Dank jullie wel! Het is zo onwerkelijk kan het niet geloven deze ronde weinig mee bezig geweest man moest veel werken 2 dagen voor ei samen leuk gehad en er totaal niet op gerekend dat het nog kon! Voel me verder ook heel goed op de met vlagen misselijkheid moeheid zere ogen en licht pijnlijke borsten na
Zo weer ff een mega post sinds gisteravond: @Aisley helaas heb ik regelmatig vanuit het niets ineens een blaasontsteking maar heb inderdaad gehoord dat het ook een zwangerschapskwaaltje is, maar denk niet dat ik zwanger ben hoor. We zien vanmiddag wel na 2 uur mag ik weer bellen voor de uitslag. @Linnie laten we hopen dat het ook zo is van die pendel, ben benieuwd! Ja je kan er altijd een testje aan wagen, tenzij je het geldverspilling vindt. @pasja geen idee wat dat kan zijn, misschien gewoon witte vloed maar dan verdund ofzo? @Vonneke wel fijn dat je er met je vriendinnen over kan praten, ik hoop toch dat het voor jou ook wel een keer raak mag zijn nu. @Mariposa welkom! Spannend, maar jullie hadden het dus niet gepland? Wel leuk dat je nu toch de kriebels hebt @Bootje jeetje wat is dat de laatste dagen met nachtmerries, ik heb er ook al zoveel last van 2x dat mijn vriend weg ging, 1x dat mijn moeder verdronk. Misschien zijn het wel onze grote angsten en ons onderbewustzijn vertaald dat naar nachtmerries. Wel klote zo'n droom dat je je kindjes verliest. @Sofie wat vaag zeg, ik hoop voor je dat je toch echt zwanger bent! @Miepje gefeliciteerd, dat is duidelijk @Chantal, misschien een wat latere eisprong? @Nik sommige antibiotica kan ook met zwangerschap gebruikt worden. En jij ook al aan de blaasontsteking gezellig, ik heb geen klachten gelukkig, behalve dat ik sinds mijn laatste kuur blijf lopen naar de wc, terwijl het twee keer schoon getest is, maar goed vanmiddag weet ik of ik weer blaasontsteking heb. Het kan nl heel snel achter elkaar weer terugkomen. Over dat negatief testen weet ik niet. Balen dat de test negatief was, idd geen bloed het kan nog steeds, duim voor je! @sarahtj3 zo lekker gezond hihi, kan jij dat joggen, dat is echt niet mijn ding, kan mijn ademhaling niet goed houden. heb al een paar keer gehoord dat niks voelen ook juist positief kan zijn, afwachten maar. @fiona he balen! van tempen weet ik helemaal niks @Daniellle voor jou kan het ook nog zolang je nog niet ongi bent, duim ook voor jou! @minnie misschien teveel op het scherm gestaard? word je ook weleens draaierig van @Saar jeetje wat raar zeg, maar inderdaad net zoals anderen zeggen heb je wel al een zw schapstest gedaan? @MizzBunny Hoop dat het allemaal goed gaat bij de gyn en sterkte. @Ils Ja koud is het niet maar je lijf kan gekke dingen doen onder invloed van hormonen. En wat leuk naar Disney! Zelfs zonder achtbanen is er genoeg te doen volgens mij, ben er nog nooit geweest. Veel plezier iig!
Hier gaat het vandaag weer goed, gister lekker op tijd naar bed gegaan met boek, en had een kersenpittenkussentje bij mijn rug en buik gedaan. Vandaag dus nergens last van gelukkig, alhoewel mijn rug lekker vast zit na gisteren. Net even urine naar HA gebracht en dan maar wachten tot vanmiddag of ik weer blaasontsteking heb of niet. Denk dat ik zo maar eens wat ramen ga zemen en verder eigenlijk ook geen zin in iets dus ik zie wel. Het weer is iig lekker vandaag, zonnetje, worden we vrolijk van! Fijne dag!
ik voel me ook wel anders dan anders,dus denk dat ik me misschien toch wel zwanger voel,misschien echt wel een late innesteling of ei-sprong... heb ook sinds een dag of 4 doorzichtig slijmerig snot (om het plastisch uit te leggen , sorry ) in mijn broek wat normaal gezien nu dikker zou moeten zijn en dus nog nooit gehad. oh en sinds vanochtend lichtjes hoofdpijn/migraine en heb een temp van 37,3C,al een dag of 5... maar ja blijft afwachten he ggrrrrr dat wachten ik word er gek van! maar ik ga morgen of vrijdag ook nog eens testen,misschien is het dan wat duidelijker... VRAAGJE:met welke test hebben jullie getest?en is er bij de kv2v5 een indroogstreepje te zien of niet? nik:heeft geen invloed op een test. sarahtj3:fijn dat je bent beginnen te sporten! kun je jou gedachten nog eens verzetten en je afreageren! fiona:balen! daniellle:spannend! heb je al getest?oh lees het al... minnie:heb ik ook af en toe last van ,en vooral met opstaan. saar:voor jou succes in de volgende ronde ! mizz bunny:vreselijk,maar klinkt echt als een mk!knuffel! ils:hhmmmm een warm bad,zou ik ook willen,maar moet dadelijk noa van school gaan halen. geniet van je tripjes!!
