Tja... Je weet het toch niet. Bij mijn vorige zwangerschap was het de 7e ronde 'raak' en ik merkte echt niets anders dan de voorgaande rondes... Dus ik probeer maar nergens waarde aan te hechten. Pas als ik mijn langste cyclus overtref ga ik testen, dus op of na cyclusdag 32/33...
Hier vanochtend ook moeten kokhalzen... en toch bruinvis vanochtend wat trouwens wel alleen vanochtend maar zal morgen wel doorbreken
Hallo dames. Gefeliciteerd allemaal die roze zijn en sterkte voor degenen die op rood zijn. Mijn nod is volgende week de 26ste en niet de 29ste. Zou iemand het voor mij veranderen op het lijst??? Ik ben heeeeel erg bang om te testen. Ik voel van alles ik voel pijn in mijn onderbuik aan de linker eilijder kant en ook aan het rechter eilijder kant. Borsten voelen een beetje gezwollen. Maar ja dat zijn ook mijn syntomen voor als ik ongesteld moet worden. En ohhh ja na mijn eiersprong(ik voel elke keer wanneer ik mijn eiersprong heb) had ik heel erg last van rommelige darmen en ook heel veel winden(klik niet goed maar ja vrouwen laten ook winden ) Ik ben bang dat het dit keer weer niet is gelukt. Dames wat denken jullie???
Dit zijn hele goedkope testen uit china. 50 stuks voor 7 euro! Ik heb er meerdere gedaan en allemaal negatief (expres testen gedaan toen ik 100% zeker weten niet zwanger was of nog niet meetbaar was) Nu staan er op elke test 2 streepjes Voordeel van dat ze zo goedkoop zijn. Maakt het niet uit. Vanavond weer eentje gedaan die zelfs iets duidelijker was. Morgen ochtend doe ik er nog eentje en morgen avond digitaal. Maar had eerder dus omo witte testen
oh jij durft! Ik bestel ook regelmatig 'rommeltjes' uit china die geen drol kosten. Maar met zwangerschapstesten durf ik dat niet hoor!
Ik dacht voor die 7 euro kan het geen geldverspilling zijn. En heb dus expres al meerdere testen gebruikt voor en tijdens mijn eisprong en ze waren echt allemaal helemaal wit. (en dan heb ik het wel over een stuk of 10!) Vanaf vandaag verschijnt er voor het eerst een streepje Inmiddels al 4 met een 2e streepje Dit zijn de testen: Wholesale 50 Pcs/lots Home Early Pregnancy Test paper Urine Accurate Ovulation Free Shipping #HCG001-in PH Meters from Industry & Business on Aliexpress.com
Nog meiden die pas willen testen op of na NOD? Kunnen we elkaar steunen op zwakke momenten! Ik wil op zijn vroegst pas maandag testen (nod).
Ik wil ook pas testen op NOD of erna. Vorige maanden netjes kunnen wachten en dus niet hoeven testen. Maar deze maand voel ik van alles,dus ik weet niet of ik het vol houd... Pfff wat een ellende!
ik wilde vrijdag of zaterdag ochtend testen maar vrijdag heb ik sollicitatie dus misshien zaterdag. Zit ook te denken om te wachten tot ongi of dat ik paar dagen over tijd ben zodat kans op positieve test groter is. We gaan zaterdag voor paar dagen naar schoonouders in buitenland en om nou een test in mn handbagage te stoppen is ook vreemd niet? plus als mijn nod de 19e is dan zal ik wel kunnen testen wellicht maar als t zondag zou zijn is t misschien toch weer te vroeg Keuzes keuzes...
