@bolly welkom terug hoop dat je leuke dagen hebt gehad, en wat spannend al die data voor afspraken leuk hoor! hou je ons wel beetje op de hoogte? @dientjuh ja het kan weleens gebeuren dat je een maand overslaat, soms wordt er geen eitje gemaakt en als dat wel zo is heeft het soms andere redenen. @diabolique en mamavanf ik heb hetzelfde verveel me te pletter en ik moet weer wachten op mijn ei. Ben moe maar kan niet vroeg slapen want dan lig ik wakker tot 3 uur 's nachts, en wil van alles doen maar toch ook weer niet argh
Heerlijk.....weekend! Ik hoop dit weekend niet ongesteld te worden. Druk weekend dus kan er niet lang over nadenken. Gelukkig! Wel alvast testjes gehaald. Tot nu toe geen aankondigingen van iets. Ik voel gewoon niets. @ ik gebruik ook foliumzuur @ mooiste vakantieland is toch wel Italië. Ik zou nog graag een rondreis door zuid zuid-Amerika willen maken. Peru, Chili e.d. Aan alle rode meiden: houdt de moed er in!!! Alle roze meiden: gefeliciteerd!
Hier ook een die zich kapot verveeld en nergens zin in heeft ( ja mn eigen gek maken hier op de pc).Ik ga maar lekker naar bed morgen is het uur van de waarheid... Truste meiden
Hoop dat je kan slapen Minnie, zenuwen zullen nog wel gieren zeker? Truste Ik zit uit pure verveling maar weer plaatjes te kijken op Pinterest en facebook maar zelfs dat vind ik saai. Lief heeft late dienst voor het eerst en da's best raar zo alleen op de bank. Kan je nagaan hoe snel we gewend zijn aan elke avond lekker samen zijn
Haha... Vriendlief is hier bed in gekropen opdat hij lange dag gewerkt heeft... Zit ik hier weer alleen mezelf te vervelen...
Tis gewoon net zo saai als het weer buiten he Suffe, grijze, druilerige vrijdagavond en geen bal op tv ook nog es...
Volgens mij was die film op rtl4 wel leuk maar voetbal staat aan aangezien vl voor duitsland is Hoop maar dat ze winnen anders is ie chago. Ik zit ook op facebook maar daar is ook al niks boeiends haha
Weet iemand of een laat hoog genoeg hcg gehalte erfelijk is. Mijn moeder had hier iig wel last van. Met een urine test kon ze het pas na 2 weken na nod vaststellen. Betekent het automatisch dat als je langzamer hcg aannmaakt dat je ook pas later zwangerschapsklachten krijgt? Voor de mensen die zich vervelen.....
Vind die film een beetje flauw, op rtl4 Staat wel aan maar boeit me niet echt heel erg. Ach, bij gebrek aan beter
Dju, ze doen het niet. Maar ff zelf zoeken dan. Die tweede heb ik vandeweek met zoonlief zitten bekijken, manneke lag helemaal dubbel
@mamavanf2009 haha,hier ook vriendlief werken vanacht..saai!!zit al helrmaal klaar voo rdie verjaardag,maar vind t k weer buiten,dus kom nirt van de bank..tggg...denk dat ik niet meer ga.. Tarotkaarten treken,haha die ken ik ook!