Hi Danielllle, ik zou morgenochtend nog weer eens proberen. Hoe laat heb je gister getest? Ik geloof dat je altijd het beste om de twee dagen kunt testen omdat een eventueel aanwezig hcg-waarde per 2 dagen verdubbelt. Spannend!
Nou jongens... Ik mag op rood... Tis hier begonnen helaas... Volgende ronde dan maar weer.. Wel vreemd op dag 27...maja ik geloof mn lichaam.
@Ils waarschijnlijk lees je dit niet meer maar heel veel plezier!! Geniet ervan @pinkster heerlijk meid 17 dagen Kos geweldig, geniet ervan onstpan en met frisse moed weer terug, knuf! @aster haha hoop dat het een voorteken is, ik zie ze hier helaas te vaak @pasja sterke pasja @sofie he getver das dan even balen zeg! ik zet je op blauw van negatieve test laat maar weten als ongi doorbreekt dan maak ik het rood. @Linnie balen zeg, ja misschien als je nog even wacht en heb je gewoon te vroeg getest @sarahtj3 ah fijn zo'n nieuwe koelkast, en die mannen zijn wel wat gewend hoor al heb ik vaak wel met ze te doen Ah nee he jij ook al, balen ik zet je op rood. @mpo welkom ik zal je er zo bij zetten op de lijst, wil je nog even je leeftijd, hoeveelste ronde doorgeven? klinkt wel als een innesteling ja, duim voor je. @Daniellle wacht ff een dag of twee zou ik zeggen Hier niks bijzonders, heerlijk weertje vandaag nog dus nog even genieten voor de regen morgen weer losbreekt. Even wat huishouden en dan lekker op mijn balkon. Heb rugpijn weer, en mijn darmen rommelen, ik denk dat ik vrijdag ga testen. Maar geloof er niet zo in.
@Geranium, veel geluk in de volgende ronde. @Sarah, jij ook succes in het volgende topic. Balen meiden!! @Aisley, spannend hoor maar ik zie ook een vaag streepje. Je had al zo'n voorgevoel he? @Joyce, voor jou ook spannend , hopelijk snel een knaller. @Sofie, balen dat ie nu weer licht is de test, hopelijk heb je snel duidelijkheid. En ik wil je geen valse hoop geven maar hcg kan erg schommelen in het begin dus de moed nog niet helemaal opgeven maar wel in je achterhoofd houden dat het niet zo is anders is het weer zo'n bummer. @Linnie, jij ook balen van die nega test. @Mpo, welkom. Heb je een besparende operatie gehad? Hopelijk mag je snel op roze. Hier: Begin me steeds weeiger te voelen maar ik heb honger als een paard. Vanmorgen yoghurt met muesli op en kom net terug van de sportschool en had zo'n honger dat ik 3 beschuiten met kaas opheb en het is nog niet eens lunchtijd. Vraaje aan de tempers: Mijn temp was vanmorgen 37,06 graden terwijl het hoogstegemeten 36,9 graden was. Is dit een gunstig teken of gewoon normaal?
Hi minnie! Ik zie dat jij ook een bbz hebt gehad . Hoe is het bij jou verlopen? Mijn rechtereileider hebben ze moeten verwijderen, eierstok zit er nog wel.
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (4) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar)-1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (7) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (2) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smurfje31 (31 jaar) - 1e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (10) Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde, 2e kindje Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje [/COLOR] Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Mariposa87 (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje Mpo (28 jaar) - 11e ronde (na bbz), 1e kindje 24. (6) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (29 jaar) - 1e ronde (na mk), 1e kindje Rian (28 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (4) Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje [/COLOR]Yuna (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 27. (2) Aishley (30 jaar) 3e ronde Naomi86 (? jaar) 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Lizy (25 jaar) - 11e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) [/COLOR]Ayse1980 (32 jaar) 4e ronde, 3e kindje 30. (5) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Potiki25 (25 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o t a [COLOR=#cc99c]a l: 78[/COLOR] WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (8) ♥, ongesteld (11), 3 MMM, negatieve test (4), twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven (2).[/COLOR]
ik ben zelf druk aan het broekloeren. de waterige afscheiding blijft en is van helder naar wat melkachtiger gegaan maar je voelt gewoon steeds wat komen zeg maar. ik ben steeds bang dat ik ongesteld geworden ben en ik heb vandaag ook nog een witte broek aan... ik ga dus regelmatig even checken... ben er nog steeds niet achter wat dat kan zijn trouwens. heb het nog nooit gehad
Van wat ik heb gevonden kan het van alles zijn, van zwanger tot afscheiding voor ongi begint, dus ja helaas kan je denk ik niks anders dan afwachten :S Hoop voor je dat het het eerste is natuurlijk, ga je testen op NOD?
Hier precies hetzelfde ook rechtereileider en nog wel de eierstok. Bij mij is het 3 aug een jaar geleden van de operatie, en bijna een jaar geleden (29 juli) dat ik posi testte. Na bbz was ik gelijk weer zwanger maar ook dat is helaas misgegaan (ma) maar dat had gelukkig niks met bbz te maken maar gewoon pech hebben. Nu maar hopen dat we weer snel op roze mogen he.
Hier Zelfde afscheiding Pasja, hopelijk betekend het iets moois, heb het normaal ook nooit ! Duim voor je!
Ik hoop het ook, think pink! Mijn bbz hebben ze in de eerste instantie niet opgemerkt. Ik test half april '11 positief. Op 11 mei kreeg ik een miskraam, diezelfde avond nog inwendige echo laten maken in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat ik alles al was verloren en dat ik schoon was van binnen. We konden vol goede moed gelijk weer beginnen met klussen. Maar na een aantal weken voelde ik me nog steeds niet ok, een zw.test gedaan en die was weer knal positief. Dit kon bijna niet. Ik dus weer gebeld met gyn en na onderzoek in het ziekenhuis kwamen ze er dus pas op 21 juni achter dat het in mijn eileider zat. Lekker laat!
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal, omdat ik al bloedvelies had vlak na posi test kreeg ik met 7 weken een echo en daarop was niks meer te zien. Omdat ik een paar dagen daarvoor hele erge buikpijn had en veel bloedverlies werd het afgedaan als een mk. Maar na een week had ik nog steeds op en af bloedverlies en een mega posi zw.schapstest dus HA gebeld. Die heeft toen mn hcg gecheckt en dat bleek veel te hoog dus diezelfde dag nog naar Gyn. Daar weer een echo gemaakt maar ze konden niks zien ook niet in eileiders, waren wel 3 verschillende Gyn bij gekomen. Toen besloten ze om een kijkoperatie te gaan doen, diezelfde avond ben ik nog geopereerd en het bleek dus wel in mn rechtereileider te zitten, ik was al 8 weken heen dus heb erg geluk gehad dat ie niet was gesprongen, helaas was de eileider wel beschadigd daarom hebben ze m weggehaald. Sorry meiden voor het off-topic verhaal, als jullie het niet prettig vinden vraag ik MPO wel of we dit soort gesprekken gaan volgen op het "zwanger worden na een bbz" topic, ik klets daar namelijk ook.
@minnie ik vind het geen probleem hoor en daarbij eigenlijk wel goed om te lezen op deze manier mocht het een van ons gebeuren denk ik dat je het misschien sneller zal herkennen en laten onderzoeken. Klinkt wel enorm heftig voor jullie allebei, kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijn.