NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinkerbell26, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Hoi meiden. Hier ook nog geen rood te bekennen.
    Vandaag zijn we de hele dag bezig geweest in de tuin, want we zijn een nieuw terras aan het aanleggen.
    Als er vanavond/vannacht niets gebeurd dan ga ik morgenochtend weer testen!

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Spannend Marty!

Ik zit trouwens nog steeds met vage steekjes en ongi-krampen, al een dag of tien ofzo.
    Snap er niks van, heb ik dus echt nooit buiten de ongi om.
    En eten smaakt me niet maar dat kan ook van (over)vermoeidheid komen.
    Wat ben ik brak en slap en total-loss zeg, niet leuk meer.
    Maar zal allemaal wel ergens anders door komen, ik geloof niet dat ik zwanger ben.
    Al hebben we nog zo goed geklust deze maand (in tegenstelling tot vorige twee maanden).

3. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Terug van weggeweest. Net even een half uur al jullie verhalen gelezen haha!

Hier nog steeds rustig... 28 juni NOD, dus ben benieuwd.
    Ik voel (nog hopelijk) niets...

Meiden die rond deze datum ook hun NOD hebben, wanneer gaan jullie testen??

4. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Klinkt wel als zwangerschapskwaaltjes volgen mij... waarom zou je niet zwanger kunnen zijn??

5. MamavanF2009

Ja weet niet, gewoon een gevoel.
    Of misschien indekken tegen de volgende teleurstelling.
    Ik vind het ook heel raar dat mijn fybro sinds een paar dagen weer opspeelt, na jaren.
    Echt al heel lang geen last meer van gehad en nu weer kramp en pijn in mijn handen, polsen en nek.
    Ach, misschien gewoon spanning allemaal, weet ik veel :)

6. MamavanF2009

Oja, volgens calculator is mijn NOD de 29ste ipv de 30ste.
    Maar ga zoiezo pas de 30ste testen want dan is Lief er tenminste bij.

7. Lizy

Lizy Actief lid

12 jun 2011
    136
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ja, ik ga ook nooit testen als mijn man er niet bij is... ik wil samen met hem verrast worden!!!

8. MamavanF2009

Ik dus ook.
    Met mijn vorige zwangerschap heb ik het wel alleen gedaan maar de partner die ik nu heb is wél betrokken en daarom wacht ik tot hij erbij kan zijn.
    Het is voor mij toch iets wat je samen deelt en waar je samen naartoe leeft (al zegt mijn vorige ervaring heel wat anders)

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hoi allemaal!

Ik wil me graag bij jullie voegen:)
    Zo vandaag ongi moeten worden en nog helemaal niks dus vind het super spannend.
    Heb wel klachten..lage rugpijn, misselijk bij vlagen. Terwijl ik dit nog niet eerder heb gehad.
    En ook zoiets, na mijn laatste ongi viel het me op dat mijn tepelhof veel donkerder is dan normaal.
    Dus ik hoop dat mijn ongi nu een keer weg blijft.

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ff geen puf om vandaag verder te reageren dames, morgen werk ik de lijst ook weer even bij.

Als je op de lijst wil graag even je leeftijd, nod, welke ronde, en hoeveelste kindje vermelden in kleur dan voeg ik je morgen toe :)

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek

29 jaar, nod 23 juni, ronde 9, we gaan voor ons eerste wondertje!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @MamavanF, laten we hopen dat die vage klachtjes iets goeds te betekenen heeft!!!

Allemaal nog een fijne avond, ik ga zo lekker slapen x

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee Lizy,

Ik heb ook 28 juni mijn NOD!!
    Ik ga, als ik dan nog niet ongesteld ben, op 1 juli testen. Is namelijk mijn verjaardag!!! Zou toch een leuk cadeautje voor mezelf zijn. Loop nu al steeds te grappen tegen VL. Wat wil je voor je verjaardag? Een baby!!!

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    jeeeeeemig wat een bijleeswerk! Bereid u voor... Sorry als ik iemand heb overgeslagen, het was ook zoveel...

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gigi balen van je rood..Wel fijn van je cyclus!

nik wat vreemd! hm balen toch ongi... knuffel!

Tinkerbell over de pregnyl even de gyn bellen? Ah lees het al, spannend, nu wachten op NOD!

Andrea ook spannend!

Lavina ik heb die van de KV gebruikt en die hebben mijn ovu perfect aangegeven. zijn wel dipstick.

Souries voor jou nog spannend dus!!! Kv testte bij mij ook posi 4 dagen vantevoren.. Ik slik consequent foliumzuur als ik zwanger wil worden. Het is nu al 2 keer gelukt in de eerste ronde dat ik het consequent slik en het niet vaak vergeet dus volgens mij helpt het mij al bij het zwanger worden:) En zw.multivitaminen slik ik de hele zws door, daar zit alles in, ook foliumzuur. Het schaadt niet, dus waarom stoppen;)

Allmine he ik zie net dat onze 2 jongsten dicht bij elkaar zitten;) bij jou augustus en bij mij oktober 2010 en straks allebei feb;)

Lastgoodbye balen! Succes in de volgende ronde..

Diabolique oehh nog 4 dagen en dan mag je testen!!! bij de ha gewweest dus, hopelijk heeft het volgende maand meteen effect!

Pasja heb jij al getest??

Jeskejes balen meid...heel veel succes in de volgende ronde!

Sofie balen dat de HCG toch niet van een zws was:( Heel veel succes deze ronde! Ik zou gewoon nu even een periode goed klussen en dan afwachten.. door spanning kan je cyclus ook van streek raken..

