NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ik had een reactie getypt, was ie opeens weg:( wat gezellig hier! Super fijn om te lezen waar iedereen mee bezig is.
    Heerlijk een broodje kroket!! Ik zit aan de crackers en cola, ook lekker;)

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @rimar helaas zijn de vooruitzichten niet zeer rooskleurig voor ern zwangerschap. Door een boel complicaties tijdens en na een rugoperatie is er een zenuw zwaar beschadigd geraakt, wat niet meer goed zal komen. Zal nooit pijnvrij zijn hoewel de pijn dankzij een implantaat wel draagbaardercis gewworden, zodat er voor ons ook ruimte was om aan een kindje te denken. Maar inderdaad ook wel eerst met artsen over gesproken voordat we ervoor wilde gaan.

Maar goed.. Ik ben echt even helemaal in de war nu en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik gebruik sinds een maand of 4 ovulatietesten, hoewel ik bewust niet veel drink heb ik nog nooit een knaltest gehad, maar tot nu toe wel steeds mijn piek kunnen vinden. Zo ook was ik in de veronderstelling dat ik mijn piek op 15/6 had gevonden. Ik ging dus net (13.15,uur) naar de wc en het viel al gelijk op dat ik heel sterk geconcentreerde urine had (vergelijk het met ochtendurine), maar toch een test gedaan heb ik daar een enorme knaller... Hij is zelfs donkerder dan de controlelijn. Nogmaals ik heb dus nooit zulke knallers maar lijntjes als bij 15/6.

Wat denken jullie? Misschien straks toch nog maar 1 doen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29 KB
      Weergaven:
      9
  3. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aan de zwangeren!
    Voel me raar vandaag, nu al een uur misselijk maar ook krampjes.
    Ben zo bang dat ik ongesteld ga worden, had zo goede hoop deze ronde....

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    *zwaait terug naar rimar*

nou hier nog steeds wat last van mijn rug, maar verder nog geen ongi te bekennen.

nog 3/4 dagen wachten, mocht er dan nog niets aan de hand zijn toch maar weer een testje wagen denk ik...

5. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ik zou het sowieso vandaag gezellig maken. En vanavond nog eens een testje doen! Ik had 2 dagen een knaller als deze. Heb toen ook ff 2x daags getest.

Veel plezier :D

6. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog voor het lijstje, ik mag op rood! Op naar een nieuwe, succesvolle ronde!

7. Babs1984

Babs1984 Lid

15 mei 2014
    91
    0
    0
    Jammer! Succes de volgende ronde!

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

nee :( balen!

9. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ja dat laatste is een goed idee. Ondanks dat ik denk dat deze knaltest mede was door de donkere urine.

Thanks!

10. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Appelboompje ik denk dat je hem niet op de 15 de heb gehad maar nu en natuurlijk kun je er nog een doen maar ik vind deze heeel duidelijk hoor.
    Veel klusplezier hihi

11. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    In deze fase van het wachten gaat er echt van alles door mijn hoofd. Wel/niet/wel/niet/wel/niet.... Morgen ochtend een 1e testje wagen!
    Bij mijn dochter wist ik het zo zeker terwijl we er dus niet mee bezig waren...Ik ben er nu gewoon te veel mee bezig :D;)

@Bessie Turf Wat balen zeg!!!

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Welkom briar rose
    Ik vind het knap hoor dat je kan wachten tot 2 dagen na je NOD hoop dat ik je voorbeeld kan volgen maar ik betwijfel het ;)

13. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Nog een week wachten al denk ik dat het raak is.

14. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    @angel: dankje, ik durf gewoon niet eerder te testen :p.
    En vrijdag en zaterdag zitten we bij familie dus als we dan een positest hebben die ochtend dan kan ik mijn mond niet houden ben ik bang :D Wie testen er nog meer komende zondag?

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

[/QUOTE]Wat denken jullie? Misschien straks toch nog maar 1 doen?[/QUOTE]

Ik vind de laatste positief, de rest eigenlijk niet

16. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wat later dan verwacht heb ik gisteren een duidelijke LH piek gevonden. Braaf de konijnen uitgehangen, dus ook wat later dan aangegeven in de lijst kan ik er een testje op wagen. *duim*

17. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Ok ben ik nu mezelf gek aan het maken..???
    Ik trek een fles chloor open om schoon te maken en ga direct over m'n nek van de sterke lucht.. :O

18. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Hoezo denk je dat het raak is bloempje??

symptomen of gevoel?

19. Jacky86

Jacky86 Actief lid

10 mei 2014
    146
    55
    28
    Ik ben ff niet op deze site geweest, maar wat een hoop roze!! Gefeliciteerd meiden! Geniet ervan!

Bessie Turf... Balen joh! Succes de volgende ronde!

Ik ben er deze maand eigenlijk helemaal niet zo mee bezig, maar wel flink geklust uiteraard :D Ik merk/voel eigenlijk niet zo heel veel buiten een paar krampjes of lichte steekjes, maar heb voor mijn doen veel afscheiding. Het begon een paar dagen naar mijn ei.

Hmm begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden hihi.. Nog ff een paar dagen wachten :(

20. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Nou dames... helaas ook mag ook op rood! Het bruinverlies is sinds een uur rood bloed verlies geworden. De tuurtest is dus of vals positief geweest of een vroege miskraam.
    Wel 1 voordeel! Volgende wedstrijden van oranje gewoon met een lekkere borrel erbij kijken! :p

Bessie turf: Jammer dat je ook ongesteld ben geworden, volgende ronde is het onze beurt!!

Deel Deze Pagina