NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Tjah, niks aan te doen he :(
    Het gaat gewoon onze maand worden, en zo niet, dan toch :D
    Ook voor jou. En voor iedereen hoor hoor!
    Dat wens ik jullie toch in ieder geval, ik hoop op héél veel roze deze maand!!!

2. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Ik hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn! Voor iedereen!

3. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Ik kom ook iedereen even veel "plezier" toewensen met klussen deze maand, haha. Wachten duurt lang als je iets graag wilt. Vandaag getest (voor de zekerheid, zat me toch niet lekker) en was éindelijk helemaal negatief.

Heb afgelopen tijd steeds halfgare testjes gehad en na 6 dagen overtijd toch "ongesteld" geworden. Hmm, vreemd! Maar we gaan ervoor! Succes allemaal :)

4. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Had net nog gekeken op de nod lijst van vorige maand, die is echt mooi roze. Dat betekent voor ons die op rood stonden dat het deze maand voir ons roze word. Positief er tegenaan meiden.

5. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Is dat zo, hoeveel zwangeren?
    En laten we het hopen dat het voor ons iets goeds betekend!

6. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    Hi meiden,

Ik zou mezelf ook graag op de lijst willen zetten. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, maar ik ga uit van 16 juni. Heb 3,5 week geleden namelijk een miskraam gehad bij 6,5 week. Vorige week een echo gehad om te kijken of het schoon was. Meteen gevraagd hoe het zit mijn mijn eisprong, en die zou deze week plaatsvinden. Dus het blijft een beetje gokken, maar liever wat laten inschatten dan te vroeg om teleurstelling te voorkomen! Succes allemaal en we hopen om een mooie roze lijst

7. Voortje86

Voortje86 Lid

2 feb 2012
    46
    0
    0
    Oh, ik zit nu dus in mijn 3e ronde als ik de miskraam meereken, en voor de eerste!

8. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk kan ik me ook melden in het NOD forum :) Na een wachttijd van 3 maanden ivm medicijnen zitten we nu in ronde 1 van ons eerste kindje! Mijn NOD is op 21 juni. Spannend!

9. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ben net nog wezen kijken hoe met de meiden daar gaat en er zijn 23 zwangere vrouwen!!!
    Echt leuk!!

10. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Haaaaaaiiii meiden!!!
    Deze week word het flink klussen!!! (wat erg;)....
    Heb temp gem. zit goed uit!Niet te hoog,dus ik ben nog niet zover,negatief ovutest! Als ik het goed heb begin ik zondag vruchtbaar te worden en gaan we helemaal voor!
    Hoe zit het hier???Vind trouwens erg rustig hier
    Bij de vorige NOD zijn ze flink aant kletsen,niet bij te houden! HIhih
    En wat eten we vandaag???? Ik heb beenham,verse bontjes,aard... en sla!En wat hebben jullie op het menu?
    Gr...Kary

11. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Zeker spannend meid!!!Hoop dat gelijk raak mag zijn!!!We gaan duimen!!!
    En van harte welkom natuurlijk:D

12. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hier gisteren ook goed geklust!! Juiste stand, alles volgens de regels... Onderop, klaarkomen en blijven liggen hahahaha ooh genant! Wij proberen een beetje om de dag.. Ik merk dat vl doordeweeks eigenlijk niet wil, hij is moe en wil lekker slapen maar kom op! Zwanger worden kan ik niet alleen.. Toch hoop ik dat mn eisprong in het weekend valt.
    Vandaag heb ik vrij genomen om aan mn studie te gaan. Ik zit in de laatste maand van de SPW opleiding en werk 4 dgn op een KDV. Er komt dus een spannende tijd aan want zwanger worden, opleiding afronden en stoppen met roken veroorzaakt heel wat stress!
    Vertel, wat doen jullie zoal?
    Deze maand wordt gezelllig!

13. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Ik begrijp je helemaal!!!!!!
    Gister avond wou ik ff doen,maar meneer was moe! Dan kom het verhaal,ik word 5 uur wakker en ben druk bla bla! En idd we worden niet alleen zwanger! Ik had een paar keer gemist door hem,hij wil ook wel heel graag,maar hij komt altijd met excuus van " ik wil niet verplicht doen" Ik snap hem wel,ik wil ook niet verplicht doen,maar zo erg om te klussen is het toch niet???
    Maarja vanavond geen smoes,ik spring wel er boven op:D:D:D:D

14. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Gewoon die mannen verleiden... Die van mij wil ook wel eens niet, maar dan ga ik gewoon aan de slag en dan komt het vanzelf goed!

