MamavanF, ik weet precies hoe je je voelt meid, niks is goed op het moment. Hopelijk verdwijnt die zwarte wolk gauw van ons topic. Hier is vl gelukkig werken anders had ie het zwaar te verduren
Ja het zal wel in de lucht hangen ofzo. Raar he, niks is goed, niemand kan iets goed doen en dan bij jou ook nog van die rare testen met dan weer wel een streep en dan weer niet Je zal je om minder hartstikke klote en sjagrijnig voelen zeg. En buiten is het ook al zo somber, op af en toe een stukje zon na. Stomme is dat het overdag wel meevalt maar van zodra we in bed liggen begin ik ineens te zeveren, te zeuren en te zeiken (Lief zegt dat het wel meevalt maar ik schaam me kapot ) Najah, zometeen maar gezellig doen op een verjaardag, hoop dat het lukt.
Even lekker wat afleiding MamavanF, op een verjaardag heb je toch weer wat andere praat, bij mij helpt dat meestal wel. @Tinkerbell, had ik gister of eergister ook. Hoe voelde het bij jou?
Iemand nog interesse in zw of ovu testen? Zw testen nog gevoeliger dan kruidvat.. net getest haha! Liefs!
Bekijk bijlage 255188 Bekijk bijlage 255189 Nog even voor de nieuwsgierige onder ons mijn testjes van vanmorgen. Het gekke is dat op die test, waarvan ik dacht dat ie misgegaan was, een hele vage tuurstreep staat Terwijl die andere omo-wit is, en nu komt het, het is gedaan met dezelfde urine alleen die met de vage tuurstreep met meer dan 4 druppels urine. Ik weet ook wel dat het allemaal niet klopt maar ik denk laat ik het nog ff spannend houden hier, anders wordt het ook zo saai ps ik weet niet of jullie het op de foto kunnen zien maar in het echt staat ie er (onderste test)
Misschien ligt het aan mij, maar ik zie de "goede" streep niet Het wordt steeds gekker die zwangerschapstesten bij jou! Wat moet je nou geloven
Voor nu denk ik gewoon negatief, maar op de onderste staat wel degelijk een roze streepje maar is moeilijk op de foto te krijgen. Helaas heb ik weleens vaker dit soort streepjes gehad.... denk echt dat het aan de innesteling ligt. Maar goed ik wilde dit met jullie delen om het een beetje spannend te houden hihi Tis net goede tijden, slechte tijden he
Ik heb dat ook met de kruidvat testen. Vorige maand zelfs duidelijke strepen.. Dus misschien inderdaad dat het aan de innesteling ligt? Nu op de kruidvat ook een inimini roze streepje, niet op de foto te krijgen. Een iets duidelijkere met een andere test, maar ook niet duidelijk genoeg voor een foto óf om overtuigd te zijn. Officieel was gisteren mijn NOD, maar kan wat langer zijn.. Heb volgens mij pas na/rond de 10e mijn ei gehad..
Hallo allemaal .!! Wat een rode lijst.. :s Alle zwangeren gefeliciteerd.!! @ hier nog niets , woensdag was mijn nod en vrijdag getest maar was negatief en ook nog niet ongesteld.. Weet echt niet wat het nu is. Jullie ideeën ?? Liefs
@Tinkerbell, het zal wel in de lucht zitten maar hier ook zoooo moe en lusteloos terwijl ik normaal barst van de energie
zo,hier ben ik nu doodmoe!!zou gerust mijn bedje kunnen inkruipen en ben nog even shaggie als daarstraks! hihi nu weet ik wel waarom ik zo onrustig was deze ochtend: had nl 2 kopjes koffie achter elkaar gedronken,dus dat was dan mooi meegenomen want heb de strijk weggewerkt en 12 dozen van de verhuis! hier heb ik af en toe een krampje,maar zou helemaal niet weten waar dat vandaan moet komen,of zou het mijn ongi zijn? minnie:nee,de foto is niet duidelijk! idd wacht even tot je nod,misschien ben je toch zwanger en is nu die stress voor niks! ik had vorige week ook zo'n test,ik denk nog iets duidelijker,dus ik werd daar ook knetter gek van toen ik niet zwanger bleek,maar ik hoop dat ik alsnog zwanger ben/word...
Hoi meid. Ik heb hier ook zoiets. Ookal 6 dagen overtijd. Geen kramp mder te bekken al 4 dagen niet. Ook al zoveel testen gedaan 2 ervan heek vaag. Vandaag ook 1 gedaan weer na paar min tot uur vaag roze sfreep. Ik hop dat je snel meer weet meid. En hooo dat je tog een posi test krijgt. Liefs
Dames: een vraagje: ik ga morgen met vl naar de sauna: zou dit kwaad kunnen voor eventuele innesteling?
Je loopt een dag voor op mij, kan ik elke dag alvast spieken wat mijn symptomen morgen zouden kunnen zijn Sauna kan voor zover ik weet (nog) geen kwaad maar zou het toch even navragen daar voor de zekerheid. Ze zijn vast nog open, even bellen voor je straks voor niks erheen gaat.