NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Ben een paar dagen niet online geweest, zal zo even terug lezen. Alle zwangeren: gefeliciteerd! En iedereen op rood: veel sterkte, hopelijk volgende ronde?!

Hier nog weinig verandering. Nu 10 dagen overtijd, verschillende testen gedaan, maar nog niet zwanger volgens de testen. Snap er niks meer van :( Mijn menstruatie is nog nooit later dan 2 dagen begonnen.... Van de huisarts moet ik nog een week tot 10 dagen afwachten. Is de menstruatie dan nog niet begonnen weer bellen, maar nu doen ze nog niks..

2. Diamondgirl

25 nov 2013
    83
    0
    6
    Utrecht
    Hmm, dus de huisarts wil pas bloedonderzoek doen bij 20 dagen overtijd?
    Pfff....hier inmiddels op dag 7.

3. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    #2003 PrincessP, 3 jul 2014
    Laatst bewerkt: 3 jul 2014

weet niet eens wat hij wil doen, maar moest iig nog minimaal een week wachten...Maar vandaag ook nog geen menstruatie en ook geen voortekenen van een beginnende menstruatie..

4. Babs1984

Babs1984 Lid

15 mei 2014
    91
    0
    0
    Thanks meiden!

En ik blijf voor jullie duimen!!

5. sheepy

sheepy Lid

26 jun 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ongesteld geworden :( succes iedereen!

6. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè balen, Sheepy! Succes de volgende ronde!!

7. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje PrincessP, 10 dagen al:( Heb je last van bepaalde symptomen?

8. Djingo

Djingo Niet meer actief

Ik mag op rood.

9. Diamondgirl

25 nov 2013
    83
    0
    6
    Utrecht
    Balen sheepy en Djingo!!!
    Had echt gehoopt op nog extra roze.

10. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant

Ondertussen alweer dag 11 en geen verandering.

Ik had wel kwaaltjes, zoals misselijk, pijn in de buik, steken, duizelig... Een week voor de NOD heb ik twee dagen heeeeel klein beetje bloedverlies gehad. Zo weinig dat ik niks nodig heb gehad. Dacht dat dat een innestelingsbloeding was geweest.

Misselijkheid is nu wel minder, maar heb nog wel met vlagen pijn in de onderbuik, steken aan de zijkant..

Snap er niks meer van. Van dat wachten wordt ik ook een beetje gek van. Ik zou dan liever rood willen zodat we door kunnen... Maar ja..

11. Diamondgirl

25 nov 2013
    83
    0
    6
    Utrecht
    Zo herkenbaar Princess! Hier inmiddels 8 dagen overtijd en weer vanochtend een knalwitte test :(
    Dit is echt zo irritant, toch heb ik wel het gevoel dat ik zwanger ben.

12. Babs1984

Babs1984 Lid

15 mei 2014
    91
    0
    0
    Balen Djingo & Sheepy!

En bij de rest nog geen duidelijkheid zie ik? Dniese heb jij nog getest vandaag? Ik blijf duimen voor jullie!

13. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat jammer Djingo, ik wens je heel veel succes de komende ronde!

PrincessP: Qua kwaaltjes klinkt het positief, onbegrijpelijk dat het zo lang moet duren! Snap heel goed dat je er gek van wordt, je wilt gewoon duidelijkheid hebben, in welke zin dan ook.

Diamondgirl: Jammer dat je test weer wit was vanmorgen. Wanneer krijg je nu eens zekerheid...:(

Ik heb vandaag niet getest, Babs1984. Durf nog niet:D Ik wacht het nog even af tot zondag.

14. Babs1984

Babs1984 Lid

15 mei 2014
    91
    0
    0
    Spannend Dniese!! :)

15. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Wat balen diamondgirl dat je een witte test had. Ik durf ondertussen niet meer te testen, ik wacht zowiezo wel ff tot dinsdag, dan ben ik twee weken overtijd als ik dan nog niet ongesteld ben. Echt lastig, zoals morgen bij voetbal, kan ik wel een drankje meedoen of niet? Voor de zekerheid ga ik wel aan de fris.... Vandaag ook nog niks begonnen, af en toe wel pijn in de onderbuik en zijkanten onderbuik. Soort van ongesteldheidsgevoel maar dan anders...

16. Diamondgirl

25 nov 2013
    83
    0
    6
    Utrecht
    Ja ik heb dat inmiddels ook, dat ik niet meer durf te testen. Heb besloten dat wanneer ik volgende week niet ongi word, ik vrijdag de ha bel.
    Heb ook echt geen gevoel dat m'n ongi er binnenkort aan komt, zo vermoeiend dit...

17. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Met hoeveel wachten jullie nu nog eigenlijk? Ik zie steeds geen lijst meer voorbij komen. Ik blijf duimen voor jullie!

18. Diamondgirl

25 nov 2013
    83
    0
    6
    Utrecht
    Volgens mij zijn er nu nog twee dames over die actief op dit forum zijn. Ik mag vanaf vandaag op rood. Na 9 dagen overtijd vandaag ongesteld geworden.
    Gisteravond voelde ik me nog topfit en vannacht bizar veel rugpijn, dus toen wist ik al hoe laat het was.
    Ben benieuwd Princess en Dniese hoe het met jullie afloopt!

19. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eindelijk duidelijkheid, Diamondgirl! Maar toch jammer van de rode kleur.

Nou PrincessP, nu zijn indd alleen wij nog over...zou een van ons nog op roze gaan, of beter, allebei roze?

20. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Wat jammer Diamondgirl :(

En Dniese, dan zijn wij idd nog over! We houden de spanning er nog even in ;)

Vrijdag op zaterdagnacht moest ik plassen en bij afvegen had ik een heeeeeeeel klein beetje bloedverlies.... Ik dacht dat mn rood er aan zou komen. Maar op dat heeeeele kleine beetje na is er tot nu toe niks meer gekomen.... Dus ik snap er nu niks meer van.... Een week voor mn NOD heb ik twee dagen een heel klein beetje bloedverlies gehad, zo weinig dat alleen met vegen het te zien was, maar geen inlegkruisje oid nodig had. En dat nu van vrijdag op zaterdag nacht dus, maar ook alleen met afvegen.

Ondertussen dag 12 overtijd.... En ik wil minimaal tot dinsdag wachten met testen, dan ben ik twee weken overtijd. Tussen woensdag en vrijdag kan ik pas weer met de dokter bellen, want ik moest het nog even afwachten.... Dus dat doen we dan maar, wachten wachten wachten...

Wel voor deze zekerheid gisteren maar geen biertje meegedronken tijdens voetbal kijken... Just in case..
    Hoe is het nu met jou dan Dniese?

Deel Deze Pagina