Idd jammer en af en toe eigenlijk wel vaker heb ik het er nog best moeilijk mee en niemand in me omgeving die me begrijpt helaas. Ik zou anders 17 juli uitgerekend zijn en die datum werkt me best op de zenuwen pff mja we gaan door. Vanmiddag heerlijk een weekendje weg geboekt voor volgend weekend.. ff alleen met me man lekker uitwaaien in scheveningen. Ik zit dan als het goed is ook precies voor mijn eisprong dus ook weer ideaal hopen dat ik dan op mijn 27ste verjaardag weer helemaal happy kan worden met een positieve test in handen..
Dit is ZO bekend..... hahaha! Billie, jij zat ook in 15 tm 30 mei toch? Ik wil weer op de lijst. Kairi, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, NOD 17 juni Ideetje... Is het niet gemakkelijker als het eerste bericht telkens wordt aangepast? De NOD-lijst? Want anders zit je straks in 140 pagina's de juiste versie te zoeken.
@flowerr: Dat begrijp ik dat dat heel frustrerend is, en het kan ook niet zo 1 keer net als je je ei hebt? Hier weet ook niemand het, integendeel, ik krijg minstens 5 keer per dag de vraag "en nog geen 2de?" en ik zeg elke keer heel overtuigend dat ik het wel goed vind zo Enkel 2 vriendinnen die ook een kinderwens hebben en mijn moeder weten dat er wel nog een 2de komt, maar nog niet nu. @MyNameIs: Dat weekendje zal wonderen doen, geniet ervan! @Kairi: Ja idd, zat ook in de vorige NOD-lijst Ohja dat ideetje is echt super, maar domme vraag hoe doe je dat? En kan alleen de schrijven van dat bericht wijzigen?
@bilie: Ik hoop dat het rond me ei minimaal 1x mogelijk is, vinden er wel wat op! Lijkt me ook irritant dat iedereen het vraag, je kan iemand met zulke vragen zo kwetsen maar daar denken ze niet bij na
Oh dan is er toch kans! Hopelijk voel je je ei dan goed aan! Moest ik nu al langer bezig zijn zonder succes zou het idd kwetsend zijn, maar nu is het vooral moeilijk om men mond te houden... Ik ben zo gelukkig dat we er voor gaan, maar we willen het deze keer graag echt geheim houden. Vorige keer had ik 's morgens een positieve test in mn handen en 's avonds wist mijn hele familie het, ben nu eenmaal niet goed in geheimen bewaren, zeker als het leuk nieuws is Deze keer willen we het langer iets voor ons houden, alleen iets van ons tweetjes (en van heel het zwangerschapsforum natuurlijk)
Ja, alleen de topic starter kan haar eigen post aanpassen. Dus MyNameIs zal dan de lijst telkens moeten aanpassen. Is misschien ook niet wenselijk. Hmm, tja kweenie...
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 Juni 2014 ♥ 16. (2) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje Bilie, 24 jaar, ronde 2, 2de kindje 17. (2) : Flowerr, 22 jaar, ronde 6, 1ste kindje Kairi, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 18. (1) : Bloesem - 33- ronde 14- 3e kindje 19. (0) : 20. (1) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1ste kindje 21. (1) : Kiwi1405, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (0) : Totaal: 7 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Zo heb jullie toegevoegd. Denk dat het te moeilijk is voor de topicstarter om het alleen bij te houden, dus zullen we het maar op deze manier blijven doen
Hi dames, mag ik op deze lijst. Gisteren bij gyn geweest en als mijn bloedtesten goed blijken op 2 juni, mag ik beginnen met provera/clomid. Dus ik dacht ik verhuis alvast naar deze lijst. Iez, 33 jaar, 6e ronde, 2e kindje, MMM Datumloos
NOD-Lijst 16 t/m 30 Juni 2014 ♥ 16. (2) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje Bilie, 24 jaar, ronde 2, 2de kindje 17. (2) : Flowerr, 22 jaar, ronde 6, 1ste kindje Kairi, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 18. (1) : Bloesem - 33- ronde 14- 3e kindje 19. (0) : 20. (2) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1ste kindje Rozijn, 27 jaar, ronde 8, 2de kindje 21. (1) : Kiwi1405, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (1) : Nahlatje, 24 jaar, ronde 14, 1ste kindje 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (1) : Iez, 33 jaar, ronde 6, 2de kindje Totaal: 10 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Zo weer een poging gedaan om aan te vullen. Als er iets niet klopt roep of verander maar. En nee doe het liever niet alleen de gehele lijst bijhouden een maand lang.
NOD-Lijst 16 t/m 30 Juni 2014 ♥ 16. (2) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje Bilie, 24 jaar, ronde 2, 2de kindje 17. (2) : Flowerr, 22 jaar, ronde 6, 1ste kindje Kairi, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 18. (1) : Bloesem - 33- ronde 14- 3e kindje 19. (0) : 20. (2) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1ste kindje Rozijn, 27 jaar, ronde 8, 2de kindje 21. (1) : Kiwi1405, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (1) : LaLaS, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje 23. (0) : 24. (0): 25. (1) : Nahlatje, 24 jaar, ronde 14, 1ste kindje 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (1) : Iez, 33 jaar, ronde 6, 2de kindje Totaal: 11 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Zo , een poging gedaan tot mezelf op de lijst zetten, en volgens mij is het gelukt.. Ik zal wel proberen te helpen ook! Helaas vandaag ongesteld geworden.. Was weer de eerste keer proberen voor een zwangerschap na een paar maanden niet door medische redenen.. Was wel eventjes een domper maar ach.. het is nou eenmaal weer zo
ik had mijzelf al heel voorbarig ingeschreven op deze lijst omdat ik bruinverlies had en dat altijd de voorbode is van mijn ongi. op dit moment nig geen ongi gezien en 4 dpo maar nog geen zekerheid of ik zwanger ben. dan weten jullie dat. als mijn nod verandert of als ik geschrapt kan worden laat ik het weten