Ga zo maar eens mn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal en dat onze dromen maar snel uit mogen komen!
Ik word echt gek! Bloed/ bruinverlies van gistermiddag En vanmorgen is helemaal weg?? Zelf met vinger Naar binnen ( ja sorry) helemaal niks meer?! Zou ik dan toch???? Help!!?
@minnie welterusten! @tinkerbell spannend nog ff afwachten @nik ok dat is raar! zou toch ff testen hoor, ben benieuwd
Ik ook! Zou het innesteling zijn? Geen idee wanneer mijn ei was, maar innesteling duurt toch 5 tot 7 dagen? Misschien heb ik late eisprong gehad? Als er morgenochtend niets meer is ga ik testen, Heb nog 1 kv liggen
Zou wel heel laat ei geweest moeten zijn dan, maar heb vaker gehoord dat sommige meiden toch nog een klein beetje bloed verliezen maar wel zwanger zijn. Duim hier maar weer even voor je! Hier is het helaas zwaar rood, aan de andere kant fijn dat mijn cyclus zelf werkt.
Ik heb blijkbaar de halve voetbalwedstrijd liggen slapen,dus de bank veruild voor mijn bed.kapotmoe ben ik! @nik ik duim voor je hoor! Slaap lekker allemaal
Idem hier... Heb lichte verhoging, wordt misselijk na eten, tieten beginnen echt in men weg te zitten ze zijn opgezwollen en tepels zijn gevoelig, algeheel raar gevoel en ene keer diarree en andere keer geconstipeerd, gisteren migraine en vandaag soms een zweem van hoofdpijn
Goedemorgen allemaal Hier wakker geworden met veel buikpijn en steken onderin mijn buik Nu zo werken hopelijk straks minder pijn
wat veel rood! dat is niet de bedoeling hoor! hier wat kleine dingetjes maar verder niks. de water afscheiding lijkt steeds witter en dikker te worden en mijn borsten een beetje. zal wel niks zijn deze ronde al heb ik ook niet het gevoel dat ik morgen ongi wordt...
Dan kom ik nog wat rood brengen helaas Roze dames gefeliciteerd en geniet ervan Wachtenden succes hopelijk op roze Rode dames....... need no words...... is gewoon @#%&@. Nu hopen dat volgende ronde roze is.
goedemorgen allemaal! hier de uitslag gehad en mijn hcg was 4,dus het zou nog van de mk zijn! ben nog altijd wel niet ongesteld en ben erg mooooooeeeee! gisterenavond viel ik om 21u zo in slaap en ben toen maar mijn bedje ingekropen en deze ochtend kon ik echt niet uit bed!zit nog lamlendig achter de pc... ik hoop dat ik toch nog zwanger geraak deze maand,maar das echt wel heeeeel veeel geluk hebben,denk ik... meiden die op rood staan:balen meiden!maar hup naar de volgende ronde! nminnie:lees bovenste bericht nik:is wel een erg vreemde ongi! heb je al opnieuw getest? zou idd een late eisprong of innesteling kunnen zijn!
Ik mag op rood! Heel gek maar vind het niet erg. na mn miskraam weet ik nu wel dat alles weer werkt. hopen op roze voor de volgende maand! Gefeliciteerd voor alle roze dames en ik hoop dat jullie allemaal een fijne zwangerschap mogen hebben!
ooh en temp nu weer een goei 5 dagen en 1ste dag was temp 36.8 en sinds dien is ie 37,2 C!ook toen hij op 36.8C stond spotte ik eggwhite,dus misschien is er toch een kleine kans... maar ben natuurlijk niet aan het begin van mijn cyclus beginnen te tempen,dus...
Blegh wat een rood is er ineens bijgekomen meiden... Hier houden krampen aan en heb echt heel veel last van maagzuur aanvallen over de gehele dag :x. Hoop op iets goeds! Mijn temp is nog steeds hoog... dat is ie op dag 23 nooit geweest.. Mijn nod is volgens de langste cyclus pas dinsdag.... maar als ik afga op de afgelopen maanden, is dat overmorgen. We houden moed en probeer pas maandag ofzo een test er tegen aan te gooien.
Vanmorgen weer een kv2v5 gedaan en weer negatief. Morgen is m'n NOD, dus ik denk dat het deze ronde niet gelukt is. Nog even afwachten maar...
Snelle reactie van mij deze morgen... Nog steeds geen rood te bekennen!! Maar wel nog steeds zo nu en dan de normale ongi klachten. Test niet, want verwacht elk moment mijn ongi.
Goedemorgen! Gaat lekker hier zeg....al dat rode . En voor de rest voelt iedereen zich ziek, zwak en misselijk.... @Nik: al getest?