NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Dames, wat kletsen jullie lekker veel!
    Ik lees op m'n telefoon regelmatig mee, maar zoveel reageren lukt echt niet, sorry!
    Ik zag een hoop roze voorbij komen, gefeliciteerd!!!
    De rode dames, jammer... Ik hoop dat het bij jullie snel raak zal zijn!

Ik las wat over pendelen en mediums. Iemand heeft ook voor mij gependeld. Ik had gevraagd wanneer ik zwanger zou raken, toen stuurde ze een bericht terug dat de pendel geen zwangerschap aan gaf. Toen ik vroeg of het zou kunnen dat ik nu al zwanger ben, beaamde ze dat en zei dat het een jongen wordt.

Ik denk overigens zelf ook echt dat het al raak is. Ik voel het aan alles. Zaterdag is pas m'n NOD, maar ik ga wel eerder testen.

Hoe staan jullie tegenover eerder testen???

Bij m'n dochter testte ik met 3w4d al knal positief.

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chikai fijn he! Gelukkig maar dat het leuk was en jullie goed weer hadden!

Doglover wat balen van de KMA! Dank je voor de felicitaties!

Escal wat een storm dan! Ik ben eerder vertrokken op de fiets omdat ik de bui letterlijk en figuurlijk aan zag komen.. was een half uur te vroeg maar wel droog over! Hoe is het nu met Sem? En hoe is het met Lize? Haha thnx voor de bannercomplimenten:) Hopelijk helpt de dieetaanpassing! 8% is idd veel zeg! Leuk dat compliment op het praten van Sem!

Kwebbel gefeliciteerd met je verjaardag!!! En beterschap:)

Kwebbel dat is waar, je zit pas in het eerste trimester! Het lijkt al veel langer!;) Groei je al verder?

Knijn ik ben met Olaf en Liam thuis bevallen en wil dat nu weer, maar in verband met het ziek zijn na de bevalling van Liam is het misschien verstandig en ivm de weeen vanaf 23 weken bij Liam ook.. Ik mag naar de gyn iig, maar een combi lijkt me prettiger:)

Nike wat knap!!!

Hier: donderdag komt mvm!:D het wordt echt echt nu!:D

3. pasja

pasja Lid

22 mei 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames, en dan vooral die met ervaring.

sinds vandaag heb ik heldere afscheiding, net water en veel. het ruikt naar niks dus geen urine. het is ook niet geel. op google wordt ik niet veel wijzer. iemand enig idee?

om je een idee te geven: twee uur geleden een inlegkruisje in gedaan en die is al helemaal vochtig...

4. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    Toen ik in 2010 net zwanger probeerde te worden had ik het idee het gewoon voor me te houden, maar toen bleek m'n beste vriendin zwanger. Toen kon ik het uit vreugde niet voor me houden en heb het haar verteld.
    In tussen ben ik al zo lang bezig dat ik vaak genoeg met vriendinnen over mijn situatie heb gesproken en naar hun ervaring gevraagd. Ook mijn schoonzusje (is vriendin voor me) weet het inmiddels. Dus als ik dadelijk zwanger ben, dan zal ik dit ook vrij snel met hen delen, misschien merken ze het wel aan mijn alcohol gebruik op feestjes ;)
    Als ik het mijn vriendinnen vertel zullen we het ook tegen de ouders vertellen, alleen voor de buitenwereld zal ik het langer geheim houden.

Maar goed, vl heeft z'n spuit diploma nog niet dus er is nog werk aan de winkel :(

5. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    Jeetje, dan mag ik nog niet klagen met ronde 28. Zijn dit voor jou de eerste onderzoeken? Ben zo nieuwsschierig omdat ik dadelijk in zelfde schuitje kom te zitten. Ik ga na de vakantie voor het eerst naar gyn...

Jij héél veel sterkte!!

6. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    Jeetje, wat heftig! Hopelijk zit ie er naast...
    Goed dat jij je zo positief opstelt, knap!

7. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    Kan het zijn dat deze tekst voor een andere topic bedoeld is???:(

8. mariposa87

mariposa87 Nieuw lid

19 jun 2012
    2
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum.
    Mijn NOD is op 23 juni.

Ontzettend spannend. Dit zou mijn eerste kindje kunnen worden..
    Hoewel het geen geplande zwangerschap betreft zou het zeker welkom zijn! Valt dat onder 1e ronde? Nu ik het gevoel heb dat het zo zou kunnen zijn krijg ik steeds meer kriebels.

(ik hoop dat ik dit bij het juiste topic plaats, zo niet, mijn excuses hiervoor)

Heel veel succes meiden!

9. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hoi meiden! Vandaag nog testers?
    Ik heb een rot nachtmerrie gehad, miskraam van een drieling!
    Maar clearblue geeft aan 2-3 en dat heb ik nog nooit gehad dus op 4.1 weken is dat heel fijn en stop ik vanaf nu ook met testen.. Sommigen vinden het onzin om zoveel te testen maar aan de hand van die testen zie ik of het wel of niet de goede kant op gaat. En ja het kan altijd nog mis gaan maar het ziet er voorlopig super uit!
    Liefs

10. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen,
    hier een raadsel voor de ha!
    mijn hcg was 6 en een urinetest geeft pas positief bij 20/25 :(
    dus ofwel ben ik heeel pril zwanger (een dag of 5) ofwel is het nog van de mk! ik ga zelf volgend weekens nog eens testen moesten er niet meer zwangerschapssymptomen zijn en dan zal ik wel zien.
    ik moet nu even 2 weken afwachten en dan zullen we nog eens een bloedafname doen.
    maar als ik dan de hcg waarde tabel bekijk kan het zijn dat ik toch heel pril zwanger ben,dus maar een weekje.
    hCG waarde in weken vanaf bevruchting* :

