Ik heb geen idee of die klachten volgens de 'tijdlijnen' al kunnen maar het klinkt wel veelbelovend! Duimen geblazen!
Op zich zou een innesteling kunnen maar lijkt me misschien waarschijnlijker dat je ei later is gesprongen dan gedacht. Dit kan erge pijn veroorzaken. je cyclus was toch super regelmatig? Dan zou ik niet meteen aan endomytryose denken maar als je twijfelt gewoon morgen even bellen.. @mynameis hier ook vage klachten hoor!! Alhoewel de het krampachtige gevoel in onderbuik nu wel t meest is. Vandaag geen bruine afscheiding meer gehad dus hopelijk blijft dat zo helaas nog heel lang wachten
MyNameles:Wachten duurt idd lang he! Ik moet nog een dagje langer wachten tot de 17de. Ga jij eerder al testen of pas echt op je nod zelf?
Nou ik weet nog niet haha, ik wil nu al elk moment van de dag testen. Mja 16de ben ik jarig is wel leuk cadeautje mja voor vaderdag ook wel als het raak zou zijn. Jij al een dag in je hoofd dan?
MyNameles: Heb nog geen idee wanneer, denk gewoon de 17de. Ik heb ook helemaal geen testdrang maar dat zal wel komen door andere dingen in me hoofd
Ooh mijn god ik kon me test drang niet weerstaan en nu wat een heel licht streepje pff zit gewoon te shaken. Ik weet het beetje vroeg.. Nu met action getest en binnen de tijd dat streepje nu weet ik uit verhalen die ik lees dat het nog wel eens vals is maar ik heb op die test bij mij nog nooit een streepje gezien en hij is echt roze.. weer ff plas ophouden en dan een sensitest doen andere al weg gegooid. Zien jullie hem ook..
Oh my god ik zie hem ook hoor Spannend!! Voorzichtig gefeliciteerd! En ik heb hier nog nooit een valse streep mee gehad. Of omowit of een lichte streep die later oploopt..
Kan iemand mij weer uit de lijst halen? Vandaag na anderhalf jaar kwamen ze er achter dat ik PCO heb en dat er momenteel 9 eitjes groeien maar ze zijn pas 8 mm.. En doordat ik elke keer te veel eitjes heb zijn ze niet goed wanneer ze springen omdat ze niet sterk en volgroeit zijn.
Ik zie op de onderste foto ook iets mynameis! Ryanne wat naar dat je dat hebt. Heel veel sterkte en succes. Wat voor stappen volgen er nu voor je?
Nou we hebben er werk van gemaakt hoor haha. Vandaag nog eens testen of het streepje al wat lichter is geworden! @Ona, zijn jouw klachten al wat minder? Heel voorzichtig gefeliciteerd!!!
Straks weer een ovulatietestje doen, eens kijken of ik nu een licht streepje krijg ten teken dat mijn eitje eraan komt, hij was gisteren wit.
Als het zelfs op de foto's wel wat zichtbaar is denk ik toch ook dat het echt zo is.. ach ik ga gewoon iedere ochtend ofzo een actiontest doen kijken of die veranderd haha. mja zeg nog niks tegen mijn man, daar wacht ik mee tot de test echt duidelijker is. Hoop zondag al dan, dan krijgt hij een mooi vader dag cadeautje als die opstaat en ik aan het werk ben.. pff ik begin al te veel te hopen eigenlijk. .
Hihi ja heb al heel lang een gaaf idee in mijn hoofd voor als het echt zover is😊 mja helaas moet ik toch nog maar even afwachten haha
Hahaha. Ik las hier laatst van een mede-forumster die dat had gedaan, en het enige wat haar vriend zei was: gadver, daar heb je op gepist he?