Tjongen Jongen...wat een pleuris wedstrijd zeg!!!! Die Ronaldo homo!!! Vreselijk!!! Ik werd bijna ongi van de spanning!!!! Zal met mij gebeuren hey....pffffffffffffff maar ja zei ik toch NL naar Huus toe..... Maargoed hier geen kraampen,niks geen nieuws,boobs are bigger,i guess...verder niks te vertelen!! Lieve meiden ik ga slapen want van niks doen word je ook moe Tot morgen!!!!!!!!!!!!! XXxxx
Haha Pinkster, hier ook bijna ongi van de spanning! Nog even wachten, mannetje heeft de komende dagen nachtdienst , hopelijk kan ik hem verrassen !
Zo weer even bijgelezen en een megapost @Daniellle Heb je nog getest vandaag ben benieuwd! @Sarahtj3 wel beter dat roken je niet meer smaakt en ik hoop dat het een goed teken is! Hier heb ik wel de testen maar denk dat ik ook zaterdag of zondag ga testen, maandag zou mijn NOD dan zijn. Wil ook niet teveel testen verspillen maar ja ivm uitstrijkje wil ik eigenlijk wel weten of ik wel of niet een afspraak bij de HA kan maken. Heb je uiteindelijk nog gemidgetgolft? Het was hier best wel lekker weer! Ja Ronaldo is echt zo gatver overdone bah! Ik vond eerst ook dat de maand lang duurt maar om de 1 of andere reden heb ik ineens meer rust sinds halverwege vorige week. @Karen voorzichtig gefeliciteerd! @Ils jij ook voorzichtig gefeliciteerd!! Leuk zo op vaderdag! @bolly leuk dat idee met dat shirtje! en fijn dat je schoonouders ook blij zijn natuurlijk. veel plezier met je midweekje weg @Lindsay jammer, hopelijk volgende ronde beter @tinkerbell zou toch voldoende moeten zijn, voor je eisprong is altijd goed @pinkster het is nog vroeg, hoop dat je alsnog posi test! en wat vond papa van het tweede cadeau? @nik je bent goed in volhouden iig!! Nog ff @mamavanf hoop dat je een leuke vaderdag hebt gehad met zijn drietjes, en de eerste is dan helemaal speciaal. Haha inderdaad echt mannen met dat spuitdiploma vraagje, geweldig! @geranium spannend!!! duim hier voor je @kaka welkom! @mamajens wat lief van ze om dat toch te doen! @sofie waarom bel je eerst de HA of je een test moet doen? Ik duim voor je iig @dientjuh ben benieuwd wat er allemaal uitkomt, en duim voor je dat je zwanger bent @mizz vervelend dat je je zo rot voelt, hoop dat je je snel weer beter voelt. Vandaag lekker op verjaardag geweest, lekker ff dagje nergens aan denken. Behalve dan dat iedereen zegt als je een kindje vast houdt, nou staat je goed hoor! Je moet er ook maar aan beginnen >< Doe ik al dacht ik maar dat hoeven jullie nog niet te weten Verder weinig nieuws, behalve last van opstoppingen niks aan klachten o.i.d. En dat voetbal was weer eens tien keer niks, echt verdiend om naar huis te gaan, hopen dat al die stomme vlaggetjes hier ook snel weg zijn overal. Welterusten alvast voor iedereen!
Aaaaagh ik zit mobile, hele post gemaakt met een reactie op jullie allemaal, klik ik op reageren..... Doet ie ineens raar en weg post!! Morgen doe ik een nieuwe poging, dan Zal ik ook de foto posten.
jeetje! twee dagen weg en ik mis bijna dertig pagina's! straks lees ik even bij dat is lastig met de telefoon. hier alles rustig. wat plopjes, enorm veel poets zin en verder ben ik heel rustig, we zien het as weekend!
AAW half uur geleden bruut gewekt door m'n vriend omdat is iets niet kon vinden.. Wat een chagrijn zeg! Heb lekker een cappuccino voor m gemaakt en het deuntje in m'n hoofd: "begin de dag met een dansje"! Mannen!
goedemorgen! hier kreeg ik deze ochtend om 5u een klik om te testen ,maar het blijft nog spannend,want er is een heeeeeeel licht streepje te zien,maar ben bang dat het van de mk van 21 mei nog is. gelukkig ga ik dadelijk naar de ha en neem de test mee en dan zal zei wel voorstellen voor een bloedtest. maar ik had de 13juni ongi-pijntje,dus als ik een late innesteling heb gehad kan dat zijn dat de test zo licht uitgeeft,dus het blijft spannend! paloe:ja de ha staat altijd achter een bloedafname,zij wil altijd die zekerheid,dus das wel heel fijn! minnie:hier last van koud/warm de hele dag door!maar meestal heb ik het te warm hihi aster hier ook soms last een week lang,maar vraag me niet wat dat betekend! mizz bunnyei klinkt als een buikgriep!beterschap! dientjuh:waarom tiep jij alles met een punt tussen je woorden? lavina: heb al getest lees bovenstaand bericht zo en nu ga ik met alle plezier een bloedafname laten doen duimen jullie voor mij???
misschien was gisteren mn nod hoor?! ik twijfel een beetje, ik vind hem wel erg duidelijk namelijk is alleen maar goed natuurlijk!
Ja dat snap ik, maar het kwam over alsof je bloedafname wilde laten doen voor je uberhaupt had getest Maar zo te lezen is dat niet zo! Gefeliciteerd met je streepje!!! en succes!
zoo, ik ben er de hele dag niet, eerst de hele dag college en daarna voor het eerst de avondvierdaagse lopen met Olaf!
ik mag op rood helaas Alle zwangeren gefeliciteerd! Alle wachtenden: hoop voor jullie op een positieve test! Iedereen die op rood gegaan is: succes de volgende ronde!
Hier gisteren roze bij het afvegen. Ben ook heel de middag een beetje ziekig geweest. Misselijk en buikpijn. Nu heb ik zitten rekenen en kom ik uit op de innesteling? Zou leuk zijn. Maar voor mn idee wel heel snel. Ik moet donderdag naar de gynecoloog. Ik heb 2 jaar geleden een trombosebeen gehad en wilde dus informatie voor een eventuele volgende zwangerschap. Toch zijn we deze maand al niet heel voorzichtig geweest. Ik ben benieuwd. Mag ik trouwens ook weer in de lijst. Stond er aan het begin wel in, maar nu niet meer. Mijn NOD is zondag, maar aangezien ik do naar het ziekenhuis ga, wil ik die ochtend al een testje wagen.