Heb trouwens mn banner maar weer aangepast Nog geen rode doorbraak maar wel wat bruinverlies zojuist dus ik ga weer doortellen! Dacht dat we het lekker gezellig konden maken op vakantie maar m'n ei is volgende week al en eisprong is op de dag dat we 8 uur in de auto zitten richting Italië Dus hup de plannen gewijzigd. We gaan de reis in drie dagen doen zodat we maar 4 uur per dag hoeven te rijden. Gezellig twee keer overnachten dus vast wel een momentje om even gezellig te maken! Moet zeggen dat ik ondanks dat ik deze keer ECHT dacht dat het raak was, ik niet zo verdrietig ben als vorige maand. Ondanks dat ik het natuurlijk echt heel graag wil hoor!!
Bij mij duurt het ook vrij lang voordat het opvalt, aangezien ik allesbehalve een slanke den ben en rondom draag. Dus toen ik het grote nieuws de vorige keer met 13 weken vertelde keek menigeen mij aan alsof ze het in Keulen hoorden donderen. Verder heb ik ook mijn positiekleding nog niet weggedaan.
Ik had net een veneinige steek in mijn schaamstreek. Iemand een idee wat dit kan zijn? Of zou het dan toch.......? Nee rimar, maak jezelf nu niet gek omdat je 5 DPO zit, zucht, is het al 30 juni?
Goedmorgen allemaal! Goh.. zo veel bij te lezen zeg.. hierbij een update van mij.. Hier vanmorgen de zoveelste negatieve test.. (kv2v5) dat testen van mij heeft alle redelijkheid verloren, slaat werkelijk nergens meer op.. uiteindelijk heb ik alleen mezelf (en mijn portometniks) ermee want het maakt de onzekerheid natuurlijk alleen maar groter! 3 dagen voor mijn NOD.. ik voel mijn buik nog steeds, tot nu toe elke dag, de ene dag iets meer en de andere dag iets minder, links bij de eileider, rechts bij de eileider, venijnige steken, beurs gevoel net na de eisprong(en druk klusweekend)... het is allemaal al voorbij gekomen.. gelukkig gaat het met mijn onderrug momenteel iets beter. Bij gewoon rennen of de trap op rennen voel ik mijn borsten en af en toe daar ook wat steekjes in.. iets meer afscheiding dan normaal lijkt wel... en dus.. een reeks negatieve testen.. denk toch dat mijn lijf en mijn hoofd een loopje met me nemen.... nu wil ik echt afwachten.. de testvooraad is ook op dus mag van mezelf geen nieuwe meer halen tot na mijn NOD... verder wil ik iedereen veel succes wensen met wachten en testen en gyno bezoekjes... liefs Dorri!
Hoi haagsmeisje Dat is een goed idee ik kan 4 dagen Voor mijn nod testen maar wil proberen Te wachten tot mijn ongi uitblijven.maar heb de testen al in huis dus dat is moeilijk.
Bij mij waren mijn testen voor NOD ook altijd omowit, hooguit een dag ervoor, maar eerder zal ik niet gaan testen.
Ik heb precies hetzelfde, alleen mijn borsten zijn echt pijnlijk en opgezwollen. Ze doen continue pijn en zijn erg aanwezig Normaal gesproken trekt het een beetje en voel ik het wel, maar niet pijnlijk. Mijn eisprong was op dag 11 of 12 juni. Zit nu op 9 DPO en borsten worden elke dag pijnlijker. Maar voor mij is het ook gewoon afwachten
Zet hij bij de tempdip geen kruis neer als je alleen tempt? Op dat gebied mis is ik www.menstruatiekalender.net daar werd het wel aangegeven.
Hoi hoi, ben niet zo actief hier geweest. Mijn nod lag op voglende week dinsdag. Gezien ik met ovutesten mijn ei heb gevonden ergens rond de 10e (14 dagen bij optellen). Maar nu ben ik vandaag ineens ongesteld. Dat past wel in het beeld van mij cycli die eerder altijd 25 dagen waren. Dus waarschijnlijk is mij LF gewoon heel kort. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden... Ik ga me voorlopig richten op mijn afstuderen en mijn huwelijk over twee weken. Telkens er zo mee bezig zijn, maakt me gek (en ik ga nu pas naar ronde 3, kun je nagaan. ) Succes aan iedereen!
Balen Kairi! Succes met het afstuderen en alvast gefeliciteerd met je huwelijk! Maak er een prachtige dag van!
Jammer dat je ongi bent geworden, maar heel veel succes met afstuderen en natuurlijk volop genieten van de bruiloft, gefeliciteerd daarvoor!
Pff ik word gek van mezelf:x Was het maar de 27e!! Voel de hele dag al krampjes en steken in mijn buik en was zonet ook eventjes duizelig. Gister ook een erge kramp, maar dat waren mijn darmen. Nu probeer ik echt te voelen van is het nou darmen of bm?? Wordt er gek van
newdawn, dat is heel bekend hoor. Normaal ben ik de nuchterheid zelve maar op dit gebied alles behalve dat.
Ik mag op rood, vanochtend ongesteld geworden. Had gister al zo'n voorgevoel. Op naar ronde 14 maar weer