@Lizanne84 Das een goeie haha.. Ik heb geen normale cyclus.. Ik zou mijn ei de 7e of 8e gehad moeten hebben, maar de gyn dacht eerder de 9e of uiterlijk 10e aan de hand van de echo. Dus ergens tussen de 21e en 24e zou ik mijn NOD hebben.. Dus dan ben ik nu ergens tussen de 9 en 12 DPO.. Snap jij het nog? Anyway, ik verwacht dat er aankomend weekend toch wel iets zichtbaar moet zijn... @Rimar uhh ik heb nog 1 action test liggen, die doe ik morgen.. En dan ga ik later even bij de kruidvat nieuwe tests halen @Mirte85 dat klinkt bij jou net zo goed als bij mij Wanneer ga jij testen? @Bam wauwww gefeliciteerd! Ik zou het ook eng vinden om te testen met china spul.. Maar dit klinkt toch heel erg veel belovend! @Ukkie1985 hopelijk heb je morgen duidelijkheid, zwanger of ongesteld, dan weet je wel waar je aan toe bent. Maar ik duim voor je dat het toch een kleine uk is! Pfff manlief at een snickers in de auto, dat rook zooo sterk was zooo misselijk dat ik met mijn kop uit het raam heb gehangen haha.. Nou echt hoor als blijkt dat ik mezelf alleen maar voor de gek houd en er dus niks is dan word ik helemaal gek, zet mij dan maar in een gesticht haha sjonge jonge Sterke geur,misselijk, boobs die pijn doen en aders op mn boobs.. Dat moet toch wel?! Morgenochtend toch maar mn laatste action test er tegenaan gooien.. En als dat niks uitwijst, haal ik een paar kruidvat tests voor komend weekend.
Nou samengelukkig Inderdaad als jij niet zwanger bent met die kwaaltjes weet ik het ook Niet meer succes vandaag met testen.we zijn benieuwd.
Ik heb daarnet alleen nog een oud sliertje gehad van vruchtbare slijm met daarin oud bloed. Voor de rest niet meer gebloed. Sorry voor het vieze praatje maar ik was eigenlijk bang dat ik zou gaan bloeden maar is niet zo. Weet ook wanneer ik ga testen: volgende week vrijdag. Misschien zaterdag (bang voor negatieve test ivm een na laatste kind ie pas weken en weken later een positieve test ga en ervoor allemaal negatieve).
Mijn symptoom is dat ik mijn broeken niet meer normaal dicht kan doen, mijn buik zet nl gelijk op. Had ik de vorige keer ook, dus elastiekje op de knoop en ff doorzetten. Wil nl niet gelijk een positiebroek aan, maar dit volgt vrij snel bij mij.
Wat spannend allemaal! Klinkt wel hoopvol bij een paar! Ik ga ook pas op of na mn NOD testen, mocht ik dan niet ongi zijn geworden. Vorige keer ook symptomen, maar negatieve test. Nu voelt het wel anders dan anders. Maar dat is niet de eerste keer dat ik dat gezegd heb De korte "bloeding" is na 2 dagen gestopt. Was alleen bij het afvegen, had geen inlegkruisje ofzo nodig.. Gisteravond best wel last van de onderbuikspieren, zowel links en rechts... En ik had Brownies gebakken voor zoonlief. Normaal lust ik wel een stukje, maar gisteren stond het me totaal niet aan toen ik hem net gebakken had... Vreemd?! Nog een paar dagen wachten, dinsdag is mn NOD
Ik heb morgen mijn NOD maar ga zondag pas testen. Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant wil ik nog niet testen. De slechte ervaring met testen stapelen zich wel een beetje op bij mij
Spannend Briar Rose!! Veel succes! Ik ga zowiezo niet dinsdag testen. Dat is de vaste overwerk dag van mijn vriend, dus wordt op zn vroegst woensdag, mits ik dan toch niet ongi ben geworden. Ene moment voel ik me heel zwanger, andere moment voel ik helemaal niks anders... Dat maakt het zo verwarrend... hetgeen echt anders is dan normaal was de korte "bloeding" dus van twee dagen.. Nog een kleine week wachten....
Ik heb na mijn dochter de zwangerschapsbroeken nooit weggedaan en altijd blijven dragen heerlijk!! moet wel zeggen dat het gewoon skinny jeans en nette broeken zijn dus niemand ziet dat het zwangerschapsbroeken zijn