NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussion in 'NOD forum' started by tinkerbell26, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pasja

pasja Lid

May 22, 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee dat vragen ze niet. wij roepen al jaren dat wij nóóóit kinderen willen. leuk van een ander maar niet van onszelf. de reacties als het straks zover is zullen dus van ongeloof tot hehe, eindelijk! gaan.

er zijn maar weinig mensen die nu weten dat wij bezig zijn.

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Ik ben benieuwd Saar, wanneer ga je testen?

@Sofie, ik duim voor een goede bloeduitslag hoor!!!! Hopelijk heb je vandaag nog de uitslag.

@Hoop, succes de volgende ronde

@Rian, spannend hoor, kan idd een innesteling zijn.

@Sarah, vervelend he al die kwaaltjes, hopelijk betekenen ze wel iets.

@Miepje, spannend een 2e streepje. Foto?

Tja daar gaan we weer, ik heb kriebelende tepels en dat herken ik van vorige z.schappen, maar goed dat was toen en nu is nu. Had het toen ook pas na nod dus....

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Sofie ik duim voor je meid!! zou wel heel leuk zijn als de pendel klopt!

@bootje superduidelijk zwanger, nogmaals gefeliciteerd!

@paloe veel succes op college en duim voor jullie dat het weer een beetje goed is vanavond (en de rest van de week).

@Hoop he wat jammer, succes in de volgende ronde

@Rian kan innesteling zijn ja, jee een trombosebeen dat lijkt me niet fijn, hoop dat je do positief test en goed nieuws krijgt van de gyn.

@geranium nog steeds spannend dus wanneer ga je testen? duim voor je

@smeagol ja je weet het niet of een buikgriep of iets anders positiefs misschien wel, duim voor je!

@Ils mooie testen hoor!

@sarahtj3 hoop kwaaltjes inderdaad, nog maar paar daagjes, hoop het echt voor je!

@miepje voorzichtig gefeliciteerd

@daniellle jammer :(

@minnie ik heb het juist de hele tijd warm word er knettergek van, hoop dat je kwaaltjes positief zijn, wanneer ga je testen?

Hier heb ik weer een hele nacht wakker gelegen, eerst kon ik niet slapen en toen ineens auw! ontzettende pijn die door mijn hele rug trekt vanaf onderaan en krampen in mijn buik/baarmoeder, doet me denken aan toen ik de pil nog niet slikte. Ook last van opstoppingen :(

Nu gaat het eindelijk weer wat beter, maar nog geen ongi te bekennen, zit ook nog 7 dagen voor NOD, misschien wordt het wel eerder. Heb het idee dat het hier niet raak is deze maand.

Het weer is hier volgens mij niet zo extreem slecht geweest, wel veel regen maar verder niets gehoord.

4. miepje01

miepje01 Lid

Jan 30, 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    foto van de test , zie jullie het ook
    foto is met de telefoon gemaakt dus erg onduidelijk

kv 3a2 dgn voor nod.jpg

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Inderdaad lastig te zien, maar volgens mij zie ik een heel licht streepje ja :)

6. pinkster

pinkster Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hallo Dames!!!
    Tja al dat kwaaltjes,dingentjes zeggen bijna niks meer..De aders op mijn borsten zijn nog goed te zien,en mijn tepels zijn toch wel wat donkerde...maar helaas is de Rood kleur sterk....
    Heb net mijn afspraak naar morgen middag kunnen schuiven,super!
    ik had hier geen zin in,weer onderzoeken,hier kijken,daar kijken,bloed prikken...pfff,maar ik moet wel!
    Het word het dus de 36e ronde voor mij!! Ik snap het niet wat allemaal mis gaat...
    Maar goed ik wens jullie een prachtig roze maand!!
    Voor de meiden die gelukt is,geniet lekker van want het gaat zo snel!!!!
    Een kind dragen is de bijzonder iets in de wereld!!! Men geloof in allerlei dingen! Ik geloof in wonder van de Heer!!!
    Vandaar voor die meiden die nu ook op rood zijn! Geloof in de wonder dat de Heer in je leven kan maken! Ik weet het als ik harder vraag,als ik vertrouw in heb,dat hij mij zal horen!!!
    Vandaar verlaat ik even deze pagina,kom wel af en toe en kijkje nemen,maar ik probeer deze maand helemaal niet mee bezig te zijn...ik ga over 3 weken op vakantie en ik wil daarin focussen!!!!

Su6 voor jullie alemaal IK WENS JULLIE EEN HELE MOOIE EN GEZONDE ROZE MAAND!!

Voor nu gr.....Karine!!!

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Lieve Karine,

Wat klote voor je zeg :(
    Ik hoop dat er duidelijkheid komt na deze onderzoeken voor jullie.
    En ik geloof dat een wonder zeker mogelijk is voor iedereen, en ik hoop dat dit jullie ook mag overkomen.

Rust lekker uit op je vakantie en geniet, en ik hoop dat we je weer terug mogen zien en dat je alsnog zwanger raakt.

Liefs en dikke knuf

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ach lieve Pinkster!
    ik vind het heel naar voor je, het is jou echt gegunt.. en precies wat je zegt..
    misschien is jouw lieverd nog even niet aan de beurt en moet je nog hopelijk 1 ronde afwachten... ik hoop het iig voor je.. zo'n vakantie zal je goed doen.