@Ils, leuk he die voorbereidingen van een vakantie echt al voorpret. En Disney is ook heel leuk zonder 8banen. Koud: Ik heb het ook al een paar dagen megakoud, echt ijskoude handen en ik slaap met truitje met lange mouwen wat ik normaal altijd alleen s'winters doe. Krijg ook iedere keer van die koude rillingen wat je hebt als je ziek bent maar ik voel me niet ziek alleen lamlendig. Jeetje van een gezeik zeg, word niet goed van mezelf
Ruilen? Ik ben de hele tijd oververhit word er gek van! Ik loop zelfs toen het nog wat kouder was in een shirtje met korte mouwen te zweten. We zijn er lekker klaar mee
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (4) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar)-1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (7) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1 kindje [COLOR=#cc99c]23. (9) Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje [/COLOR] Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Mariposa87 (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje 24. (6) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (? jaar) - ? ronde, 1e kindje Rian (28 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (4) Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje [/COLOR]Yuna (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 27. (1) Aishley (30 jaar) 3e ronde 28. (3) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) [/COLOR]Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Potiki25 (25 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a l: 75[/COLOR] WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (9) ♥, ongesteld (9), 3 MMM, negatieve test (2), twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.[/COLOR]
Hi meiden, het gaat niet heel goed met de lijst. 50/50! En ik: ROOD! Ben er best even ontdaan van. Ik ga verhuizen naar de volgende NOD en wil me er minder mee gaan bezig houden. Dus de oproep wie nu de lijst gaat bijhouden... Succes nog voor degene die moeten en proficiat voor degene die zwanger zijn, geniet ervan en denk aan jezelf (ECHT)! xx
@Mamajens gatver klote zeg! Ik wil de lijst best wel bijhouden als je me kan laten weten hoe je het doet, mag ook via pb ofzo, want vind deze opmaak wel mooi, als ik in het juli topic zie denk ik bah wat een saaie lijst. Veel sterkte en dank je wel en hoop dat je snel zwanger bent!
@ Lavina, het is heel makkelijk! Je selecteert de hele lijst (niet quote'en), kopieert deze en plakt het in het tekstvlak hieronder. Dan kan je alles aanpassen wat je wilt. Lief van je dat je het over wilt pakken. Ik zal wel mee blijven kijken, ben nogal van de statistieken en dus benieuwd naar het eindresultaat.. De lijst hiervoor viel mij behoorlijk tegen: 1 op de 6 zwanger. Hier gaat het gelijk op, hoop dat het zo blijft of nog beter: meer roze! Ik hoop ook volgende maand roze te worden. Maar eerst even koppie omhoog houden hiero.. Had het gewoon zo gehoopt aangezien Jens* er ook de 2e maand 'gemaakt' was. Klinkt voor vele natuurlijk luxe maar we zijn Jensje* verloren en mis het verschrikkelijk! Zo zie je maar: niks is vanzelfsprekend en plannen lukt al helemaal niet! Succes meiden!
Ja ik kan het me een beetje voorstellen maar dan ook maar een beetje, lijkt me echt verschrikkelijk, maar toch vind ik het super dat je het zo oppakt. Hoop ook op meer roze hier! Moet ik als ik kopieer ook alle kleurtjes nog aanpassen of kopieert ie dat vanzelf?
Ha meiden, Ik ga vanavond eens even wat pagina's teruglezen, maar ik moest nog even doorgeven wanneer nod etc. is dus bij deze: NOD is 24 juni, ik ben 29 jaar en het is de 1e ronde na een miskraam vorig jaar. Zie helaas dat er al wat rood op de lijst staat. Sterkte meiden, volgende maand is misschien jullie maand! Alle roze dames, gefeliciteerd!
Hee lieve meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik heb geen zw.test gedaan. Als die ovutest positief is doordat ik zwanger ben, zou die ook positief moeten blijven, leek me. Morgen doe ik voor de zekerheid nog een ovutest om te kijken of ie nu echt lichter wordt. Als ie weer donker is, zal ik zeker een zw.test doen, maar ik verwacht dat absoluut niet. Ik blijf nog meekijken wie er zwanger worden natuurlijk. Maar aangezien ik morgen op vakantie ga, schrijf ik niet meer mee. Heel veel geluk allemaal!!!!! Hoop dat jullie allemaal zwanger zijn
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (4) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar)-1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (7) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (? jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1 kindje [COLOR=#cc99c]23. (9) Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje [/COLOR] Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Mariposa87 (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje 24. (6) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (29 jaar) - 1e ronde (na mk), 1e kindje Rian (28 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (4) Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje [/COLOR]Yuna (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 27. (1) Aishley (30 jaar) 3e ronde 28. (3) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) [/COLOR]Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Potiki25 (25 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a l: 75[/COLOR] WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (9) ♥, ongesteld (9), 3 MMM, negatieve test (2), twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.[/COLOR]
@Mamajens... ik vind het heel erg kut voor je!!! maar geef de moed niet op... Volgende ronde is het hoop ik zo voor je wel raak.!!!(heb je nu niks aan... weet ik). Heel veel sterkte voor jou... Xxxxxx
Mamajens, wat klote voor je meis! Heel veel succes volgende ronde en bedankt voor het bijhouden van one lijst!
Haha bij mij wisselt het per moment hoor, gister ook hele dag lopen zweten met alleen een heel luchtig jurkje zonder mouwen.