NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    #641 dorri, 16 jun 2014
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
    Hier ook heel ongeduldig.. vanmorgen dan ook al een test gedaan:D!

Veel te vroeg natuurlijk en dan ook OMO WIT... nog 6 dagen tot mijn NOD het kan dus nog alle kanten op ...

Alcohol drinken doe ik sinds ik zwanger wil worden helemaal niet meer. Het is inmiddels toch wel overduidelijk dat alcohol niet alleen schade aan het vruchtje kan aanbrengen maar dat ook de vruchtbaarheid negatief wordt beinvloedt door alcohol. Daarom voor mij dan maar helemaal niks want met mijn 39 jaar op de teller zijn mijn kansen al een stuk minder.

Succes allemaal met afwachten en testen! wens voor jullie allemaal een positieve test!!

grtjs, Dorri

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nou dan ben ik misschien niet een standaard dame ;)
    Heb de ziekte van crohn dus poepen, scheten laten en boeren is hier zowieso al de normaalste zaak van de wereld (thuis dan)

In het openbaar zoek ik wel ff een plekje waar niemand er last van heeft ;)

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag toch een kv test gedaan, had ze gehaald voor woensdag maar kon het niet laten ;)
    Hij is omowit... Voel nog vazallen dus ik ben even het spoor bijster. Meer afscheiding en steken in liezen. Geen krampgevoel. Nog maar weer 2 dagen afwachten en woensdag ochtend testen...

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    goed om te horen dat ik niet de enige ben die te vroeg test en dat iedereen kwaaltjes heeft n zich afvraagt of het raak is
    ik was al bang dat ik gek was :)

5. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0

Denk dat we allemaal gek zijn hier :D

Vrouwen die een baby willen..
    Das wel het toppunt van ongeduld :p

6. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    crazy baby ladies:D

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    #647 rimar, 16 jun 2014
    Laatst bewerkt: 16 jun 2014
    Mijn mogelijke zwangerschapssymptomen zijn dat mijn broeken gelijk strakker gaan zitten. Dit was zo aan het begin van mijn vorige zwangerschap en de afgelopen keer bij de miskraam idem dito. En mijn eetlust halveert, kan minder op dan normaal. Maar dit is allemaal niet aan de orde, dus ik ga nergens van uit.

8. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Gisteren LH piek gevonden met de ovulatietesten. Vanmiddag er ook nog 1 gedaan, maar was eigenlijk te lichte urine, dus daardoor ook een lichtere test. Ik ga er wel straks voor de zekerheid nog 1 doen.

Wat betreft alcohol; ik drink sowieso niet zoveel. maar wat hiervoor al gezegd werd; alcohol is niet alleen slecht voor de foetus, het is ook niet goed voor je vruchtbaarheid. Ik drink dus sporadisch nog wel eens een glaasje rond mijn menstruatie. Maar dat is in de afgelopen 7 maanden geloof ik nog maar 2 keer gebeurd.

En ja...ook ik heb mezelf officieel gek verklaard - bij ieder krampje en dingetje ga ik dat tot uit den treuren analyseren :p hahaha

9. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou ukkie
    Ik vind het knap hoor dat je kan wachten terwijl je ze
    In huis hebt.😉😉

10. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hier alweer dag 14 en nog steeds geen 2e lijn op action ovutesten te bespeuren!
    Sommige zeggen een late eisprong mss en pas rond dag 18-20 men ei!
    Zou dit volgens jullie kunnen??
    En dat men cyclus dan ineens langer wordt dan 26 dagen??
    Al advies en tips zijn welkom,kblijf gewoon doortesten hoor;).

Aan al de dames die positief getest hebben proficiat !!!

Aan al de wachtende en ongeduldige dames in de wachtweek,ik duim op mooie + testen !!!

