Hihi, een typische mannenopmerking volgens mij. Daarom gebruik ik de kruidvat 2v5, daar moet in gedruppeld worden. En na positief pas een duurdere clearblue, maar dat duurt nog eventjes, eerst op zoek naar mijn ei
Ik heb trouwens een ovulatietest gedaan, deze was negatief, maar niet meer zo wit als gisteren, er kwam een lichte teststreep dus eitje komt eraan, joepieee. Ik kan alleen morgen waarschijnlijk niet testen omdat we dan een personeelsuitje hebben.
Maar als hij nu nog zo licht is moet het wel ineens heel snel gaan mocht je hem morgen missen ofzo... Overmorgen heel vroeg testen misschien?
Mijn eitje springt waarschijnlijk morgen, precies op cd 17 zoals ik ook 2 rondes eerder heb gehad. Had gisteravond nog een tuurstreepje, vanochtend een stuk donker, bijna knal. Vanavond nog maar even testen, zal dan wel knal zijn denk ik en dan nog maar even gezellig maken Hopelijk wordt dat nog wat nu vanavond het WK begint.
hey dames, even een kort vraagje: ik heb normaal gezien gisteren mijn ei gehad (cd 14 en ovulatiepijn) maar merkte zonet duidelijk heel erg rekbaar slijm op. Zijn er nog dames die de dag na hun ei rekbaar slijm hadden? en nu maar op het wachtbankje! succes aan iedereen nog!
Zou ook heel goed kunnen dat je ei een dag later is.. ovupijn kun je namelijk ook ervoor hebben. Heb je getest of getempt?
We hebben gisteravond nog geklust en ik denk dat er morgenavond ook nog wel het e.e.a. gebeurt en anders vanavond. Arme manlief. Maar volgens de berekeningen springt mij ei op zaterdag of zondag, dussssss, we kunnen een voorraadje zwemmers aanleggen, tenminste als het aan mij ligt, manlief moet ook willen.
heb al paar cycli getest en klopte altijd met ovupijn. gisteren ook wel echo gehad en ze zei wel iets dat ofwel t ei al gesprongen was ofwel op springen stond dus mss dat het gewoon vlak erna nog wat rekbaar slijm is? gisterenavond alleszins nog heel gezellig gemaakt en dan morgen voor de zekerheid ook nog eens
He meiden, hier ook spannend.. gek dat je de 1e ronde meteen al zo enthousiast bent en het gevoel hebt dat t wel eens zo zou kunnen zijn realistisch gezien kan ik beter meer rekening houden dat ik gewoon ongesteld word op de 23e. Omdat ik al minder kans heb zwanger te raken (althans, volgens de statisitieken) zou ik graag horen welke ovulatie testen jullie het beste vinden en waar ik die zou kunnen aanschaffen, liefst online want dan kan ik er meteen een boel kopen. had een doosje met 5 van de etos maar dat was niet genoeg.. ik hoor graag jullie ervaringen.. lieve groetjes
Dan zou het toch eventueel kunnen kloppen als ze aangaf dat hij misschien op springen stond? Ik zou het in ieder geval vandaag en morgen gezellig maken als het kan natuurlijk
Ja als je eenmaal de keuze hebt gemaakt om er voor te gaan is het lastig om niet enthousiast te zijn denk ik Ik heb de ovu testen van zw en kids online besteld en dan de dipstick. Vorige ronde testen van action gebruikt en vond ik ook prima. Succes!!
Hier wel enorme zeurende pijn in mn onderrug pffff net maar een ibu gepakt want het zit echt niet lekker achter een bureau.
Hier ook zo een zeurrrrrrende onderrug al dagen! verder geen gekke dingen behalve een onrustige buik en dat ik nu elke nacht heel levendig droom... iets wat ik voorheen niet of nauwelijks had.. afwachten... afwachten... afwachten...
@dorri jij hebt ook last van gekmakers hoor ik al Dromen hier trouwens ook, maar droomde altijd wel veel. (maar nu vooral heel apart) en moeeeeeee slaap op mn vrije dagen minimaal 2 uurtjes overdag, heerlijk
Dat is niet fijn pijn in je onderrug, ik gebruik eigenlijk nagenoeg geen ibu meer, paracetamol schijnt beter te zijn voor je maag (en mag je ook tijdens een zwangerschap gebruiken, zij het met mate natuurlijk)