Souries; nou nog naar een verjaardag ja? Laat feestje dan. Ik zou het wel weten hoor, lekker knus in bed met een boek ofzo (hmm misschien maar eens doen zometeen, net in een nieuwe Cathy Kelly begonnen) Diabolique, welke dan was bedoeld voor jou; welke app o.i.d. je hebt geinstalleerd. Was beetje onduidelijk misschien
Zal ik es opzoeken, wel zo handig. Maar niet aan Lief laten zien, die moet niets weten van tarot of pendelen, hij vindt het eng en denkt dat je er negatieve invloeden ofzo mee kunt aantrekken. Geloof ik zelf niet maar ga hem er verder ook niet mee lastig vallen dat ik het wél doe Heb daarnet trouwens een paar erg mooie kaartleggingen gehad, hoop dat ik ze kan bewaren, kan ik ze nalezen
Ik heb geen idee van kaartleggingen of hoe dat werkt eigenlijk. Iemand heeft het ooit wel eens voor me gedaan maar ben het vergeten. Watvoor boeken zijn dat mamavanf? Heb nog nieuwe boeken nodig ben door de voorraad heen hier.
De boeken van Cathy Kelly Dendeze Ik heb al een aardige verzameling, lekker weglezen Maar dames, ik ga plat met mijn boek, mijn ogen en hoofd beginnen zeer te doen van het schermstaren (weer es wat anders dan broekloeren he ) Truste allemaal
♥ N O D - l i j s t 16 t/m 30 j u n i 2012 ♥ 16. (7) All Mine (24 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Mh90 (21 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Voortje86 (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Paloe (25 jaar) - 9e ronde, 3e kindje Babybolly (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Jufjessica (27 jaar) - 5e ronde, 1e kindje xKarenx (28 jaar) - 2e ronde, 1e kindje 17. (5) MamaJens (25 jaar) - 2e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 weken) Ukkie87 (25 jaar) - 11e ronde (3e ronde MMM), 1e kindje Geranium32 (32jaar) 4e ronde - 1e kindje Lindsay83 (29 jaar) 6e ronde - 1e kindje dientjuh (21 jaar) 5e ronde - 3e kindje (eerste kindje na 27 weken overleden) 18. (4) Toekan (23 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Hoop42 (? jaar) - 9de ronde, 5e kindje (en helaas ***) Bootjekatootje (23 jaar) - 8e ronde, 1e kindje (3e ronde na MK's) Sofie28(32 jaar) -1e ronde,4e kindje 19. (4) Pinkster (25 jaar) - 35e ronde, 2e kindje Fiona1983 (28 jaar) - 8e ronde, 1e kindje Nik (32 jaar) - 7e ronde, 1e kindje Danielllle (28 jaar) - 7e rond, 3e kindje 20. (7) LBlue (24 jaar) - 12e ronde, 1e kindje Ils80 (31 jaar) - 2e ronde na MK, 3e kindje Miepje01 (27 jaar) - 10e ronde , 1e kindje SanEnJef (21 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Mamasab (29 jaar) - 1e ronde, 3e kindje Mizz Bunny (29 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Sabbelbientje (19 jaar) - 1e ronde, 1e kindje 21. (3) Lastgoodbye (21 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Fathers Princes (23 jaar) - 13e ronde, 1e kindje 22. (4) MamavanK (22 jaar) - 3e ronde, 3e kindje Smeagol (35 jaar) - 4e ronde, 1e kindje Fliertje (24 jaar) - 2e ronde na MK, 1e kindje Smurfje31 (31 jaar) - 1e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]23. (10)[/COLOR] Leontine135 (35 jaar) - 9e ronde, 4e kindje xSchaapjex (? jaar) - 8e ronde, 1e kindje Andrea83 (29 jaar) - 4e ronde, 2e kindje Marty (32 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Pasja (32 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Sarahtj3 (26 jaar) - 2e ronde, 2e kindje Tumtum (? jaar) - 1e ronde (2 mk), 1e kindje Linnie1985 (26 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Mariposa87 (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje Mpo (28 jaar) - 11e ronde (na bbz), 1e kindje 24. (7) Marly87 (24 jaar) - 6e ronde, 1e kindje CBella (21 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Ava Mathilde (24 jaar) - 2e ronde, 1e kindje VonnekeLegrand (31 jaar) - 28e ronde, 1e kindje Souries (29 jaar) - 1e ronde (na mk), 1e kindje Rian (28 jaar) - 1e ronde, 2e kindje MamavanShaun (29 jaar) - 1e ronde, 2e kindje 25. (5) Crispy (27 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Biancavm (28 jaar) - 8e ronde, 2e kindje MissMara (? jaar) - 1e ronde, 1e kindje joyce0606 (27 jaar) 2e ronde, 2e kindje [COLOR=#cc99c]26. (5)[/COLOR] Minnie1979 (32 jaar) - 3e ronde, 2e kindje Biancs (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Dilara1 (27 jaar) - 2e ronde, 3e kindje Yuna (26 jaar) - 1e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar) - 5e ronde, 2e kindje 27. (2) Aishley (30 jaar) 3e ronde Naomi86 (? jaar) 3e ronde, 1e kindje 28. (4) Aster14 (25 jaar) - 2e ronde, 1e kindje Tinkerbell26 (26 jaar) - 8e ronde, 2e kindje Kaka (29 jaar) - 5e ronde, 1e kindje Lizy (25 jaar) - 11e ronde, 1e kindje [COLOR=#cc99c]29. (6) [/COLOR] Diabolique21 (24 jaar) - 9e ronde, 1e kindje Kunst (31 jaar) - 13e ronde, 1e kindje Amoura (22 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Missy78 (34 jaar) - 1e ronde, 2e kindje Hopelessinlove (?) - 3e rondje, 1e kindje (2x mk) Ayse1980 (32 jaar) - 4e rondje, 3e kindje wendy27 (28 jaar) - 16e ronde, 1e kindje 30. (6) MamavanF2009 (33 jaar) - 6e ronde, 2e kindje Emm82 (29 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Onzeker23 (23 jaar) - 3e ronde, 1e kindje Chantalcindy (? jaar) - 3e ronde, 1e kindje Babbii (26 jaar) - 6e ronde, 1e kindje Datumloos (4) Jeskejes (30 jaar) - 19e ronde, 1e kindje Enjoyce (25 jaar) - 3e ronde na 2 MK, 1e kindje Charise (25 jaar) - 3e ronde (9e zonder pil), 1e kindje Jossie81 (31 jaar) - 1e ronde (2x mk), 1e kindje T [COLOR=#cc99c]o[/COLOR] t a [COLOR=#cc99c]a[/COLOR] l: 83 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (8)♥, ongesteld (21), 3 MMM, negatieve test (5), twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven (4)
Jeeeej wat een hoop pagina's bij te lezen zeg! Ik heb daarstraks op de telefoon bijgelezen, maar reageren gaat erg moeizaam daarop, daarom nu mijn reactie op wat ik nog weet. Ik lees helaas niet al te positieve berichten, dat is wel vervelend, hopelijk is het voor iedereen snel raak. Ik las ook een vraag over pregnyl. Toen ik pregnyl spoot dacht ik ook dat deze na 10 dagen uit je lichaam is, maar de gynaecoloog drukte me op het hart toch te wachten tot 14 dagen na de ovulatie want het kon per persoon verschillen wanneer de pregnyl helemaal uit je lijf is zei hij. Ook las ik iets over een orthomoleculair arts. Ik zou daar ook wel eens heen willen. Wij hebben er 3 jaar over gedaan om zwanger te raken van ons dochtertje. Dat was de 8ste IUI met menopur en pregnyl, maar de eerste maand dat ik naast de standaard zwangerschapsvitaminen ook nog een hoop extra vitaminen en mineralen ben gaan slikken (zelf wat uitgevogeld op internet). Ik zal natuurlijk nooit weten of het daardoor kwam, maar ik vond het wel opvallend. Nu durf ik het alleen niet zo goed meer omdat ik toch wel begon te twijfelen of dat wel zo gezond is voor je kindje, zoveel vitaminen.Helemaal omdat onze dochter 4 weken te vroeg was en een moeilijke start maakte ben ik nu best bang iets verkeerd te doen. Dus ja, ik zou best eens naar een orthomoleculair arts willen gaan, voor de zekerheid. Minnie, jij vroeg wanneer ik een testje ga wagen, maar ik denk dat het niet meer nodig is. Mijn temperatuur is vanochtend gekelderd en meestal komt dan binnen 24 uur de menstruatie door. Wel vroeger dan ik had verwacht dus dan zal mijn eisprong wel eerder zijn geweest dan ik dacht, temperatuurkaart was ook erg moeilijk te interpreteren deze maand. Helaas, volgende maand beter. Oh en ik las iets over vervelen, maaruh.... wat is dat? Van mij mochten er meer uur in een dag zitten hoor Zo, nu ga ik de diertjes verzorgen en dan hophop mijn bedje in. Welterusten allemaal!
hallo dames, ik mag helaas op rood.. alle zwangere dames: gefeliciteerd! de rest: succes in de volgende ronde!
Bekijk bijlage 255111 Nou hier is ie dan de test van vanmorgen. Ik ben bang dat ie niet positief is, want het is namelijk een pennenstreepje wat een beetje naar links staat. Schijnt veel voor te komen:x Ik voel me klote
Die testen waren in die tijd misschien niet zo gevoelig als nu denk ik, maar het komt wel vaker voor dat er niet zo snel hcg wordt aangemaakt, of het erfelijk is weet ik net
Kak! Maar pak eens een kvtest... om de een of andere reden vertrouw ik deze niet helemaal. Hoe is je temp? @hier: vannacht mijzelf rot liggen zweten en temp is gezakt tot 36.7. Voorgaande keren is dit de temp een dag voor ongie.... ik weet het niet meer hoor. Voel mij nog steeds hondsberoerd, kop vol snot en benauwd... lijkt op verkoudheidje. Ik test nog niet. Alleen morgen als mij temp niet verder is gedaald. Update: mag op rood!. Spotting waargenomen.... dat is echt niet goed.... ik weet het allemaal niet meer wat ik nog moet doen. Zal wel een stuk ongeduld zijn, maar voel dat er iets niet goed zit. Weer cyclus van 24 met vermoedelijke lf van 11. *kruipt onder een steen en kom er niet meer onder vandaan*