Iedereen bedankt voor de felicitaties Lita, heb getest met kv 2v5, was ook echt een verrassing, had verwacht een half jaar tot een jaar bezig te zijn net zoals bij de eerste Sanntje, ik merkte het aan het niet meer op mijn buik kunnen slapen en het vele dromen (ook over zwangerschap), maar weet niet of je dat zozeer kwaaltjes kan noemen Ik hoop dat ik jullie ook binnenkort mag feliciteren, zal voor jullie duimen
ff niet geweest en er is zowaar al roze op de lijst WAUW gefeliciteerd!!!! Hier vorig weekend in CenterParcs geweest (de Huttenheugte) en t was natuurlijk prachtig weer dus vooral buiten geleefd. Net zoals de rest vd week vandaar weinig hier geweest. maandag positieve ovu test gehad en maandag aaf t nog ff gezellig kunnen maken. Was wel de enige keer dus t zou echt een toevalstreffer zijn als t raak is hahahaha voel nu ook nog totaal geen kwaaltjes dus ook nog geen testdrang heerlijK!
Vanmorgen opeens testdrang... Geen zw testen in huis dus maar een ov test gedaan (met t 2e plasje) en knal positief.... Zou het iets kunnen betekenen?
Kan trouwens geen late ei zijn want ik heb op de dag van mijn eiersprong een echo gehad en het eitje stond klaar om te springen op 2 juni
Mynameis en tiarah gefeliciteerd, en dat er maar veel mogen volgen Ik heb gisteren mijn ovulatietesten niet meegenomen, was maar goed ook, want heb niet echt de mogelijkheid gehad om me een kwartier van de groep terug te trekken op de wc want als je met een grote groep op pad gaat en bij de stops iedere keer maar 2 wc's hebt, dan wordt het lastig, helemaal als er nog tien achter je staan te wachten. Heb net nog een ovulatietest gedaan en deze was net als eergisteren, dus ik hoop dat ie morgen knalt aangezien het gezellig maken van gisteren onder de douche niet helemaal goed is gegaan, manlief stond in de niet zwanger modus en ik had zoiets van wat doe jij nou? Dit is niet de bedoeling:x Vanavond het nog maar eens weer proberen.
Mynameis en tiarah wat goed om te horen, gefeliciteerd! Dat jullie maar de kar mogen trekken voor een knalroze lijst! @Lita toch maar even een testje wagen misschien?
Ik kom van het nod lijstje 1-15 juni af. Heb denk ik een late eisprong en dus is m'n nod opgeschoven. Ik zou op 11 juni menstrueren maar nog steeds alleen maar negatieve testen. Hier nog steeds geen ongie of iets wat op gang komt. Wel weer wat meer afscheiding dan de afgelopen dagen en de baarmoeder lijkt hoger te zitten dan de afgelopen dagen. Na het weekend nog maar een test halen om te zien of het echt negatief is of niet. Denk dat m'n nod nu 18 juni is.
Wie weet net zoveel geluk als mij. Ook weekendje weg geweest maandag er na posi ovu test en afgelopen donderdag al positieve zwangerschaps test..
ik zou zeggen snel een zwangerschaps test halen.. ik had 2 juni een positieve ovu test en 12 juni positieve zwangerschaps test..
Oooh wat leuk al 2 op roze! Gefeliciteerd! Ik had afgelopen dinsdag positieve ovu test. Nog ff op het wachtbankje dus. Voel ook helemaal niets aan mijn lijf hoor haha.
Ik mag me hier onverwacht melden door een onverwacht vroeg ei op cd 11! Vanmorgen iui gehad. Eitjes waren al weg. Perfecte timing volgens gyn, maar ik vraag me toch af, of het niet te laat is geweest...? Renske76, 38 jaar, 7e ronde, 2e kindje (MMM) NOD 28 juni
haha, nou inderdaad, de gekmakers volop aanwezig in m,n koppie. ik deel het verder nog met niemand dus m,n hoofd maakt overuren. het ene moment denk ik ja het zou kunnen, het andere moment denk ik, maak jezelf toch niet zo gek, doe s normaal feit blijft dat mijn onderrug inmiddels elke dag behoorlijk pijn doet! en verder ook elke dag een soort van gespannen buik met krampjes. Dat betekent of zwanger of zwaar schijnzwanger tjee wat duurt t wachten lang.. en dan is dit nog maar ronde 1... ik biedt alvast mijn excuses aan diegene aan die al vele ronde's meer moeten afwachten. liefs Dorri
Tiarah & mynameis: gefeliciteerd!!! @mynameis: Dat is toch echt een overduidelijke streep hoor! super fijn voor je! heb je het al aan je vriend verteld? hoe leuk dat het morgen vaderdag is!!
@dorri Ik snap je gedachten helemaal, jezelf denken gek te maken maar ook wel iets voelen en indd ook ronde 1. Laat die lijst maar lekker roze kleuren!