NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

herkenbaar, ik maak mezelf ook iedere maand gek en voel dan ook echt alles wat op een zwangerschap lijkt;)..
    Tjaa en die tijdmachine mag je ook mijn kant opsturen!

2. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babs, ik denk ook dat je nog goed optijd bent! Vanmorgen een knaltest en dan is je ei nog niet gesprongen. Goeie hoop!!

3. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Babs, vanavond gezellig maken en een kindje verwekken :D

Tijdmachine ja goed plan!
    Dan bewaar ik hem voor de laatste loodjes van een zwangerschap haha... Volgens mijn BFF is daar geen bal aan en ze snapt niet dat ik zwanger wil worden :p

Trouwens ik denk wel degelijk dat kids iets kunnen voelen.. Vooral onder de 7 zijn ze veel opener en gevoeliger dan volwassenen.
    Katten ook.. Toen mijn schoonzus net zwanger was ging juist die ene kat die altijd zo agressief is elke keer bij haar zitten.

4. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    #744 Bessie Turf, 17 jun 2014
    Laatst bewerkt: 17 jun 2014
    Haha samengelukkig, het einde vind ik ook geen bal aan hoor!! Pfff wat zwaar en vermoeiend vond ik dat elke keer weer! Maar de eerste is het meest relaxed want dan heb je alle tijd voor jezelf, daarna is het zwaar omdat je al kind(eren) hebt rondlopen die aandacht willen haha! Zie er ook niet heel erg naar uit om zwanger te worden, meer naar het resultaat ;)

5. Babs1984

Babs1984 Lid

15 mei 2014
    91
    0
    0
    Thanks meiden voor de geruststelling, nu heb ik toch weer goede hoop!! :D

En wat leuk inderdaad dat sommige kinderen/dieren toch iets merken. Wel heel bijzonder!

6. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0

Hihi sjah ik denk niet dat ik er meer dan 2 wil hoor... Lijkt me er zwaar als je met nummer 4 bezig bent terwijl er nog 3 zijn... Poeh... Of je moet een supermama zijn :D

Oh jij voelt ook je BMM dus! Ja ik vroeg me al af waarom het zo hoog zit... Ken mijn lichaam ook nog niet goed genoeg denk ik..

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wat een gekletst, niet bij te houden zeg:D:D
    Gefeliciteerd voor de zwangeren..

Tja en wat betreft positief testen voor nod, bij mijn vorige zwangerschap ook vier dagen ervoor ook positief hoor!

8. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha supermama moet nog geboren worden denk ik ;) Merk wel dat nu ik al kinderen heb, dat de volgende gewoon meegaat in het ritme. Vond de 3e keer moeder worden, eigelijk heel relaxed!

Misschien heb ik ook weer geen geduld voor m'n menstruatie hahaha! Laat het oergeweld maar losbarsten denk ik dan...

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Bij de eerste vond ik moment 1 tot de laatste loodjes heerlikk, had er nog wel een paar weekjes aan vast willen plakken.....(muv het maagzuur vanaf wk 16)

Bij nr 2 helaas halverwege erg veel pijn in mijn heup dus erg beperkt daardoor dus was blij dat t voorbij was...

hoop dat mn hoop deze keer (ales het mag lukken ntrlk) weer net als bij de eerste gaat... maar dat zal wel niet ;)

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    :$ Ineens enorme trek in een broodje kroket!!!:D

**schaam schaam maar heb zojuist een broodje kroket besteld**

11. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Ukkie, heerlijk toch!!! Smakelijk :)

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Haha, lekker toch!

13. Babs1984

Babs1984 Lid

15 mei 2014
    91
    0
    0
    Haha heb ik gisterenavond nog op toevallig, lekker hoor :)

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Laat em je goed smaken meid. Eet smakelijk:p

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik ben afgelopen vrijdag verbrand op Ameland en ben nu giga aan het vervellen. En laat ik nou net nog een externe meeting hebben vanmiddag. Ik kan er niets aan veranderen, het is zoals het is.

16. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @Ona 82; hopelijk eerdaags geen twijfel meer op de tuurtest maar een mooie streep :)

@Rietje85; Gezellig dat je ook op de lijst komt. Het is net nog even iets te vroeg vrees ik om te testen, sommige testen hier al wel op 9dpo maar of het veel zal zeggen weet ik niet.
    Ik denk dat wanneer je voor je NOD wilt testen je het beste tot 4 dagen voor je NOD kan wachten

@Flowerr wat frustrerend meid! je bent nu 1 dag overtijd zie ik? Dan zou je verwachten dat de z&K nu toch een wat duidelijkere streep zou moeten geven he?
    Dikke knuffel voor jou. Al die onzekerheid is zo slopend.

@Dorri; een paar spannende dagen voor jou. :)

@Screamxme; echt spannend.........

@lizzy16; ik zou ook met 10DPO pas voor de 1e keer testen. Nu nog net iets te vroeg.
    En mocht je die tijdmachine gevonden hebben; wil je em na gebruik dan even op de 30e zetten ;) ;) (mijn nod)

@ukkie1985; geniet van je broodje kroket! Lekker toch?!

Wat betreft het zwanger zijn - ik zie daar juist enorm naar uit. Terwijl ik weet dat het een loodzware periode zal zijn. (ik heb chronische pijn, maar aldus artsen is het verantwoord
    om een zwangerschap aan te gaan, dit hebben we natuurlijk eerst met hen besproken). Het lijkt me echt fantastisch, maar wie weet kom ik daar tzt nog een keertje op terug ;)

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Thanks allemaal, het broodje was heerlijk :D

@ appelboompje, heftig die chronische pijn.. Is dat ook een ziekte die juist bij zwangerschap minder is?

@rimar, au... goed invetten je huid zodat hij niet verder uitdroogt, succes!

@bessie turf en samen gelukkig, hier zojuist ook even bmm gecheckt maar ik kon er dus niet bij zo hoog zat ie. Ik heb m wel eens eerder gevoeld, toen zat ie bijna bij de uitgang maar toen waren we niet bezig om zwanger te worden dus geen idee wanneer in mn cyclus dat was ;)

@zwangerschap, ik kijk er erg naar uit. Ik was nog nooit zo gelukkig met mezelf en mn lichaam. Ik vond mezelf mooi en stond graag naakt voor de spiegel. Nergens last van en dl vond het ook wel prima want is met 40+6 ingeleid..
    Weet natuurlijk nooit of een volgende zwangerschap weer zo goed gaat maar ben positief ingesteld.

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    @appelboompje, ik zag ook enorm op tegen een zwangerschap en tegelijkertijd keek ik ernaar uit. En achteraf zou ik deze zwangerschap wel 10 x over willen doen. Ik had nagenoeg nergens last van terwijl mijn moeder iedere keer een haat-liefde verhouding had met de wc.

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En laat ik dat nou net vergeten zijn vanmorgen in alle drukte:)

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dames ik ga zo afsluiten, nog naar het toilet en dan een uur in de auto, waarschijnlijk tot vanavond.
    *rimar zwaait naar iedereen*

Deel Deze Pagina