zien komen!
Klopt paloe, zitten er veel bij die nog niet meekletsen. Hoop wel dat ze doorgeven wat ze zijn. Ben nogal van de statistieken en ben zeer benieuwd!!! Wat een gekut dat voetbal!!! Haha
Hee meiden, Ik lees steeds alles mee, maar reageer bewust niet om er iets minder mee bezig te zijn. Zat de vorige maand ieder vrij (en niet vrij) moment op ZP, niet goed.. Ik heb nu alleen wel een vraagje aan jullie. Ik temp niet en ik doe geen ovutesten, maar ik voel mijn eisprong wel altijd. Nu is het geval dat ik al een week lang steken heb bij mijn linker eierstok! Zo lang kan een eisprong toch niet duren? Ik dacht namelijk dat mijn ei al wel gesprongen zou zijn... Ander heb ik een probleem aangezien VL t/m woensdag in Parijs zit en we zaterdagochtend voor het laatst geklust hebben. Aan alle roze dames: Gefeliciteerd! Ben enorm blij voor jullie!!! Aan alle rode dames: Balen, zeg! Hopelijk mag het bij jullie in de volgende ronde dan wel echt raak zijn..
@ Palou, ik heb mijn cyclus even berekend op 28 dagen... Zeker weet ik het niet, kan net zo goed 32 zijn, dan ben ik nu precies 4 weken denk ik. Dus het is een gok. Met de 12 weken echo zal ik het pas precies weten. Ik laat het dus nu gewoon op 19 feb staan. @ Griepje/symptoom, ik had dat ook een paar dagen voor NOD. In de avond Rillerig, koortsig voelde het aan!
aster balen zeg dat vl weg is!!! En ja die zp verslaving is erg he... Had er tijdens het proberen voor Liam ook last van. Je kan je ei wel lang voelen, tot het springt, dan is het vaak ineens weg.
Aster, ik weet het niet, als je erop let, gebeurt er van alles daar beneden. Begrijpelijk dat je niet altijd mee schrijft, soms kun je inderdaad wat te gefocust worden Oeeehhh, Nederland kan het vergeten...
Even een kort berichtje van mij want voel me te beroerd om overal op te reageren. Heb verschrikkelijk last van hevige buikkrampen en kotsmisselijk...heb ik nog nooit last van gehad rond en kan ook zeker weten op rood. Heb nog nooit klachten gehad van mijn menstruatie en hoop dat dit eenmalig is...ga nu wat pakken voor de misselijkheid en krampen en dan mijn bedje in met een kruik voor me buik.
Dank voor jullie reacties, Saar en Paloe! Ik wacht het wel af, meer kan ik niet doen, immers.. Ik blijf jullie volgen hier in het forum en ik hoop dat de lijst goed roze wordt. Ik duim voor jullie! Liefs!
Ik moet de ha bellen. Heb me.eerste zoontje.verloren met 37 weken zwangerschap.dus zitren.strikt op me.lip de ha. En ik heb pcos. Tis nie dat ik zomaar bel anders zou ik wel gwn.afwachten.he. Dus de ha kan er wel wa mee. Liefs
@ minnie: oh, grappig, ik wist niet dat een steek ook een innesteling kan zijn, ik heb tot nu toe alleen andere dingen gehoord over de innesteling. Dus dat is ook nog mogelijk... Nou ja, alle mogelijkheden liggen dus nog open, hahaha