Ok zal van de week eens bij de tuinen langsgaan dan... tja en baad het niet dan schaad het niet. Hier geen problemen met "zin" van vl, hij heeft altijd zin haha. Hebben jullie trouwens al van de SMEP methode gehoord??? Wil ik deze ronde gaan proberen. Er is zelfs een topic hierover.
Diabolique toch!! Wat jammer om jij ook weer hier te zien!! Geef nie meid! Deze ronde is voor ons allemaal!!!!!
Hallo dames, Mag ik op de lijst. Nod 29 juni, ronde 13, 1st kindje. Ik zal niet veel reageren, maar lees en leef wel met jullie mee! Helaas zie ik ook dames die ik niet hoopt tegen te komen goed bedoeld hè! Ga morgen de gyn bellen voor een afspraak. We gaan de boel maar eens laten checken....wordt er zo onzeker van. Fijne avond alle en tot schrijfs! Groetjes
Tjah ik had gehoopt jullie hier ook niet tegen te komen maar we gaan er met zijn allen gewoon een knalroze maand van maken! Al is het hier nog steeds niet doorgezet trouwens, al twee dagen af en toe een veeg bruin en verder niks meer. Gekloot toch elke keer, vorige maand ook al zoiets; eerst 3 dagen bruinverlies (heel wat meer dan nu) en toen mega-ongesteld met pijn alsof ik weeën had Nu weet ik dus weer niet waar ik aan toe ben, hoop dat het snel doorzet want dit schiet niet op. Temp blijft ook hoog dus als ik er nog íets van snap??? :Spffft
Ah lieverd bruin verlies is gewoon maar oude bloed!! Er is nog hoop hoor!! Tenzij bij mij was het ook zo,en kreeg 2 dagen naar bruin verlies flink rode bloed en erger pijn dan ik normaal heb!! De dokter zei dat ik misschien wel zwanger was,maar het word niet echt gezien als mk,omdat 6 van 10 mk beeindigd van 4 tot 10 wk! Wist ik ook niet maarja...dat gaan we niet denken!! Positief en roze denken!!! Wie weet is niet nodig om hier te staan....Dikke knuff meid!!!
THNX!!! Had vorige maand precies hetzelfde als jij, was níet leuk Denk achteraf toch dat dat een mislukte innesteling was ofzo, zie dat zelf niet als een echte miskraam omdat het daar wel heel vroeg voor was (sorry, wil niemand voor het hoofd stoten, is puur zoals ik het zie) Ik probeer positief te blijven denken en hopen dat ik uiteindelijk toch niet op de lijst hoor maar toch he... Wat een rare dingen kan je lijf met je uithalen zeg
Ik wil gaan klussen maar manlief zit de *&% voetbal te kijken,na voetball word het niks ben ik al bang voor! Hij zegt nu al dat ie moe is,en de kleine is NOGSTEEDS wakker,hij ligt alllang op bed,maar kan niet slapen!!! We moeten volgens de gyn om de dag doen,dan vergroot de kans maaaaaarrrrr....Shiiiiiiiiiips!!!!:x:x:x
Oooow, heb je geen leuke voetbalsjaal ergens liggen, hang je die om en verder niks aan en dan voor het beeld op en neer hupsen en zien hoe lang het duurt voor hij ófwel mee gaat ófwel sjagrijnig wordt en in het laatste geval bind je hem met die sjaal gewoon vast op bed Idee? hahahahaha (sorry, levendige fantasie ) Dat klussen hier moet deze maand maar heel wat beter worden want mijn libido is nogal laag geweest. Maar begint geloof ik weer wat beter te worden wantja, is wel handig dat te hebben als je zwanger wil raken, toch?
haha daar heb ik van gehoord, zou dat echt werken? Sla ik meteen een voorraadje voor mijzelf in, komt dat libido zeker terug
Ook even gegoogled, ziet er interessant uit. Waar ga jij ze bestellen/kopen? Zou best wel eens goed kunnen zijn dat spul
Minnie, wat is dat die methode? En mama weet jij zeker dat je niet zwanger bent, hoge temp en geen vers bloed...misschien nog een testje wagen. Welkom voor de nieuwe dames! En haha leuk met die sjaal... Heb hier een grote stropdas, is ook leuk
Nee, weet ik niet zeker. Wacht nog even af maar anders zaterdag alsnog testen zoals gepland. hahaha ikke met mijn grote mond, heb zelf niet eens een sjaal, laat staan een stropdas Maar geloof dat ik ergens nog wel een heel leuke feesthoed heb liggen, compleet met kaarsjes. Dát maar doen dan? (enneh, pinkster is stil, zou het gelukt zijn? )
HAHAHHAHAH jullie zijn erg hey!!! En JAAAAAAAAAAAAAAA ik heb hem te pakken kunnen krijgen!!! hoe?Hou ik wel voor me! ik ben een viezerik hahahah!!!Het was een snelletje,nog 10 min met me benen omhoog,gauw douche en ff hier vertelen hihih Maca????Nooit van gehoord!! Denk niet dat nodig is,ik weet het zijn zwak plek...mannen....