Hoi allemaal, er is indd een hoop gekletst. ik kreeg vandaag de ovu-testen van sensitest binnen, ik heb nieuwsgierigheid een test gedaan. nu gaf hij 1 duidelijke en 1 lichte streep aan. Hoelang kan zoiets licht blijven tot de ei komt? Het is nu de 6e en de 11e zou mijn ei er zijn, maar gisteren had ik best pijn in mn onderbuik, zou ook spanning kunnen zijn maar niet een hele dag bijna. uh hoe plaats je een foto bij je bericht? allemaal fijne dagen ik probeer online te komen en mee te kletsen maar vriendlief is jarig en vandaag en morgen hier feest en zondag een etentje van schoonouders die zijn zoveel jaar getrouwd. oja die foto kun je dat met je mobiel plaatsen ook? liefs
Mag ik ook op de lijst? NOD 22 juni Vlinder1993, 20 jaar, 4e ronde, 1e kindje. Ben 26 mei begonnen met Efamol PMP, en heb de afgelopen 2 dagen een positieve ovulatietest gehad, volgens mij. Die van net was weer een stuk lichter dan die van gisteren en eergisteren. Heb van 2-6 juni steeds een ochtendtemp. gehad van 36,3. Vanmorgen was hij 36,4. Vind het wel een beetje spannend, nu ik voor het eerst zo bewust op het wachtbankje zit. Bij m'n vorige cyclussen had ik totaal geen zicht op wat er gebeurde omdat ik geen ovulatietesten gebruikte en niet tempte.
Het kan idd dat je twee dagen achter elkaar een positieve test hebt, maar uit eigen ervaring zijn die ov testen van de kruidvat niet zo te vertrouwen. Ik zie aan je handtekening dat je een onregelmatige cyclus hebt. Ben je net gestopt met de pil? Ik hoop voor je dat het deze ronde lukt... Maar zo niet zou ik overgaan naar de ov testen van zwanger&kids. Spaart ook in de centjes Mbt temperaturen, ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik weet wel dat je eigenlijk pas achteraf iets over kan zeggen, en het beste nog na 2of 3 cyclussen. Succes meis!
Bedankt voor je reactie! Ik ben 12 dagen geleden begonnen met het slikken van Efamol, dus het zou wel mijn eisprong kunnen zijn. Ik heb nooit de pil geslikt, dus daar komt mijn onregelmatige cyclus niet door, waar wel door weet niemand, geen PCOS volgens mijn huisarts. Bedankt voor de tip, ik ga ze bestellen mocht het deze ronde niet lukken.
LH-hormoon schommelt tijdens je cyclus en hoeft niet per se op te bouwen. Gewoon blijven door testen, op hetzelfde tijdstip iedere dag (het beste tussen 10en 12 am) en twee uur van tevoren niet drinken. Ik hoop dat je jouw eitje snel vindt
Jaa inderdaad! Zelfs ml viel t al op (dacht eerst al dat t aan mij lag maar toen zei hij ook al: jeetje, al die zwangeren en baby's) haha
@Flowerr en Ukkie. Misschien moet je gewoon niet vertellen wanneer je ei is en hem gewoon verleiden Dat doe ik ook. Hij heeft geen idee dat ik bezig ben met die testen Werkt prima. Dan weet hij ook niet dat het eigenlijk onder dwang is Ja ik had dat ook. Ik had gisteren een vrij donker streepje en nu weer licht. Je ziet aan mijn banner dat mijn ei nog niet geweest kan zijn... Dus die testen geven ook soms maar onzekerheid.
Haagsmeisje: Mijn vriend wil zelf niets weten over mij ei, test dus ook zonder dat hij het weet Was super aan het balen vanmorgen maar dacht vanmiddag doe voor de zekerheid nog een test met dit als resultaat! Bekijk bijlage 399736 Er is nog hoop of ddenken jullie van niet? (Bovenste 2 zijn van gisteren)
Dag dames, Balen he als je vent niet wilt/kan. Had ik vorige maand, ik was zo reuze teleurgesteld. En voor mannen is dat toch anders. Ik had een vraag: ik heb pijn in mijn onderrug, kan dat komen door de eisprong? En wanneer moeten we dan klussen? T zou wel veel te vroeg zijn, t zou pas volgende week zijn. Dank alvast!!
