NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussion in 'NOD forum' started by tinkerbell26, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Dan heb ik ook buikgriep hihi :)

2. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

Ik eet de laatste dagen slecht...tenminste gister zei mijn man dat tegen me...ik hou het erop dat ik gewoon niks echt lekker vond omdat mijn neus zo enorm vol zat.

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Pfff wat een verschil is die ongi zonder pil zeg, heb het idee dat ik leeg bloed, heb nog nooit zoveel bloed verloren. Voel me ook niet heel erg lekker ervan.

@minnie ben benieuwd en moet toch kunnen 3 dagen voor NOD, duim heel hard.

@biancs maagzuur is wel een zo vervelend iets, hoop dat het snel wegtrekt.

Blijft rustig hier zeg! Hoop dat er toch wel wat meer dames nog komen kletsen. Fijne avond allemaal

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    @Bianc, mijn cyclus varrieert nogal, maar de langste was 32 dagen, die 43 dagen na curettage reken ik niet mee, vorige maand was het 31. Maar ik heb ovu-testen gebruikt en FF gaf een kruis op 11 juni, had toen ook een vet posi-ovu test, en aangezien me temp zo stijgt zou ik toch wel posi moeten testen morgen toch? ( tenminste als ik zwanger ben dan he) Als tie morgen nega is dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben.

Maar alles bij elkaar opgeteld vind ik het wel erg verdacht, ik heb allerlei kwaaltjes, heb goed geklust rond ei ( FF geeft een high score) en nou dan weer die temp.stijging. Ben al 3x heel erg snel zwanger geworden, bij mn dochter in de 3e ronde, bij bbz de 2e ronde en daarna gelijk maar heb tot nu toe alleen geluk gehad bij mn dochter. Soms ben ik weleens bang dat er door die curettage geen innesteling kan plaatsvinden, dat ze de boel hebben verpest zeg maar, plus het feit dat ik maar 1 eileider heb helpt ook niet mee om nu positief te denken, hopelijk is het ei aan de goede kant gesprongen, dan geef ik mezelf een redelijke kans.
    Jeetje is weer een heel verhaal zo he

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    @Lavina, een lekker warm bad nemen of een warme douche en dan lekker met een meidenfilm op de bank of vroeg je bedje in met een leuk boek. Hopelijk is het morgen wat minder.

Ik heb trouwens mn pure chocoladereep al klaar liggen mochten die rotduivels arriveren

6. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Joepie,deze dag is weer om. Nu nog even boodschappen doen en snel kado kopen voor verjaardag,koken,eten,hond uitlaten,omkleden en naar verjaardag,zzzzz waar is mijn egomomentje vandaag :(

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hm chocolade! Heb ik ook al gekocht, en oranje negerzoenen waren in de opruiming hihi

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Veel plezier vanavond Souries!!!!!

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Lavina als jij hier niet zou meekletsen werd het wel een erg stille boel hoor, fijn dat je hier nog ff blijft.

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Jahoor vind het nog gezellig, en houd ondertussen het juli topic ook een beetje bij, ben illegaal naar dezelfde datum als dit nod omdat ik precies op de 15e val, maar misschien later dit keer geen idee.

Nu ga ik maar eens wat te eten maken, alhoewel ik geen honger heb, maar ja moet toch eten want vl heeft honger haha

11. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks minnie,heb helemaal geen zin,maar omdat jij mij zo vrolijk veel plezier wenst, ga ik er toch met plezier heen ;)

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Haha dan moet het goed komen, en verjaardagen waar je geen zin in hebt worden meestal het leukst. Of is het een moetje?

13. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Zo zeg, ik schrok me toch daarstraks.
    Was zoonlief in bed aan het doen, staat inene de buurman te roepen.
    Kijk ik uit het raam, staat ie in onze tuin.
    Meneer was met ladder en al over de schutting gelazerd, bovenop onze partytent die nog stond van Lief zijn verjaardag.
    Buurman mankeert gelukkig niks, tent is iets kapotter en zijn halve boom (hij was takken aant afzagen) ligt in onze tuin.
    Maar heel erg van mij, vond het daarna toch eigenlijk wel komisch, het was net zo'n tekenfilmscene ;)

Dat was even lekker offtopic he, even wat anders da denken aan kwaaltjes en ziek voelen etc. (ow dju, nou doe ik dat tóch alweer:p)

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    HAhahaha geweldig! Mooi dat hij er goed van af is gekomen en de rest ach ben je toch voor verzekerd! Wel leuke wending zo en inderdaad even iets anders :)

15. babybolly

babybolly Actief lid

Jun 7, 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ben weer thuis van een paar dagen weg. Jammergenoeg zie ik er niet veel roze bij...Ik duim echt voor meer roze! Lieve meiden op rood: heel jammer! Ik hoop dat jullie snel op roze kunnen!

Hier gaat het goed. Boobies zijn mega en gevoelig, soms wat misselijk gevoel en kan soms zomaar in slaap vallen...Verder veel kleine plasjes en al licht een bollend onderbuikje (vorige keer konden mijn broeken bij 8/9 weken al niet meer dicht...lijkt nu weer zo snel te gaan)

Vandaag aangemeld bij de VK en heb 25 juli een intake en 6 augustus een echo. Spannend, maar leuk!

Ouders en schoonouders zijn erg blij en reacties zijn erg leuk! Verder blijft het een geheimpje, want we wachten verder even tot de echo.

Ik reageer snel op jullie meiden, maar ben al zo lang bezig geweest met bijlezen dat ik nu even verder op de bank duik!

16. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamavanf2009 hahaha,ik zie t ook al helemaal voor me! Maar niet leuk voor de buurman ;)

@minnie,neuh geen moetje,maar ik vind zelf dat ik moet gaan;)

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Haha MamavanF is iets voor funiest home videos, gelukkig heeft je buurman niks.

@Babybolly leuk dat je hier ook weer even om de hoek komt kijken enne je doet je naam nu wel eer aan ( babybolly, moet denken aan bol buikje hihi)

18. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Zitten jullie jezelf ook zo te vervelen?
    Of in de weg?
    pffft, kan mijn draai niet vinden, ben onrustig maar erg moe, nergens zin in en nog altijd niet zo lekker.
    En dan te bedenken dat ik nog een dikke week moet wachten voor ik kan testen.
    Als het nodig is. Wat ik niet denk :(

19. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Idem... Wordt gek van mezelf... Vindt nergens men draai...

20. dientjuh

dientjuh Actief lid

Jun 17, 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    Heii meiden.

Nog posi testers?.

En rode dames balen:(.

Hiet.nog geen ongi en nog geen posi test.
    Ha was er nie dus moet maandag langs komen:(.
    Buikkrampen zijn ook weg.

Lijkt wel of ik deze maand oversla.

Ka dat trouwens je ongi een maand overslaan.,m
    Heb er geen ervaring mee.

Liefs

Share This Page