Hoi Meiden, mag ik ook op de lijst? Tiarah, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje NOD is 18 juni Wat betref het zwangere vrouwen zien: dat heb ik ook echt heel erg! Voor mijn gevoel zie ik er wel 20 per dag wat werkt dat toch raar als je iets graag wilt
Hey girls, Ik stond op de lijst t/mt 15 juni maar mij ei is wat later geweest (2 of 3 juni) dus zou graag op deze lijst willen. Lita, 27 jaar, ronde 5 (na ma/mk), 1e kindje NOD - 16 juni Succes allemaal!
doe het zelf wel ff Tiarah, heb je er ook op gezet! Re: NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014 nod-lijst 16 t/m 30 juni 2014 ♥ 16. (3) : Mynameis, 26/27 jaar, ronde 8, 2e kindje bilie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Lita, 27 jaar, ronde 5 (na ma/mk), 1e kindje 17. (4) : Flowerr, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje kairi, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje mofantje, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje kiwi1405, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 18. (3) : Bloesem, 33 jaar, ronde 14, 3e kindje pluizebeestje, 31 jaar, ronde 5, 4e kindje Tiarah, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje 19. (5) : Screamxme, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje mamavandaan,29 jaar,ronde 1, 2e kindje ukkie1985 29 jaar ronde 4, 2e kindje mirte85, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje baasje, 28 jaar, ronde 13, 1e kindje 20. (3) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje rozijn, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje bam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 21. (2) : Jessie90, 24 jaar, ronde 5, 2e kindje jacky86, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje 22. (5) : Lalas, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje o0mona0o, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje augustusmama, 29 jaar, ronde 14 (ronde 4 na mk), 2e kindje verliefd91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje bloemmm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje 23. (3) : Charmedknorrie, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje haagsmeisje, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje twinny2002, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 24. (3): Ior, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje lizanne84, 29/30 jaar, ronde 14, 2e kindje xbloempje, ? Jaar, ronde 3, 2e kindje 25. (4) : nahlatje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje loesje86, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje jijeniksamen, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje smood, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje 26. (3) : Brunette85, 28 jaar, rondes niet meer geteld, 1e kindje b0otjuh, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje bibaboe, 38 jaar, ronde 40, 3e kindje 27. (5): R1985, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje lizzy, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje newdawn, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje silly31, 33 jaar, ronde 80+, 1e kindje kaatjem, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 28. (5): Juul83, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje babylove85, 28 jaar, ronde 3 na mk, 1e kindje diamondgirl, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje mystiek, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 29. (2): 1hanneke, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje sicha, 21 jaar, ronde 7 in de mmm, 1e kindje 30. (3): Rimar, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje mariam1978, 36 jaar, ronde 5, 3e kindje Babs1984, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje datumloos (1) : iez, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje totaal: 54 zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En heel belangrijk pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Goodmorning ladies!! Wij zitten dit weekend met de hele familie incenterparcs maar er moet geklust worden hahahaha ben benieuwd hoe we dat gaan doen met ook nog n spugend meisje wat minimaal 1x per nacht gedoucht en verschoont moet worden
Hahaha. Je kan ff vooruit dus Ik denk dat ik er nog maar wat moet bij bestellen. Had er maar 10 besteld Ohh leuk zeg, het wordt supermooi weer! Wel jammer ja je meisje ziek is... Dat wordt kort en stil klussen dan
@charmedknorrie, succes en beterschap voor je meissie! hier weet ik niet zo goed wnnr ei is, ben op het moment vrij ongerelmatig ong dus maken het maar op de dag gezellig vanaf het moment dan ong klaar is tot iig een week voor nieuwe ong... vorige zws altijd heel regelmatige cyclus gehad maar sinds geboorte van zn nr 2 is het zo onregelmatig als maar kan.
Bij mij is het nu twee dagen geleden dat ik een positieve test had. Waarschijnlijk is mijn ei geweest en zit ik nu officieel op het wachtbankje. Bij mij vallen ook alle zwangeren extra op. Er zijn nu ook mega veel zwangeren in mijn eigen omgeving.
Niet veel tijd gehad om te lezen op de pagina, maar wat is er veel gekletst! Hier woensdag een knal ovu test gehad dus flink aan de klus geweest. Zelfs man lief gister uit mijn avond dienst om 00.30 uur wakker gemaakt Gister erg pijn onderin mijn buik, denk dat mijn eitje toen gesprongen is! Dus nu officieel op het wachtbankje!
Zooooo teleurgesteld door me kerel..... alles geprobeerd om het gezellig te maken maar neehoor meneer had teveel pijn (is geopereerd aan ze schouder 3 wkn terug)! Kan mezelf net zo goed nu al op rood zetten :x:x:x:x:x
@ baasje goed bezig @flowet balen!! Was dat je enige kans? Misschien vanavond nog ff?? @hier merk ik de druk ook bij ml test bleef positief gisteren en hij had er wel wat moeite mee.. hen uk net getest nog steeds positief!!! Ml werkt vandaag thuis (ik vrij) maar denk niet dat ie nog zin heeft hoop niet dat we te vroeg geklutst hebben... We zullen zien....
Als je ovulatietest nog positief is moet je ei nog springen, dus gewoon morgen je man verleiden. Als je om de dag klust is het ook goed hoor en krijgen de zwemmers ook de kans om op krachten te komen om snel bij je eitje te komen
Balen meid, wanneer verwacht je je ei? Hee en anders een ietwat creatiever standje waarbij hij nagenoeg niets hoeft te doen?
Morgen vertrekken we voor een weekend weg met schoonzus en vriend. Dochter ligt dan bij ons in bed handig! dus hoop dat vanavond nog iets gaat worden. De rest van de vakantiegangers dit weekend veel plezier!!
Wat een boel gekletst alweer.. Hier weer druk aan het wachten.. stiekem toch een ovu test gedaan afgelopen maandag die was weer goed positief paar uur later alweer lichter dus s avonds nog ff gezellig gemaakt.. Ben zeer benieuwd vorige keren zowel dag voor als na positieve test geklust en was het niet raak dus wie weet nu op de dag wel😊. Nog ander halve week wachten en we zullen het zien, spanning stijgt alweer pff.. Gelukkig drukke weken nu dus de tijd gaat redelijk snel haha. Iedereen een fijn en warm weekend..
Ik heb vandaag rekbaarslijm *sorry maar ik heb geen pijn in mijn buik.... Zo raar. Ik voel ALTIJD elke maand gigantische ovulatiepijn en nu gaan we voor de 1e ronde en heb ik gewoon helemaal geen 1 pijntje. Kan natuurlijk dat dat morgen nog komt. Maar meestal heb ik het tegelijk. We klussen nog even door tot maandag. En daarna hoeft het alleen nog maar voor de lol
Ik had net last van menstruatiepijn. Kan alleen niet opmaken wat het was geweest. Ei kan het niet zijn want mijn laatste ongi dag was woensdag. Beetje vroeg dan..