NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Iedereen bedankt voor de felicitaties :D

Lita, heb getest met kv 2v5, was ook echt een verrassing, had verwacht een half jaar tot een jaar bezig te zijn net zoals bij de eerste

Sanntje, ik merkte het aan het niet meer op mijn buik kunnen slapen en het vele dromen (ook over zwangerschap), maar weet niet of je dat zozeer kwaaltjes kan noemen:)

Ik hoop dat ik jullie ook binnenkort mag feliciteren, zal voor jullie duimen ;)

2. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland

zo ik sta er ook op spannend :D

3. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    ff niet geweest en er is zowaar al roze op de lijst WAUW gefeliciteerd!!!!

Hier vorig weekend in CenterParcs geweest (de Huttenheugte) en t was natuurlijk prachtig weer dus vooral buiten geleefd. Net zoals de rest vd week vandaar weinig hier geweest. maandag positieve ovu test gehad en maandag aaf t nog ff gezellig kunnen maken. Was wel de enige keer dus t zou echt een toevalstreffer zijn als t raak is hahahaha voel nu ook nog totaal geen kwaaltjes dus ook nog geen testdrang heerlijK!

4. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Vanmorgen opeens testdrang... Geen zw testen in huis dus maar een ov test gedaan (met t 2e plasje) en knal positief.... Zou het iets kunnen betekenen?;)

5. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Kan trouwens geen late ei zijn want ik heb op de dag van mijn eiersprong een echo gehad en het eitje stond klaar om te springen op 2 juni :D

6. Babs1984

Babs1984 Lid

15 mei 2014
    91
    0
    0
    @Tiarah gefeliciteerd!!

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Mynameis en tiarah gefeliciteerd, en dat er maar veel mogen volgen:D

Ik heb gisteren mijn ovulatietesten niet meegenomen, was maar goed ook, want heb niet echt de mogelijkheid gehad om me een kwartier van de groep terug te trekken op de wc;) want als je met een grote groep op pad gaat en bij de stops iedere keer maar 2 wc's hebt, dan wordt het lastig, helemaal als er nog tien achter je staan te wachten. Heb net nog een ovulatietest gedaan en deze was net als eergisteren, dus ik hoop dat ie morgen knalt aangezien het gezellig maken van gisteren onder de douche niet helemaal goed is gegaan, manlief stond in de niet zwanger modus en ik had zoiets van wat doe jij nou? Dit is niet de bedoeling:x
    Vanavond het nog maar eens weer proberen.

8. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    Mynameis en tiarah wat goed om te horen, gefeliciteerd! Dat jullie maar de kar mogen trekken voor een knalroze lijst!

@Lita toch maar even een testje wagen misschien?

9. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Vandaag dag 12 en nog steeds geen ei te bespeuren pff!
    Khoop dat het er snel gaat aankomen hoor:)

10. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom van het nod lijstje 1-15 juni af. Heb denk ik een late eisprong en dus is m'n nod opgeschoven. Ik zou op 11 juni menstrueren maar nog steeds alleen maar negatieve testen.

Hier nog steeds geen ongie of iets wat op gang komt. Wel weer wat meer afscheiding dan de afgelopen dagen en de baarmoeder lijkt hoger te zitten dan de afgelopen dagen.
    Na het weekend nog maar een test halen om te zien of het echt negatief is of niet. Denk dat m'n nod nu 18 juni is.

11. MyNameIs

MyNameIs Lid

18 mei 2007
    80
    0
    6
    Werk; verzorgende IG
    Drenthe
    Wie weet net zoveel geluk als mij. Ook weekendje weg geweest maandag er na posi ovu test en afgelopen donderdag al positieve zwangerschaps test..

12. MyNameIs

MyNameIs Lid

18 mei 2007
    80
    0
    6
    Werk; verzorgende IG
    Drenthe
    ik zou zeggen snel een zwangerschaps test halen.. ik had 2 juni een positieve ovu test en 12 juni positieve zwangerschaps test..

13. MyNameIs

MyNameIs Lid

18 mei 2007
    80
    0
    6
    Werk; verzorgende IG
    Drenthe
    Hier loopt de test van de action mooi op..
    Hier het resultaat van vanmorgen 2 dagen voor nod..

Bijgevoegde bestanden:

14. Rozijn

Rozijn Lid

10 okt 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit!

15. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    #515 Lita, 14 jun 2014
    Laatst bewerkt: 14 jun 2014
    Zw test in the pocket ;) morgen vroeg testen... Krijg er kriebels van in mijn buik ;)

16. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oooh wat leuk al 2 op roze! Gefeliciteerd! Ik had afgelopen dinsdag positieve ovu test. Nog ff op het wachtbankje dus. Voel ook helemaal niets aan mijn lijf hoor haha.

17. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik mag me hier onverwacht melden door een onverwacht vroeg ei op cd 11! Vanmorgen iui gehad. Eitjes waren al weg. Perfecte timing volgens gyn, maar ik vraag me toch af, of het niet te laat is geweest...?

Renske76, 38 jaar, 7e ronde, 2e kindje (MMM)

NOD 28 juni

18. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    haha, nou inderdaad, de gekmakers volop aanwezig in m,n koppie. ik deel het verder nog met niemand dus m,n hoofd maakt overuren. het ene moment denk ik ja het zou kunnen, het andere moment denk ik, maak jezelf toch niet zo gek, doe s normaal ;)

feit blijft dat mijn onderrug inmiddels elke dag behoorlijk pijn doet! en verder ook elke dag een soort van gespannen buik met krampjes. Dat betekent of zwanger of zwaar schijnzwanger ;)

tjee wat duurt t wachten lang.. en dan is dit nog maar ronde 1... ik biedt alvast mijn excuses aan diegene aan die al vele ronde's meer moeten afwachten.

liefs Dorri

19. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Tiarah & mynameis: gefeliciteerd!!! @mynameis: Dat is toch echt een overduidelijke streep hoor! super fijn voor je! heb je het al aan je vriend verteld? hoe leuk dat het morgen vaderdag is!!

20. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    @dorri
    Ik snap je gedachten helemaal, jezelf denken gek te maken maar ook wel iets voelen en indd ook ronde 1.

Laat die lijst maar lekker roze kleuren!

Deel Deze Pagina