Hallo meiden Mag ik ook op de lijst? reckless, 34 jaar, ronde 2 (1e na vmk), 2e kindje, datumloos Heb net een vmk achter de rug dus weet niet wanneer m'n nod is.
@ flower, je kunt nog ff doorklussen Er zijn nu heel wat eitjes onderweg. Veel klusplezier allemaal. Ik kan op het wachtbankje. Ik heb deze ronde geen ovutesten gebruikt maar alleen mijn slijm in de gaten gehouden. Afgelopen dinsdag begon het vruchtbare, en nu is het weer stug/creme, wanneer zou ik mijn ei dan gehad hebben? Gisteren of eergisteren?
Goede morgen, mag ik van de lijst af? M'n ei is toch uit zichzelf gesprongen blijkt nu. Dus ik ga een lijst terug. Allemaal heel veel succes
Hier trouwens drie dagen positieve ovu testen... ook twee zw testen gedaan van zw en kids en hier ook op beide twee strepen dus die kunnen dus wel degelijk reageren op een eisprong... Overigens wel even voor de zekerheid een cb gedaan maar die was negatief
O dat is raar ? Weet je zeker dat je niet zwanger bent Ukkie1985? Heb nog nooit 3 dagen een positieve ovu test gehad....
Deze zijn van gisteren en vandaag, ik snap er geen moer meer van hahaha. ik ga denk ik maar gewoon afwachten, want ik wordt hier erg onzeker en verward van.( de beschrijvingen en uitleg en wanneer nou wel of niet die ei komt) vandaag weer een bbq-feest hier en er blijven logés. Dus wordt weer druk hier. Iedereen succes met klussen, en op het wachtbankje!! Fijne dag verder iedereen. Liefs
Re: NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014 nod-lijst 16 t/m 30 juni 2014 ♥ 16. (3) : Mynameis, 26/27 jaar, ronde 8, 2e kindje bilie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Lita, 27 jaar, ronde 5 (na ma/mk), 1e kindje 17. (4) : Flowerr, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje kairi, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje mofantje, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje kiwi1405, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 18. (3) : Bloesem, 33 jaar, ronde 14, 3e kindje pluizebeestje, 31 jaar, ronde 5, 4e kindje Tiarah, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje 19. (5) : Screamxme, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje mamavandaan,29 jaar,ronde 1, 2e kindje ukkie1985 29 jaar ronde 4, 2e kindje mirte85, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje baasje, 28 jaar, ronde 13, 1e kindje 20. (3) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje rozijn, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje bam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 21. (3) : Jessie90, 24 jaar, ronde 5, 2e kindje jacky86, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje bloemmm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje 22. (5) : Lalas, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje o0mona0o, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje augustusmama, 29 jaar, ronde 14 (ronde 4 na mk), 2e kindje verliefd91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlinder1993, 20 jaar, ronde 4, 1e kindje 23. (3) : Charmedknorrie, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje haagsmeisje, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje twinny2002, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 24. (3): Ior, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje lizanne84, 29/30 jaar, ronde 14, 2e kindje xbloempje, ? Jaar, ronde 3, 2e kindje 25. (4) : nahlatje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje loesje86, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje jijeniksamen, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje smood, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje 26. (3) : Brunette85, 28 jaar, rondes niet meer geteld, 1e kindje b0otjuh, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje bibaboe, 38 jaar, ronde 40, 3e kindje 27. (5): R1985, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje lizzy, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje newdawn, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje silly31, 33 jaar, ronde 80+, 1e kindje kaatjem, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje 28. (5): Juul83, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje babylove85, 28 jaar, ronde 3 na mk, 1e kindje diamondgirl, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje mystiek, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 29. (2): 1hanneke, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje sicha, 21 jaar, ronde 7 in de mmm, 1e kindje 30. (3): Rimar, 39 jaar, 2e ronde, 2e kindje mariam1978, 36 jaar, ronde 5, 3e kindje Babs1984, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje datumloos (1) : Reckless, 34 jaar, ronde 2(na mk), 2e kindje totaal: 55 zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En heel belangrijk pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Hallo dames, ik zag dat de lijst nog niet aangepast was, maar dat er wel een paar wijzigingen/toevoegingen waren dus heb ik me maar even nuttig gemaakt. Hopelijk klopt het zo! Ik denk ook dat ik mijn ei gehad hebben en op t wachtbankje zit. Ben benieuwd!