Hihi! Ik wil niet steeds hopen, maar dan komt dat ene kleine stemmetje in mijn hoofd.....'MAYBE' Word soms moe van mezelf, haha.
Haha ja herkenbaar Mijn menstruatie is altijd stipt op dag 26 dus ergens heb ik ook zoiets zou het dan toch.
Jij hebt toch dezelfde symptomen als bij je eerste zwangerschap? Ik voel verder eigenlijk niets, ja af en toe iets in mijn buik. Maar ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal met wat ik wel of niet zou kunnen voelen haha. En jij Diamondgirl heb jij symptomen? Ik lees nu dat je in januari een miskraam hebt gehad. Had je toen snel een positieve test?
Ja klopt inderdaad, ik had toen wel een aantal symptomen, maar ik was toen op vakantie, dus je voelt je dan toch anders. Ik had toen overigens pas een positieve test op 7 dagen na NOD. Mijn symptomen waren: pijnlijke, grotere borsten. trekkerig gevoel in m'n onderbuik/baarmoeder. Soms behoorlijk moe. Was totaal niet misselijk en ook geen echte stemmingswisseling, was juist erg relaxed. Helaas is toen het vruchtje gestopt met groeien bij 6 weken, al heel snel dus. Kwam ik pas achter bij de echo bij 10 weken.
Ja, echt een déjà vu gevoel. Mijn eerste symptoom was dat ik van die gloeiwangen heb en serieus boven aan dat symptomenlijstje van toen stond: gloeiwangen! Ik omschreef de dingen exact zoals ik ze nu ook voel. Freaky gewoon, want ik wist totaal niet meer wat erop stond. Daarom is die nega-test zo verwarrend en tegenstrijdig! Ik voel me zwanger. Snap er niks van. Houdt mijn lichaam me zo erg voor de gek? Ik zou even mijn waslijst opschrijven : Gloeiwangen en temp. schommelend van 37.2 tot 38. Af en toe van die soort opvliegers, zweet breekt me dan uit. Dromerig en een beetje verward (zet dingen in de koelkast die er niet horen en andersom, haha) Duizelig bij te snel opstaan. Licht weeïg gevoel in m'n buik en onderrug (ene dag wel, andere niet) Zondag mega ongi krampen gehad, die doorstroomden naar m'n bovenbenen (dacht dat de ongi elk moment kon doorbreken en ging steeds naar de wc om te checken) Af en toe wat steekjes in m'n buik. Net hebben gegeten en een kwartier later een hongergevoel krijgen, m'n maag knort dan alsof er niks in zit. Darmen lijken van slag. En met vlagen opeens super moe en zelfs in slaap vallen (dat heb ik echt nooit) Al met al, verwarrend dit! Snap er niets van.
Ahhhhh wat naar zeg dat je er pas achter kwam bij de echo bij 10 weken Ik duim voor je dat het nu raak is! Heb je nu symptomen?
Haha Dniese zeker een waslijst! Maar dat klinkt toch haast alsof het wel raak moet zijn, zeker gezien de overeenkomsten met je vorige zwangerschap
Klinkt als ja, maar die stomme test! Haha. Mijn gevoel vs test. Er zijn van die momenten dat ik gewoon zeker weet dat het zo is, om het andere moment o,oo% zekerheid te hebben. Hoe kan je jezelf gek maken
Tja, dat heb ik dus ook! Soms denk ik, het kan haast niet anders dan dat ik zwanger ben. Ergens voelt het wel hetzelfde als de eerste keer. Maar met zo'n omowitte test zakt de moed me wel in de schoenen, soms heb ik dan ook wel het idee dat mocht ik wel zwanger zijn het misschien wel weer niet goed zal gaan, aangezien ik nu al zo weinig hcg heb....
Qua symptomen nu: Trekkerig gevoel in onderrug, onderbuik. Soms lichte spierpijn in m'n benen/billen. Tijdens m'n NOD behoorlijk veel witte afscheiding, nu nog steeds wel iets maar beduidend minder. Afgelopen vrijdag had ik echt last van steken in m'n buik, dat was na één dag ook weer over. Maandag had ik behoorlijk last van m'n rug, dacht dat m'n ongesteld toen echt door zou breken, maar goed...niet dus. Herkennen jullie iets van deze symptomen?
Hihi echt grappig om allemaal in hetzelfde schuitje te zitten. Vandaag heb ik ook weer negatief getest 3 dagen na nod. Succes iedereen!!
Dankjewel, Loesje86! Diamondgirl, herkenbaar! Die lage rugpijn komt bij mij met vlagen, meestal heel lichtjes, maar toch een vervelend zeurderig gevoel. Jij ook al Sheepy
Hadden ze maar testen die je meteen na bevruchting kon doen, haha. En dan gelijk duidelijk: zwanger/niet zwanger Ah ja dat is logisch dat je zo denkt, extra onzekerheid. Ik duim dat je gewoon zwanger bent en beebje gezond is!
Nou ik heb in elk geval duidelijkheid.... net ongesteld geworden :x Maar goed zoals ik al aangaf had ik ook niet echt symptomen dus dat klopt dan wel. Op naar de volgende ronde. Maarre ik blijf ook nog met jullie meelezen want ik ben reuze benieuwd. Ik duim voor jullie 3-en!
Aaah Babs1984! Dorries! Gelukkig wel duidelijkheid. Dankje en ik duim dat jij volgende maand, zonder veel onzekerheid, op roze kan!
Aaaah balen zeg! Toch gek dat je een paar dagen overtijd was, hopelijk nu weer een regelmatige cylcus, of gewoon zwanger de volgende maand natuurlijk! Succes!!
Hey, ik ben een tijdje niet online geweest aangezien ik ziek was @Bam, Rietje85, Estrella55, Mammav2, Bloesem, Kairi, Haagsmeisje, Dirkje1987, Sophia1981, Hommel82, Juul83, Renske76, Papilio, Zoe2014, Prulletje2, 1Hanneke, Elijfay, R1985 en MissT: Gefeliciteerd! @Mariam1978: Gecondoleerd met je vader... Hoop dat iedereen hier snel duidelijkheid heeft!