Jossie heel veel succes in de volgende ronde!

Biancs ook bijna testen, spannend! oei maagzuur...vervelend! van Rennies werd ik altijd megamisselijk en van gaviscon ga ik over mijn nek...vind het net sperma, bah.. Vanillevla hielp hier soms heeeeel even.. Miss moet je een paar cycli vroeg testen met kv2v5, als het dan ergens anders is gaat maar er is wel een bevruchting en hcg dan weet je da iig.. dat was bij mij zo..

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ikke2005 ehhh gefeliciteerd!;)

Enjoyce: balen...veel succes in de volgende ronde!

Linnie en? Vandaag nog getest?

Fathers Princess en al getest of rood? Waarom slik je geen foliumzuur? Bij mij helpt het zelfs met zwanger worden en wat is de moeite, even een minipilletje bij het ontbijt of het tandenpoetsen En het kost ook geen drol

MamavanShaun succes met testen!

MamavanF wow dat zal schrikken zijn geweest voor de buurman! kan me voorstellen dat het er grappig uit heeft gezien;)

Marty ook nog niet ongi of positief? Hm met ovu...zie stukje onderaan over ovutesten en zwanger zijn...

Danielle wat vreemd toch!

Babybolly ging het bij jou zo snel ja? Bij mij dus helemaal niet (zie album en bij de eerste ging het nog veel lanzamer) Ze twijfelen steeds aan mij als ze me zien aankomen bij de 20 weken echo;)

Dientjuh succes bij de HA alvat.. ongi overslaan heb ik nog nooit gehad maar het kan vast.. zou het iig even na laten kijken..

linnie jammer en veel succes in de volgende ronde!!

Schaapje jammer en succes in de volgende ronde!

minnie rare test... ik heb een hekel aan andere testen dan kv2v5.. enne die kv2v5 heb je dus niet met ochtendurine gedaan? Morgenochtend nog eens proberen.. ik zie niks op de foto..sorry

MamavanK als KV een streepje geeft dan is er wel hormoon aanwezig, doe morgenochtend nog eens een testje?;)

Minnie haha rustig? Ik kan het nu nog maar nét bijhouden!

Yuna als je nooit positief test met ovulatietesten moet je dan niet een keer na laten kijken of je voldoende hormoon aanmaakt om de boel goed te laten verlopen? Balen joh...succes volgende ronde..

MPO volgens mij hebben die geen invloed op je cyclus... Ik slikte een gewone multivitamine van davitamon en foliumzuurpilletjes van de Hema en nu slik ik Dagravit mama en baby.

Container: lekker is dat zeg! Dat jullie er de dupe van zijn dat zij niet betaalde! Wij hebben dat hier met het water gehad.. De vorige eigenaren hadden niet betaald en daarom dreigden ze ons water af te sluiten. Olaf was toen net geboren.. ik heb ze toen eens even beleefd maar stevig de waarheid gezegd.. Wij zetten hem trouwens maar eens in de 4 of 6 weken aan de weg:)

Favo vakantie: mijn jaar backpacken in Australie! zucht..:)

Testen met ovutesten wanneer zwanger: Ja, ik heb het net even geprobeerd of het werkt met de kruidvat ovulatietest (had er nog 2) en het viel me mee dat de test niet spontaan ontplofte, zó heftig was de teststreep!

Hier: mijn humeur is bij vlagen echt verschrikkelijk! Zo zielig voor manlief!:)

17. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Pfffff ik haat t als ik om t minste tranen in men ogen krijg... Loop om het uur naar de wc om te plassen, tieten zijn ontzettend aanwezig, tepels doen pijn, hier en daar een steekje en darmen met een eigen leven...
    Dat die duivels nu gewoon eens doorbreken, dan ben ik van de stress af...

18. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @palie: vriendin van me was na 2 maanden zwanger... Laat ons hopen eh...

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @rood balen meiden...grrrr, is geen vruchtbare maand dit..

@biancs ik heb ook altijd een redelijk korte cyclus van 25 dagen, soms een uitschieter omdat mijn ei niet springt, dan duurt het een stuk langer, maar das een keer inde zes maanden ofzo.
    Ik heb er eens naar laten kijken bij gyn en die zei dat dat door
    een cyste kwam.Niks om me druk om te maken, maar dat doe je toch..

@minnie he, potver...wordt je hoop gelijk weer de grond in geboord. 'Vind ik niet leuk'! Hoop dat je cookie dough een beetje verdoofd ;)
    ik denk soms trouwens bij mij ook dat het de innestelling is..helemaal als ik mijn menstruatie soms meemaak, zo heftig de eerste dag.

@Sanenjef misschien ook een ei wat niet wilde springen en dus later is gesprongen?

@paloe haha, wat een inhaalslag maak jij ;)

Hier verder vandaag beetje relaxed gedaan. Boodschapjes, bij vriendin langs.
    Nu weer op de bank dus even tijd om te reageren.
    NOD is morgen, maar afgezien van een hoge temperatuur en voor mijn gevoel gegroeide (.)(.) weet ik het niet. Normaal heb ik net 35,8 als ik opsta en 's middags
    36,4 max. nu zit ik op 36,8 's morgens en 's middags 37,3. of ik word weer wat gezonder want onder de 36 is volgens mij ook niet normaal, haha!
    Naja, we kijken het nog even aan. Twee negatieve testen, zeggen denk ik ook wel wat.

20. MamavanF2009

Sow zeg Paloe, wat een reactie :D
    En niemand overgeslagen volgens mij, top hoor!!!

Laatste deel lord of the rings afkijken nu en dan slapen, truste allemaal!!

Deel Deze Pagina