Het mooiste zou zijn om te 'flitsen' naar 2 dagen voor ei en dan 'doorflitsen' naar 2 dagen voor nod. En dan zo door te gaan tot positieve test haha
Ik snap ook echt niet wie dat bedacht heeft dat het allemaal zo lang moet duren. Hier staat voetbal ook op,maar kan niet echt mijn interesse pakken... En ondertussen gewoon wel misselijk,met dank aan mijn zieke geest,die signalen zoekt...
Oepsie. Ik zit nog op mijn werk (sssssst niet verder vertellen hoor, maar de vergadering loopt lekker en ik hoef niets te doen, kan ik net zo goed ff zp-en), hihi
Haha op je werk altijd goed. Ik zat stiekem bij mijn schoonouders op zp tijdens dewedstrijd gisteren...
Zo, even bijgelezen sinds onze overwinning op Australië Ik lees goed nieuws, slecht nieuws, en zelf zit ik onder de puisten en voel ik me pms-achtig-geïrriteerd, niet eens zin om mijn laatste testen te ´verspillen' (op dit moment, morgen misschien weer anders )
Ik heb precies het zelfde neem me voor een boek te lezen of tv te kijken maar een paar seconden later beland ik toch weer op ZP heeft ook zo n grote aantrekkingskracht haha
Mijn beste vriendin wist het vorige keer al op de dag dat ik positief teste. Mijn moeder wist het ook snel en schoonouders ook en zwager zus schoonzusjes .wou het pas tegen mijn baas vertellen als ik mijn eerste echo kreeg.maar dat liep anders omdat ik vrij moest vragen omdat ik toen ik bloedverlies kreeg ik wou weten of ik nog zwanger was.en daarom zo snel mogelijk naar de vk wou voor een echo en toen helaas een mk. Ze weten nu wel allemaal dat we er toch weer voor willen gaan. En bij jouw dan.
Wij zeggen niets, hebben we bij de eerste ook niet gedaan nl. En dan hoeven we ook niets te zeggen als het niet lukt. En des te groter is de verrassing, mocht het ons nog gegund zijn.