3 na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml
    4 na bevruchting: 5 - 426 mIU/ml
    5 na bevruchting: 18 - 7,340 mIU/ml
    6 na bevruchting: 1,080 - 56,500 mIU/ml
    7 - 8 na bevruchting: 7, 650 - 229,000 mIU/ml
    9 - 12 na bevruchting: 25,700 - 288,000 mIU/ml
    13 - 16 na bevruchting: 13,300 - 254,000 mIU/ml
    17 - 24 na bevruchting: 4,060 - 165,400 mIU/ml
    25 - 40 na bevruchting: 3,640 - 117,000 mIU/ml
    Niet-zwangere vrouwen: <5.0 mIU/ml
    Vrouwen in de overgang: <9.5 mIU/ml

dus voor mij blijft het spannend en nu maar afwachten of ik echt wel zwanger ben of ongi ga worden...

11. miepje01

miepje01 Lid

30 jan 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames

Na gisteren een onduidelijke streep vond ik
    nu toch bevestiging!

We zijn ZWANGER!!

2012-06-19 07.18.17.jpg

12. VonnekeLegrand

10 mei 2012
    59
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd, das duidelijke taal

13. Missy78

Missy78 Lid

12 mrt 2007
    68
    0
    0

Gefeliciteerd, dat is natuurlijk super nieuws! Geniet ervan

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mizz bunny wat rot dat het waarschijnlijk niet goed zit… sterkte meid

Vonnek whaa! Ja! Wat stom! Ik had een hele post voor hier geschreven maar waarschijnlijk niet goed gekopieeerd dan… Had bijgelezen tot pag 127..

Mariposa welkom! Spannend zeg!

Bootje super die goede testen!!!

Linnie, ik zou gewoon testen als ik jou was! Met ochtendurine, met kv2v5:)

Aisley waarom niet gewoon op je NOD testen?

Rian klote dat je op rood bent… heel veel succes volgende ronde!

Saar oh heerlijk naar kroatie! Fijne vakantie alvast!

Nik vervelend dat ze dat niet zag maar wat je al zegt, het hoeft niet waar te zijn:) enenen…heb je vandaag getest?:)

Kunst wat raar van die afspraak zeg! Fijn dat je toch nog terecht kan op de oude tijd! En idd, misschien is het wel niet nodig!;)

Sofie ik ben benieuwd!!! Ik zie de streepjes zeker! Huh wat een rare uitslag! Ik duim voor je…

Miepje gefeliciteerd! Ik zie m!:D heb je nog getest vandaag? Ja dus, SUPER!!!!

Minnie jullie stoppen na 2 kids ja? Ik hoop voor je dat je snel in verwachting bent!

Pinkster meid heeeeel veel succes! Knuffel!

Aankomen na de pil: hier geen last van:) was toch nog aan het afvallen van de zwangerschapskilo’s:) Maar ik let wel op dat ik niet teveel snoep:) Sporten doe ik bijna niet.

Hier: mvm komt donderdag, zo echt wordt het nu!:D

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    goeiemorgen meiden! En een fijne dag! Dat er maar veel goed nieuws bij mag komen! En succes voor degenen die op rood gaan... knuffel

16. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Gefeliciteerd miepje

Hier erg veel last van steken links onder in mijn buik pff

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    tumtiedum:D

18. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha nee Paloe, niet getest, ik wacht af wat
    mijn ongi gaat doen..
    Vorige week had ik overigens antibiotica
    voor blaasontsteking, maar volgens mij heb ik het
    nu weer??! Even in de gAten houden maar...?!
    Ik hoor wel eens dat je dan negatief test , weet iemand dat?

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Jeetje jullie kletsen echt veel!!!.

ik ben ff een avondje weg.. om te joggen(ja ik wil weer gezond doen..) en zo opeens zoveel pagina's erbij.

@Sofie... rare uitslag... ik ben benieuwd hoor.. twee weken is alleen best wel lang als je zo in spanning zit... ik duim iig heel hard voor je!

@Nik... volgens mij niet.. ik had ook een blaasontsteking toen ik zwanger was.. 2x.. en beide keren gewoon positief getest.. maar ik testte toen wel echt 5 dagen overtijd.

@miepje GEFELICITEERD!!!!

@ saar... leuk joh croatie, mn broer was er vorigjaar hoorde alleen maar goeds..
    Ik zou ook wel willen hahah.

Hier gister weer begonnen met joggen.. 2jaar terug een operatie aan mn voet gehad en ben 10kilo aangekomen sindsdien en toen ook weer begonnen met roken... misschien dat dit me niet alleen die 10kilo laat verliezen maar ook helpt met stoppen met roken.

Verder geen bijzonderheden qua symtomen...ik denk toch niet dat het deze maand geluktis... ik voel me niet anders... ook niet het gevoel dat mn ongi eraan komt.. maar gewoon helemaal niks...

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik ben vandaag ongesteld geworden (flink, niet een klein beetje), dus mag op rood...
    maar mijn temperatuur is hoog gebleven en vandaag zelfs weer omhoog gedaan.
    Kan dit gewoon zijn, of heeft iemand hier een verklaring voor wat het misschien kan zijn?

Deel Deze Pagina