NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik had gelezen dat b6 iets invloed kan hebben op de LF wat misschien een langere cyclus kan inhouden (even mijn gedachtenspinsel hoor!)

En zo zijn er waarschijnlijk nog wel een aantal stofjes... maar dat kan ik zo even niet vinden. Heb jaren onder controle van het zkh gelopen vanwege mijn operatie.. moet ook meer dan 200% suplementeren (levenslang) en net de periode dat ik tijdelijk stopte met de vitamines werd mijn cyclus korter. Voor december is die constant geweest op 24/25 dagen en kreeg begin dit jaar met andere pillen rare uitschieters. Nu ben ik weer stabiel... Dus ja ergens heeft het een met het ander te maken.

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Thnx Biancs. Ik denk dat ik mijn nod dan voor mezelf maar verzet naar dinsdag.

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wie verzet die klok twee uur vooruit??

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Vraagje meiden mijn vriend wil eigenlijk niet dat ik het doe maar ik wil graag weten of ik een eisprong heb (voor de zekerheid).

Welke ovu testen zijn goed om dit te doen, dipsticks wil ik niet gebruiken.

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik gebruikte altijd die van testjezelf en bestelde ze bij drogisterij.net. Deze zijn met een pipetje.

6. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Ik dus ook.. Zie paar pagina's terug! Duimennnnnn! Enne, langs de kruidvat hahaha

7. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

Egobericht
    Vandaag voel ik me echt net alsof ik de normale 5 dagen ongi ben geweest en weer voor mijn nieuwe ronde ga...enige is dat ik nog niet ongi geworden ben...en gister mijn NOD had.
    Weird...
    Einde egobericht

8. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @lavina: testen fa ik pas doen na men nod... Heb er afgelopen maanden veel te veel testjes tegenaan gegooid die omo wit bleven...

@souries: leukste vakantie ooit was kerst en nieuw in turkije... Laatste vakantie met men vader... Daarna is ie bergaf gegaan dus jah...
    Ik ben ook wandelende vitamine-apotheek :)

@foliumzuur: ik nam dit, tijdje mee gestopt maar net sinds vandaag terug mee begonnen

@Marty: ooowww spannend zeg

@Mpo: geen idee eerlijk gezegd. Tarwekiemolie heeft wel invloed op je cyclus.

@Hier: ben vandaag naar de dokter geweest en hij heeft me utrogestan gegeven om te beginnen nemen vanaf volgende maand (als ik niet zwanger ben) en ik moet er ook nog eens vitamines pronatal bijnemen om alles een extra boost te geven. Laat ons hopen...

9. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Goedemiddag dames, wat een ellende met al dat rood hier zeg :(
    Word er gewoon een beetje verdrietig van maar ja, ik ben dan ook behoorlijk emo ineens.
    Serieus; ik vind het echt heel rot voor jullie, en voor de dames in afwachting en onzekerheid ook!

Ik slik vitaal zwanger van kruitvat, met foliumzuur en andere belangijke vitamines.
    Slik ik al een poosje, in plaats van alleen foliumzuur wat ik voorheen deed.
    Daarnaast begonnen met spirulina, om meer energie te krijgen en mijn lijf te reinigen van afvalstoffen.
    Gelukkig gaat dat laatste heel subtiel, ik merk er dus niks van.

Vakantie... wat is dat?
    Ik ben al jaren niet meer weggeweest helaas, ik snák ernaar maar weet dat het er de komende jaren nog niet inzit.
    Maar zodra dat wel zo is dan wil ik naar Ierland en Schotland.
    Dat wil ik al zolang ik me kan herinneren en over een heleboel jaren willen wij er zelfs gaan wonen.
    Alleen... Lief wil in Schotland en ik in Ierland dus dat is nog een flink potje vechten voor het zover is :D

10. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Ik duim ook voor jou! Ik heb nog wel een kruidvat test liggen, maar die wil ik nog even bewaren tot zondag ofzo. Hier in de stad zit geen kruidvat, dus ik kan volgende week wanneer ik aan het werk ben pas weer nieuwe kopen, ha ha!

11. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Schotland gaan vl en ik samen met de schoonouders heen volgend jaar...

Nu had ik smakelijk een potje ontbijtgranen met chocolade en melk genomen voor mezelf... Spuug ik alles gelijk weer uit omdat het niet lekker is... Lijkt zlsof de melk zuur is, maar is nieuwe fles die net open is... Strange...

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    dat had ik gister met appelsap. Ik zeg tegen mijn vriend, het ruikt en smaakt raar, alsof er afwasmiddel in zit, zet ie: ik ruik niks! maar goed, ik ben er nog steeds zeker van dat mijn lichaam me voor de gek houdt, dus ik hou het nog steeds op een buikgriepje ;)

13. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Heeft iemand een blik en veger om mij te helpen om mijzelf bij elkaar te schrapen? Ik voel mij al de hele middag zo miserabel.... maagzuur zakt potverdorie niet en voel mij een soort van misselijk en mijn onderbuik rommelt. EN IK MOET NOG ZOVEEL DOEN!!

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @biancs Geen rennies bij de hand? :(

15. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    helpt allemaal niet zo... en het blijft de hele dag door dan weer terugkomen. zit ook al aan de pepermuntjes en heb het gevoel dat het allemaal ook echt blijft hangen achter in mijn keel. Wil eigenlijk aan de pantopazol (maarja niet zo verstandig met "mogelijke" zwangerschap) of ga zo anders wel ff richting de kv om graviscon ofzo. Dit is echt zo niet gewoon die maagzuur.. voor het laatst gehad voor mijn maagverkl.

Arghhhh.... zo toch maar ff makkelijke kleding aan en mijn haar ff fohnen (zal ik de zwtesten laten liggen? hihi) Van mij mag het weekend snel om zijn!

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Lavina, ik had de ovu-testen van Z&K gebruikt, de midstream, en mocht het deze ronde niet raak zijn ga ik die weer gebruiken.

Moest me eigen ook net bedwingen om niet langs de kv te rijden toen ik van dinnetje af kwam, zij woont een dorp verder. Maar bij die kv werkt een bekende en de kv in ons dorp kom ik niet meer want heb daar een keer ruzie gehad met de bedrijfsleider haha dus zo los ik mijn testdrang op. Maar die CB roept heel de tijd vanuit de kast "gebruik mij". Heeeeeeel misschien ga ik morgen toch maar eens testen ipv zondag, mits mn temp nog mooi hoog is. Pfff de zenuwen gieren nou al door mn lijf

17. ikke2005

ikke2005 Nieuw lid

22 jun 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zat zo ook voor 3 weken terug maar nu geeft de test aan dat ik zwanger ben en dat te bedenken dat ik pas bijna 2 maanden gestoptben met de prikpil helemaal happy

posetief blijven

18. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

hahahaha ik zie het al voor me.. loopt ie test je dan ook al de hele tijd voor je voeten met een groot uithangbord er boven: GEBRUIK MIJ!!!! NU!!!!!

maar ik denk echt serieus dat als je temp morgen mooi blijft je echt kunt testen ;) Wat is je normale cyclusduur overigens?

19. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

Een tester morgen!! SPANNEND. Ik durf dat echt niet he.
    Ik ga nog even niet helemaal uit van mijn NOD gister, daar mijn vroegere cyclusduur gem. 31 dagen was. Dan is NOD zondag..Ons 1jarige trouwdag :D:D:D Zou een vet cadeau zijn.

20. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    vannilevla helpt bij mij als ik dat heb

Deel Deze Pagina