Onze verhalen zijn zo identiek minnie...bizar zeg. Dat van die kijkoperatie omdat ze niks konden zien op de echo, etc.
Ik vond de bbz erger, maar dat kwam omdat ze echt iets weggehaald hadden wat je gewoon nodig hebt om zwanger te worden... maar goed! Genoeg over bbz in dit topic . En Lavina, bedankt voor je medeleven.
Goh, heftige verhalen hier zeg. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger raken! Ook ik ben vandaag, zoals Pasja dat zo mooi verwoord, aan het 'broekloeren'. Heb het gevoel dat mijn ongi eraan komt, NOD is morgen. We zullen zien.
Ja de ingreep was lichamelijk wel zwaarder maar bij mn mk hadden we al een hartje zien kloppen dus dat kwam harder aan. Maar goed alles zal wel goed komen ooit toch
Haha Broekloeren heel herkenbaar hoor, ik doe het nu al en zit nog 6 dagen voor NOD. Kijk dan met name hoe mn afscheiding eruit ziet en of ik misschien toch geen bloed zie. ' Pfff ik moet nu echt weer even aan het werk anders krijg ik die boekhouding nooit weggewerkt *zucht*
Hier ook al veel te veel onder werktijd met dit forum bezig, haha. Nou meiden, ik ga ook nog even snel broekloeren en nog ff hard voor de baas aan het werk . xxx
Hahaha werk ze allemaal! En ja inderdaad Nik! Ik doe het eigenlijk ook al en zit 5 dagen voor NOD, maar helemaal niks ook geen witte rommel (lekker onsmakelijk sorry ).
Hier zojuist roze slijmverlies dus ben bang dat ik toch weer gewoon ongi word, gezien nega test gister
Sorry dames dat ik ff niet reageer.. Maar ik zit echt te balen... tis ook gelijk super heftig met krampen . En mn koelkast werd gebracht wilde ze opeens mn oude niet meenemen terwijl dat de afspraak was... nu moet ik die dus zelf kwijt zien te raken.. Ook zouden ze hem uitpakkeb.. dat moest ik zelf doen en alle rommel naar beneden lopen.. 10x op en neer.. heb net ff zitten janken... mn vriend vond t niet eens echt jammer.. de lul.. Zo einde zielig ego bericht.
Wat balen dat je je meteen zo rot voelt met al die krampen. Doe rustig aan! Knuf Mannen en emoties gaat niet samen, maar denk dat het hem heus wel wat doet hoor maar willen ze nooit toegeven. En klote van die koelkast, ik had er op gestaan dat ze het meenamen daar betaal je toch voor bij die winkel, de verwijderingsbijdrage en dan moeten ze het meenemen. Zou ze gewoon bellen dat ze het alsnog maar op komen halen.
Sarah, die mannen kijken er gewoon anders tegen aan joh, die van mij baalt ook niet als ik weer ongi wordt, en als ik dan een keer chaggie ben dan zegt ie gelijk " moet je weer ongesteld worden of zo?" Jeetje ik WIL helemaal niet ongesteld worden eikel. Ze zijn er gewoon niet zo mee bezig, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk
Ja mn vriend is DAAR dan wel weer emotioneel onder... (woedend dus). en hij heeft al gebeld.. maar ze willen m pas over 2 weken ophalen.. Dus nu is hij nog bozer.. Ach ja.. ik weet heus wel dat er weer een volgende ronde is.. t zijn gewoon de dingen bij elkaar..
Ik had ze dan gewoon die nieuwe koelkast weer mee terug laten nemen. Ze zullen er wel gewoon geen zin in hebben gehad
Had er echt een heel goed gevoel bij deze keer, Bah!!! Maar goed, eerst maar zien of het doorzet! ( hoe bedoel je rasoptimist???) Vanavond lekker met vl sushi eten in de stad, dan voel ik me vast beter!
Ja mannen hebben echt een ander emotioneel niveau dan ons, vraag me soms wel eens af of ze niet geschapen hadden mogen worden met een beetje meer inlevingsvermogen in vrouwendingen.