Hoe doe je dat duidelijk naar de moeders??? Ik probeer dat steeds, nee ik wil geen kinderen op dit moment, ik studeer nog, heb een leuke baan en wil carrière. En dan zegt sm, ik heb mijn zoon niet op de wereld gezet om niet voor nageslacht te zorgen.... Tja....
Lizzy16 Ik weet precies wat je bedoelt ik moet nu echt gaan slapen morgen vroeg op maar dan moet ik zeker niet mijn telefoon meenemen want dan blijf ik toch kijken. Voor iedereen weltrusten en een goede nachtrust. Liefs
Yeah bam gefeliciteerd nogmaals! Lekker duidelijk nu! Pluizebeestje en julia, jammer zeg Ik had het jullie gegund! Lizanne, al 14 rondes bezig? (En anderen die eigenlijk al langer dan 6 rondes bezig zijn) poeh, knap dat jullie toch zo positief blijven proberen hoor! Nog niet in de mmm? Ik zou na 6 rondes denk ik al bij de huisarts langsgaan. Maar ik snap ook wel weer dat je de mmm zo lang mogelijk wil uitstellen. Hier ook alweer allemaal rare gevoelens, steekjes, krampjes... tja, we weten pas over iets meer dan een week of het ook echt wat is... Grr wat duurt het lang!!! (niks nieuws dus )
zegt jou sm dat? dat zou die van mij niet moeten proberen want dan was ze zoiezo al de laatste die uberhaupt wat zou horen over een eventuele stand van zaken!
We zeggen ook helemaal niets meer en blijven herhalen dat we geen kids willen. Ze hoort t vanzelf als t zover is
hallo iedereen, Nou vanmorgen uitslag gekregen van het bloedonderzoek. Was een twijfelgeval. Moest weer bloedprikken en nu wachten tot dinsdag of woensdag. Mijn testen kv 2 voor 5 worden wel al duidelijker. Maar wordt hier toch wel onzeker van. Ik weet niet of ik er nu vanuit kan gaan dat ik zwanger ben of niet. groetjes mamav2
zo positief blijf ik niet meer hoor. Tot aan mijn eisprong ben ik meestal redelijk positief en dan krijg ik er elke dag meer en meer een hard hoofd in. En dan als ik weeral eens ongi word gun ik mezelf een dag van tranen en slecht gezind zijn. En wij zijn al naar de fert gyn geweest voor alle onderzoeken toen we een jaar bezig waren. Bij mij is alles ok. ML zijn zaad is wisselend, dus nu nog 4 maanden zelf proberen en anders IUI. Als het van mij had afgehangen was ik ook al eerder naar de gyn gestapt maar ML wou wachten tot 1 jaar omdat dat toch de richtlijn is. Hopelijk lukt het bij jullie wel sneller!
hier stiekem toch nog een test gedaan en weer niets te zien! Ik wor gek... nu maar eerst op vakantie als ik inderdaad de 9e ovulatie had dan is t pas 10 dpo dus wellicht te vroeg?
Jeetje hier zitten idd een aantal zp addicts! Ik lees wel mee, maar ben gewoon te druk op m'n werk om te kunnen reageren. Wel fijn, zit nu op het wachtbankje dus alle afleiding is welkom! Hier weet een aantal mensen wel dat we "bezig" zijn. Komt ook door de vmk. We moesten naar het zh en hadden oppas nodig voor onze boef, dus m'n ouders wisten het toen. Ook so maar ingelicht en broers en sz. En een vriendin weet het ook. Pffffff duurt nog heeeeeeeeel lang tot 30 juni!!!!!!!!!
Whaah vanochtend positief getest, ik durf t bijna niet te geloven! Had mezelf op de lijst gezet, maar nog niet eens compleet. Ben 28 jaar, 1e kindje en het is de 2e ronde Clomid 100mg raak! Al ben ik nog wel voorzichtig blij..... Hopelijk volgen er snel meer positieve berichten, ik duim voor jullie allemaal!
Jeetje mamav2, was natuurlijk een spannende uitslag voor jouw vanmorgen. En nu is het een twijfelgeval. Weer bloedprikken pfff en nu weer wachten. Wat een zenuwachtige situatie lijkt mij. En die twijfels of je nu wel of niet zwanger bent, erg vervelend. Dinsdag of woensdag, lijkt dat wel eeuwig of tenminste heel lang te duren. Sterkte met je vervelende situatie!
Ik heb 4 testen gehaald bij kruidvat 2 voor 5. Maar kan er nog niets mee pas volgende week vrijdag. Al testen sommigen vroeger heb ik gelezen? Maar hoe verleidelijk ook beter van niet.