Qua studie, goed bezig! Hopelijk rond je het allemaal goed af! Ik zit momenteel thuis (tenminste heb wel werk maar niet in mijn vakgebied) en ga denk ik maar eens een cursus zoeken waardoor ik wat interessanter wordt voor mogelijke werkgevers. Dus misschien doe ik binnenkort wel mee met studeren ;) *al was ik er net vanaf*

15. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    ♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥

16. (2)
    All Mine - 3e ronde, 3e kindje
    Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje

17.
    MamaJens (25) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje is overleden met 23wk zw)

18. (3)
    Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje
    Hoop42 - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***)
    Bootjekatootje (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje

19. (3)
    Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje
    Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje
    Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje

20. (2)
    LBlue (23 jaar, 29 mei jarig!) - 12e ronde, 1e kindje
    Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje

21.

22. (2)
    MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje
    Smeagol - 4e ronde, 1e kindje

[COLOR=#cc99c]23. (5)[/COLOR]
    Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje
    xSchaapjex - 8e ronde, 1e kindje
    Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje
    Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje
    Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje

24. (2)
    Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje
    CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje

25.

[COLOR=#cc99c]26. (1)[/COLOR]
    Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje

27.

28. (2)
    Biancs - 5e ronde, 1e kindje
    Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje

[COLOR=cc99c]29.[/COLOR]

30. (1)
    MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje

Datumloos (3)
    Isabel Olivia (22 jaar) - 1e ronde na VMK, 1e kindje
    Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje
    Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje

T [COLOR=cc99c]o t a [COLOR=cc99c]a[/COLOR] l:[/COLOR] [COLOR=cc99c]26[/COLOR]

♥ zwanger ♥, ongesteld, 2 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven.

16. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Kan iemand me op de lijst zetten dames? Ronde 9, eerste kindje, nod 29ste groetjeeees

17. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
  18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemiddag meiden,

@MamavanF, balen dat ik jou hier weer tegenkom meid, maar we gaan er weer vol goede moed tegenaan he.

@Lbue, wat lief van je moeder dat je een maansteen hebt gehad, ik wil er eigenlijk ook een aanschaffen maar weet niet zo goed waar ik het moet kopen, weet niet of die dingen van internet wel echte zijn. Iemand tips????

@Nieuwe meiden welkom en succes !!!

@Pinkster, wij eten vanavond verse tonijn met worteltjes en gebakken aardappeltjes.

Werk: Mijn vriend en ik hebben een eigen bedrijf en ik doe de administratie, tis part-time werk en ik kan lekker mijn eigen uren indelen. Daarnaast doe ik een 4 jarige opleiding tot yoga-docente. Zit nu pas in het eerste jaar maar ik vind het hartstikke leuk en wil in de toekomst graag mijn eigen yoga-studio openen.

Vandaag voel ik me niet zo toppie, 2 meiden die tegelijk met mij zwanger waren ( rond zelfde tijd uitgerekend) zijn nu bevallen. Toen straks zag ik daar de ooievaar buiten staan en ik moet zeggen dat ik het er best moeilijk mee heb. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben heel blij voor hun maar ik had nu ook een baby kunnen hebben.... einde ego-bericht.

Ik wil er weer vol goede en positieve energie tegenaan gaan !!!

19. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    @Pinkster: je zou toch denken dat met alle (tegenstrijdige) media berichten dat mannen altijd zin moeten hebben, haha. Helaas hebben we ook nog een Ipad, nu is meneer de laatste weken al helemaal ‘verzadigd’. Diegene die verzadigd moet zijn, ben ikke!

@LBlue: goed dat je weer wilt verder leren.. Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind om mijn gedachten erbij te houden. Ik zit teveel op deze site haha maar toen ik de miskramen meemaakte stond de studie helemaal stil waardoor ik nu een jaar in 1 maand moet proppen. (komt goed!! Moet wel)

@minnie1979:
    Wat fijn dat je je werk kan combineren met studie, dat vergt aardig wat discipline! Ik heb zelf trouwens mijn maansteen bij de tuinen gekocht. Ik wil er ergens niet in geloven maar ik ben iemand die alles wel wil proberen..

20. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Haha bootje.... Juist jij moet verzadigd zijn!

Deel Deze Pagina