Heel veel sterkte gewenst

9. smeagol

smeagol Actief lid

Apr 10, 2012
    113
    0
    0
    Mooi geschreven pinkster. Veel sterkte met je onderzoeken, geniet van je vakantie, even verstand op nul.

Ik zie toch een licht streepje miepje.

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hallooooo,
    ik mag op licht roze :D
    deze ochtend een bloedafname laten doen en vanavond heb ik de uitslag al!
    ha zei dat een urinetest pas test bij 20/25 hcg en mijn waardes waren 6 juni 11 en die 11 zou een urinetest niet aangeven,dus zei ze dat ik (waarschijnlijk) opnieuw zwanger zou zijn!
    het blijft nog spannend maar vanavond om 20u mag ik bellen voor de uitslag!
    straks ga ik proberen de test op foto te zetten...

11. Danielllle

Jan 6, 2012
    56
    0
    0
    Drenthe
    Gefeliciteerd Sofie...

@Pinkster.. Ik wens je een hele fijne vakantie. Hopelijk kun je even je gedachten verzetten en kom je zwanger weer terug. Ik zal ervoor duimen..

12. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @sofie voorzichtig gefeliciteerd, dat jij in de avond kan bellen dat kan ik hier niet hoor! Duim nog harder hier voor je

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    @Sofie... goed nieuws.. spannend hoor vanavond... laat het ons wel weten he!

14. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hier vanochtend naar de ha gesleept door vl die het niet langer wilde want heb zo verschrikkelijk last van krampen vanacht. Hij dacht dat ik weer een niersteen aanval had maar wist zelf zeker van niet. Maar goed alles bij ha uitgelegd en die heeft even een test gedaan en daar kwamen duidelijk 2 streepjes op. Mijn ha denkt aan foutieve innesteling en/of dat er iets mis is met vruchtje en dat mijn lichaam het nu afstoot en vandaar de hevigere krampen. Moet over paar dgn opnieuw een test doen en kon dan volgens ha verwachten dat ie lichter wordt. Verder heeft met gyn overlegd en mag ik volgende week langskomen. Baal aan de ene kant dat het dus niet goed zit maar aan de andere kant denk ik nu fijn kan dus wel zwanger worden....

15. pasja

pasja Lid

May 22, 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    heftig bunny! heel veel succes!!

sofie!! gefeliciteerd!!!!

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hier geprobeerd een foto van de test te maken ,maar ik denk dat hij moeilijk te zien is voor jullie:

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

Nov 19, 2011
    2,542
    0
    0
    Arbeidster
    Sofie ik zie het tweede streepje gefeliciteerd

18. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Pinkster wat ontzettend klote zeg, al zoveel rondes bezig en nu weer op rood :(
    Maar je geloof is sterk, net als je wens en ik weet zéker dat die zal uitkomen.
    Ik hoop dat je op je vakantie de rust kunt vinden en misschien zelfs wel zwanger terug komt.
    Het is je zó gegund, sterkte meis, ik leef met je mee.

Mizz Bunny, ook zo rot voor je, al weet je dan wel dat je zwanger kunt worden.
    Goed dat je vriend je mee heeft genomen, het moet wel heel heftig zijn geweest vannacht dan he, dat hij het niet kon aanzien.
    Ik hoop dat de gyn je volgende week meer duidelijkheid kan geven.

Sofie, wat goed! Gefeliciteerd :) (Edit; ik zie het ook hoor :D)

Hier was het vanochtend ook van dat enorme zeikweer.
    Putten overstroomd, keiharde donder en bliksem en natuurlijk daardoor te laat op de psz.
    En nu schijnt het zonnetje weer lekker:)
    Voel me ook raar hoor, last van mijn darmen, moeilijke ontlasting en misselijk.
    Dacht aan een buikgriepje omdat zoonlief gisterenavond moest spugen maar dat was denk ik van teveel indrukken van de dag en van een fout gevallen snoepje.
    Gek genoeg vond ik het helemaal niet eng of erg, ondanks mijn braakfobie, maf he.
    Heb het idee dat de EFT-therapie nu al wat geholpen heeft, en de indruk dat het bij mij lang zo erg niet is als bij anderen zo te lezen.
    Maar goed, kan vanalles zijn dat mijn lijf weer raar doet, pendel van Hilse zegt in ieder geval augustus en een jongetje (ja, ook al augustus, net als bij de meesten, toch?)

19. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Grrrr, ik mag ook op rood. Niets geen innestelingsbloed. Ben gewoon ongi. Bah. En ineens een veel kortere cyclus. Vreemd. Nou, volgende maand beter.... Succes iedereen en gefeliciteerd zwangeren!!!

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @mizzbunny bah rot voor je zeg :( wel fijn een vriend die zo oplet, tref je het mee

@sofie jaaa ik zie het leuk!

@mamavanf Gekke lijven van ons allemaal ook! Heel veel zijn er gependeld op augustus maar ik ben dus ook door de andere twee op augustus gependeld, we zien wel hihi.

Share This Page