En aan de dames die nog moeten klussen deze maand(zoals ikke)veel succes en geniet ervan:D

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Nou... ik heb al twee testen gedaan waarvan 1 zw en kids een tuurstreep en daarna meteen kv gedaan en omowit maar dat was voor het weekend dus veeeeel te vroeg:D
    Sinds zondag een soort rust gekregen wat betreft testdrang dus we zullen zien of ik het nu volhou tot NOD

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    mirte 85
    Wat jij opnoemd heb ik ook allemaal dus mijn gedachte maken overuren haha.
    SamenGelukkig ik vind dit heel goed gezegd van je en zo waar.😉

13. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Wat duren die 2 wacht weken lang zeg!!! Haha.
    Ik heb nu echt nog niet het gevoel dat ik zwanger ben. Bij mijn dochter wist ik het gewoon voor NOD terwijl we er niet eens mee bezig waren en daarom denk ik nu niet dat het raak is. Maar het hoeft natuurlijk niks te betekenen. Heb vrijdag pas mijn NOD (en voor mijn gevoel zondag pas, heb deze maand voor het eerst mijn eisprong niet/amper gevoelt...)

Gelukkig ben ik niet de enige met testdrang. Als ik dichter bij NOD kom ga ik elke dag een test doen denk ik:D (Vanaf woensdag) Gelukkig heb ik goedkope testen, dus arm word ik er niet van. Mijn vriend wil alleen dat ik echt niet alleen test dus hij moet dan verplicht mee doen aan mijn testdrang :p Hij vind het mooi als we samen een positieve test krijgen.

14. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ja dat wil die van mij ook:) maar ik hoopte hem eigenlijk vanmiddag te kunnen verrassen maar helaas.
    Dan maar wachten tot vrijdagochtend dan zijn we beiden vrij en dan hopen dat we samen een mooie test in handen hebben

15. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    zeg, is schoonmaak en opruimwoede ook een kenmerk?:D
    heb net vrijwillig de hele keuken onderhanden genomen haha

16. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Mijn vriend zou dat totaal geen leuke verassing vinden :p

Gelukkig werkt mijn vriend thuis woensdag, dus dan kunnen we in de ochtend samen de 1e test doen. Op andere dagen moet hij nadat hij zijn dochter naar school heeft gebracht door naar zijn werk. En we kunnen natuurlijk niet in de ochtend met een 7 jarig kind erbij een test doen :D Dus de dagen erna worden avond testjes als de kids in bed liggen. Haha.

17. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    @mirte85 ik heb hier ook nog heel veel te doen hoor. Je bent welkom!:p

18. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Hier de volgende 'symptomen':

Diarree-achtig de laatste dagen
    Steekjes in m'n onderbuik (vooral rechtsonder)
    Heel sterk reukvermogen de laatste 2 dagen
    pijnlijke borsten (maar dat heb ik normaal ook als ik ongesteld wordt..

Net toch 2 testen gekocht hier in Oostenrijk.. speciale 'vroege testen' vanaf 8 dpo te doen.. ben nu ongeveer 10 dpo.. Uiteraard moet het met ochtendurine maar ik heb het net gedaan.. Witter dan wit hihi..
    Nog maar even afwachten dus nu

19. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha wat een boel vrouwen met testdrang hier allemaal! Ik was in ronde 1 ook zo. Veel te vroeg getest natuurlijk en dan steeds maar mezelf voor de gek houden van 'ja maar dat komt omdat het nog te vroeg is, het kan nog steeds' en ondertussen weet je nog niks ;).

Ik ga echt proberen tot mijn NOD te wachten, of 1 dag eerder, want het valt in een weekend, dus dat is wel leuk als het positief is. Kunnen we een heel weekend genieten!

Ik had gisteren en eergisteren een positieve ovulatietest, vandaag was hij weer negatief, dus ik hoop dat we goed gebruikt hebben gemaakt van het ei! :)

Ben even de namen kwijt van degenen met een positieve test of tuurstreep, maar voorzichtig gefeliciteerd alvast! Hoop dat het duidelijker wordt!

Trouwens, test niet met predictor hoor! Wij hadden de eerste ronde een positieve test daarmee, terwijl andere testen negatief waren en een week later weer! Was dus vals positief. Dus we waren onterecht heel blij de eerste test en dat was echt zuur achteraf!

20. Annabel39

Annabel39 Niet meer actief

Ik had gisterochtend ook steekjes, innesteling??? En vanmorgen misselijk, maar ik kan het me allemaal wijsmaken. Heb net geteld hoeveel testen ik nog heb:4. Hoop dat ik me nog even kan beheersen, anders zijn ze een paar dagen voor nod al 'op' haha

Deel Deze Pagina