En ik wordt gek van de bovenburen.. Lijkt wel feestje hierboven en kan t echt ni verdragen vandaag... Laat die kutterrasdeur nu eens gewoon open staan ofwel laat je ze toe... Kuuuut man
@diabolique gewoon lekker huilen meid! Scheelt een hoop opgekropte spanning! En die buren ken ik,alleen smijten ze bij ons,overdag met de achterdeur. Grrr
Oh joehoe,hier is ook een feestje aan de gang of de jeugd wacht op de bus,maar t is een enorme herrie
Kan niet slapen, last van diarree. Had bij de laatste keer afvegen een beetje lichtroze bloed, hoop maar dat dit niet het teken is van ongi.
goedemorgen! hier ,voor de 7de dag al overtijd... gisteren avond ging ik misselijk slapen,hoop dat dat een teken is verder niet veel nieuws... souries:hier is mijn temp ook hoog, al een dag of 6 is ie 37.2C! diabolique: en al ongi of is er nog hoop? zwangels:had ik gisteren avond ook 1x last van en is blijkbaar over nu.
Mini: en hoe is het vandaag... Hier: temp gestegen Zwtest nega.. maar denk toch echt dat de ongi komt... begin overigens wel te twijfelen aan mijn ei... bleghhhh onzekerheid.. bij heet kleinste of geringste krijg je toch weer hoop he.
Goede morgen dames hier is mijn temp al 4 dagen op rij 36,9 zou dit iets betekenen? Dit heb ik nog nooit gehad
Goede morgen meiden, Nog steeds geen roze nieuws??? Nee ik zie het al, wel allemaal hoge temperaturen dus..... @Zwangels, hopelijk zet het bloedverlies niet door want word nu toch wel een beetje moedeloos van al dat rood. @Biancs, ik heb vanmorgen niet getest, ik had geen kvtest meer en om nu weer met die CB plus test te testen had ik geen zin in. Temp was wel weer ietsjepietsie gestegen, gisteren 37 en nu 37,04 tja het is niet veel maar beter dan zakken he, zit iig nog ver boven de coverline. Ook de symptoompjes zijn nog erg aanwezig ( weeig en misselijk gevoel in keel) maar durf daar niet op af te gaan. Als ik dinsdag (nod) ongi word dan zou ik vandaag (tegen de avond) al wat bruin/rose verlies kunnen hebben want dat had ik de vorige keren ook, maar ja dat hoeft nu niet zo te zijn. Ach ja ben er vandaag wat relaxter onder dan gister, wat een kutdag was dat zeg en niet voor mij alleen zo hier te lezen. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Wij gaan naar de Efteling, we hebben een abbonnement dus gaan regelmatig een paar uurtjes. Tis wel geen mooi weer maar van heel de dag binnen zitten word ik echt chaggie
Ik mag op rood. Succes voor de dames die nog in de wachtkamer zitten.. hopelijk komt er nu echt meer roze bij. Over die ovulatietesten die bij mij altijd negatief zijn. Ik ga het eerst maar gewoon proberen. kan daarna altijd nog onderzoeken laten doen
Goeiemorgen! Ik heb weer getest vanochtend, maar helaas was hij weer negatief! Maar ook nog steeds niks roods te bekennen. Ik ga er dus maar vanuit dat m'n eerste cyclus na het stoppen met de pil wat langer duurt. Ik hoop dat m'n ongi dan maar snel komt dan kunnen we tenminste door met de volgende ronde!
Balen he.. Ik heb ook altijd gewoon goed uitsluitsel.. Liever gelijk ongi dan die onzekerheid. Hier in eens ook weer stijging van 0.2graden.. en dan ga ik toch afvragen of het iets van innesteling is? Oh lekker weertje voor de efteling Woon je er toevallig ook in de buurt? Ik woon in de grote stad verder op (TIlburg-city). Het zal dan wel niet zo druk zijn denk ik? Geniet er in elk geval van en probeer het van je af te zetten. Meer dan afwachten zit er voor ons allemaal ff niet in. Waarom hebben we niet gewoon een kijkluik in onze buik dat je kunt zien wat er nu precies wel of niet gaande is? @vandaag naar schoonouders en eerder op de middag naar moeders en stiefpa ff bakkie doen. Morgen weer een dienstje draaien en donderdag weer en dan zit de werkweek er weer op. Morgen heb ik mijn evaluatiegesprek waarin ik hoop te horen wat de plannen in augustus zijn qua wel of geen aanstelling voor bepaalde tijd.. Enerzijds is het duimen dat het wat wordt.. anderzijds hoeft het niet persé.. maarja kan ook nu geen ander werk vinden, dus dan maar pakken wat je krijgen kunt?
Laatste 2 dagen was mijn temp 37,2. Vanmorgen 36,8. Ik hoop dat ie niet verder daalt want dan komt mijn ongi eraan... Normaal gesproken heb ik mijn temp meter altijd op mijn nachtkastje liggen dus blijf ik liggen. (schijnt het beste te zijn). Vanmorgen moest ik er even uit want ik had hem per ongeluk bij de wc laten liggen.... Ik ben gelijk weer gaan liggen, zou dit invloed hebben om mijn temp??
ik mag op rood! Bij ons is het jaar proberen nu voorbij. Ventje brengt deze week zijn zwemmers binnen en daarna moet ik op controle gaan... brrrrr ben er helemaal niet goed van
@Lizzy dat had ik gisteren ook, had heel de nacht lopen woelen en draaien en naar toilet geweest. Uiteindelijk om 05.00u getempt 37C en weer naar toilet om te testen, daarna weer gaan slapen en weer getempt om 07.30u temp was toen 36,80C. Heb toen de eerste temp maar aangehouden ( die was het gunstigste haha) en vandaag was mn temp dus weer 37,04C. Dus ik denk dat het wel degelijk invloed heeft. Hopelijk is tie morgen weer gestegen meid!!!
@Toekan wat ontzettend balen zeg!! Hopelijk kunnen ze jullie in het ziekenhuis verder helpen en ben je heel snel zwanger, misschien is het iets kleins. Veel geluk!! @Yuna, jij ook veel geluk in de volgende ronde. @Marty, balen weer een nega test, denk een later ei dus hopelijk hebben jullie doorgeklust dan is de kans nog aanwezig hoor. Zijn er weleens meer van zulke slechte lijsten geweest?????
Nou ik weet het niet meer....vanmorgen een kv test gedaan en ik zag een heel erg licht streepje. Maar later op de wc had ik wel weer een beetje bloedverlies alleen bij het afvegen. Hopen dat het daarbij blijft.