NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    @minnie, probeer idd kruitvat 2 voor 5 euro, die zijn erg gevoelig, streepjes komen niet voor niets...

Groetjes!

2. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Nou, volgens mij is deze hardstikke positief! Toen ik zwanger was had ik precies dezelfde test, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor en ik ga je gewoon feliciteren, dus bij deze.... GEFELICITEERD!

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier weer een dagje zonder ongi...maar wel met gi-gan-tische vermoeidheid! al 2 dagen kan ik s' morgens niet uit bed en zit ik lamlendig aan tafel pppfff
    had wel gedroomd dat ik gi-gan-tisch ongi was geworden met veeeeel stolsels en natte broeken enz...
    ik ben de laatste 2 dagen ook wel emotioneler dan anders....

lavina:vriend wil ook niet dat ik ovu-testjes ga gebruiken!hij is meer van puur-natuur!

fathers princes:hier ook slecht eten,maar zet me zoetigheid voor,dat krijg ik wel weg!

mamavanf:hahaha geweldig!krijg je nog eens wat anders te zien!gekke buurman!

hier ook soms een onrustig gevoel!kan soms niet blijven zitten!

babybolly: ooh geniet van je zwangerschap!

dientjuh:geen idee of je een maand kan overslaan :(

minnie:he dat is een rare test :( heb je nog een andere in huis?en anders even naar het kruidvat rijden?
    ik vertrouw die clearblue testen ook niet,alle in het begin toch niet!dat is een goede test om 2w na je nod te testen...

temp: die is hier al een dag of 5 37,2C terwijl ik altijd wel een temp van 36.8C heb! heb het ook altijd wel warm de afgelopen 5 dagen,vind ik toch maar vreemd allemaal!

4. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @xSchaapjex, da's balen, hopelijk is het volgende keer raak :(

@Biancs, als je je zorgen maakt over je cyclus ga eens naar de huisarts, dan kan hij kijken of je wel een eisprong hebt. Op zich hoeft een korte cylus geen probleem te zijn.

@Sofie, hopelijk betekend die hoge temperatuur een zwangerschap!

Hier verder niet veel nieuws. Nog niks te zien en mijn temperatuur is weer iets gestegen, maar die is sowieso erg onbetrouwbaar deze maand. Ach, we zien wel ;)

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik zal vl straks ff naar de kv sturen, maar heb er eerlijk gezegd niet echt een goed gevoel meer over, temp was ietsje gezakt, eergister was tie 37,06, gister 37,16 en nu weer 37, dus dat lijkt me ook niet echt positief.

@Biancs, he balen jij ook al op rood, hopelijk volgende ronde meer geluk.

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Schaapje jij ook succes de volgende ronde

7. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik heb altijd een eisprong, gebruik ook ovutesten en zie het aan de temp. Alleen afgelopen keer niet gebruikt omdat we die week op vakantie zijn geweest.. Ovutesten waren negatief voor de vakantie en daarna.. Dus hij is wel geweest. En we zijn zowat dagelijks bezig geweest. Ben gewoon bang dat het ergens anders fout gaat... Maargoed.. enerzijds zijn we nog niet lang bezig (bijna half jaar).. maar toch knaagt het behoorlijk.

8. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    toetje:ja,ik vind het vreemd dat mijn temp zo hoog blijft,maar ik heb echt geen benul wanneer ik ongi zou moeten worden,het is geleden van 21 mei met die vmk,dus nu normaal gezien al 5 dagen overtijd...

minnie:heb je zwangerschapssymptomen?

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Was het toen ook echt zo'n dun pennenstreepje wat een beetje links staat? Ik hoor dat dat best veel voorkomt bij deze testen. Het is iig geen tuurstreepje en wel blauw maar ik weet dus niet of dat iets zegt.....

10. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Minnie, ik snap het wel, je wilt ook niet teveel hoop hebben, sorry als je mijn felicitatie te voorbarig vindt :) De kruidvattest is inderdaad een goede test, ik hoop dat die de CB test bevestigd.

11. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Dit hoeft nog niet veel te zeggen denk ik.. Maar goed.. ff nog een keer testen.. Ik hou je in de gaten ;)

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    vraag het eens in het topic "ovu-testen en zwangersschapstesten'...

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja Sofie ik heb zw.schapssymptomen maar dat heb ik wel vaker gehad helaas.... he bah ik wou dat ie gewoon vet nega was gebleven (geen vage lijntjes of pennenstreepje) dan wist ik gelijk waar ik aan toe was, nu blijf je weer stiekem hoop houden.

Nou ja straks maar eens ff die van kv proberen

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Geeft niet meid je was gewoon heel enthousiast:)

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ja dat kut he die onzekerheid?
    maar als je zekerheid wil kun je ofwel er nog een test tegen aangooiien of een bloedafname...maar het enige wat je dan kan doen is afwachten!

16. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Minnie, ik zie dat onze berichten zich gekruist hebben. Ja, bij mij was dat ook zo'n dun streepje. Ik wil je geen valse hoop geven, maar mijn eerste idee was echt dat hij positief is. Ik hoop dat ik het niet mis heb. Tja, en die temperauur. Ik vind het moeilijk, bij mij betekend een daling ook bijna altijd dat ik ongesteld word, al daalde mijn temperatuur ook toen ik zwanger was, kijk mijn temperatuurkaartje van toen maar eens.
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2010-03-25
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik hoop gewoon dat de kruidvattest duidelijk positief is.

17. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik snap je gevoel wel, ik had precies hetzelfde en ook nu ben ik bang dat we er weer lang over gaan doen. Als je het gevoel hebt dat iets niet klopt kun je altijd aan de bel trekken, dan kunnen ze je cyclus controleren en eventueel ingrijpen of je geruststellen want die angst is ook niks.

18. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Hey minnie, wat een kuttest. Zo een heb ik ook al een paar keer gehad, maar bij mij was de pennestreep wel een stuk lichter... En toen wel negatief. Ik vind jouw streep wel erg donker voor een pennestreep... De kv is al open, heb je vl al op pad gestuurd.? ;) Spannend zeg!

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames heb net een Kvtestje gedaan om te kijken of de pregnyl der uit is en er komt geen tweede streep meer op dus nu maar wachten op die positest. Ben al blij dat de pregnyl uit mijn lichaam is gisteren kwam er duidelijk nog een tweede streep op mijn ovutestje

20. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    He bah wat zie ik een hoop rood voorbij komen, wat enorm balen.
    Voor de zwangere dames van harte gefeliciteerd.

hier nog geen rood te bekennen en heb geen klachten. Maar ik denk wel info te worden. Eergisteten nog negatief getest

Deel Deze Pagina