Wat raar zeg, super verwarrend! Had je toen je een beetje bloed verloor last van krampen e.d.? Ik had vanmorgen weer een spierwitte negatieve test, pffff. Zo teleurstellend. Heb er geen vertrouwen meer in dat ik op roze ga en hoop dat m'n lichaam stopt met voor de gek houden en ik snel ongi wordt. Dit is zo vervelend, wil verder.
Ik heb wel vaker last van krampen. Soms krampen die lijken op ongi krampen, maar soms ook totaal anders, af en toe rechts onderin maar meestal links onderin. Net onder navel hoogte. Hoeveel dagen ben jij overtijd? Wat jammer dat de test wit was vanmorgen. Ik heb ook geen idee of ik nog op roze ga, maar dan mag de ongi nou wel eindelijk doorbreken. Maar daar lijkt het nu nog totaal niet op...
Balen Diamondgirl :x En Dniese en PrincessP ook nog geen duidelijkheid dus. Balen meiden, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!!
PrincessP, vind het gewoon rot om te melden en wil je niet alleen achterlaten hier, maar ik mag op rood. Vanmorgen eindelijk duidelijkheid gekregen. Ben weer helemaal goed bij positieven wat betreft valse symptomen. Ik hoop dat jij toch nog op roze mag, maar vooral dat je zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt!
Ah wat jammer Dniese!! Sterkte Blijf zo wel alleen over ja Hier nog niks, vandaag 14 dagen overtijd. Vanmorgen test kv2v5 gedaan. Omo wit. Alleen rare was toen ik hem openmaakte (geen idee waarom) en helemaal links op het randje een streep zat? Zou toch niet zo zijn dat die verkeerd is gemaakt en het roze streepje niet in het venster is gekomen maar er een stukje naast?? Naja, hoe dan ook... Eind deze week huisarts maar eens bellen..
Dat is wel vreemd. Anders de test even uit elkaar halen? Zou wel fijn zijn als de huisarts je wat duidelijkheid zou kunnen geven, laat je niet zonder antwoorden wegsturen hoor! Succes meis!
Ja, dat had ik dus gedaan, uit elkaar halen... En toen zag ik dat extra streepje, helemaal op het randje van de strip.. Geen idee of dit normaal is, de vorigen heb ik niet uit elkaar gehaald.. Ben erg benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Hij gooide het vorige week op een te late eisprong en daarom moest ik wachten. Maar twee weken lijkt me toch wel erg laat voor een late eisprong. Morgen zou anders mijn ovulatie dag alweer zijn... (Ongeveer dan)
@Dniese balen zeg :x succes de volgende ronde! @PrincessP vaag van die test zeg. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt in elk geval!! Ik neem aan dat de huisarts in elk geval een bloedtest gaat doen? Weet je zelf wanneer je je eisprong hebt gehad ongeveer?
Ik weet niet wat de huisarts gaat doen, heeft hij niet gezegd. Ben ook nog niet zo lang bij deze huisarts dus kan het ook niet goed inschatten.. Maar ik ga er zeker naar vragen... Ik hoop ook dat ik snel duidelijkheid heb!
O ja stom van me, niet goed gelezen, PrincessP. Twee weken lijkt mij ook wel erg laat, maar wie weet. Dankjewel, Babs1984.
Dit is die test, en tweede streep onder de T is dus niet zichtbaar als het dekseltje er nog op zit....
PrincessP, hoeveel testen heb je de afgelopen tijd al gedaan dan? Ik vind dat namelijk best een donkere streep. Als je al veel testen gedaan hebt die allemaal wit waren, kan ik me niet voorstellen dat ze allemaal het streepje zo ver weg hadden zitten. En met zo'n donkere streep had je eerder vast ook al wat moeten zien. Dus wat dat betreft denk ik helaas dat het toch echt niks is. Ze zijn natuurlijk ook niet bedoeld om open te maken. Maar als je al een paar weken geen test hebt gedaan en dit is de eerste, dan zou ik morgen nog een test wagen.
Nee weet ik prulletje, ik pin me er zeker niet aan vast. Laatste test voor deze was vorige week dinsdag geloof ik. Ik vind mezelf ook niet zwanger na deze test hoor, maar vond het wel raar...
Hm dat is toch al weer bijna een week geleden. Dat kan wel echt veel schelen in donkerheid van streep. Kijk maar naar mijn testen: Bekijk bijlage 405493
Ik sluit me helemaal aan bij wat Prulletje zegt. Na een week kan je natuurlijk prima een knaller hebben! Wel vaag die test. Heb je niet nog een test die je kan doen?
Princess, volgens mij hebben alle testen op het randje zo'n streep bij openmaken helaas... heb dat vaker voorbij zien komen. Ik denk dat die roze kleurstof er doorheen loopt, op de plek van de teststreep blijft plakken als er HCG aanwezig is en anders tot het randje loopt en daar blijft zitten? Hoe zeker ben je van wanneer je eisprong was? Sterkte met wachten en hoop op gauw goed nieuws voor je!