NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Gefeliciteerd Rietje85!!!

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik begin een beetje gek te worden... Maandagmiddag had ik een test gedaan: negatief. Toen was ook al het bruinverlies begonnen.. Dat is ook blijven aanhouden.. terwijl ik dat normaal 1 a 2 dagen voor nod pas heb. (nod = vandaag) woensdagavond had ik eeen heeel klein beetje roodverlies.. echt niks eigenlijk maar was echt alleen bij afvegen 1 keer. Nu dus nod en vrijwel niets meer aan de hand.. net een testje van Z&K gedaan.. Licht 2e streepje.. niet op de foto te krijgen met m'n telefoon.....

3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Gefeliciteerd Rietje.

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Spannend meid, misschien morgenvroeg nog eens testen?

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Rietje, gefeliciteerd hoor

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat weet ik, en ik heb gisteren helaas de tijdmachine niet gevonden, zodat we ff om het hoekje konden kijken.

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    We hebben net koffie gedronken. Man en zoonlief zijn in de tuin bezig en ik ga zo boodschappen doen, ben ook al de poets geweest.

8. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    hier CD 18 en eindelijk een knaller joepieee happy!
    Wanneer best klussen ???

9. Estrella55

12 jun 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger! Ik heb maandag heel veel buikpijn gehad en vanaf dinsdag licht bloedverlies. Daarom dacht ik dat deze ronde voorbij was. Maar m'n temperatuur bleef hoog, dus vanmorgen wou ik een zwangerschap uitsluiten. De test was dik positief! Nu hopen dat het blijft zitten, dat bloedverlies maakt me wel wat onzeker.
    Andere zwangeren: dikke gefeliciteerd! En de afwachters, succes met wachten!

10. Estrella55

12 jun 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lalas! Spannend, lijkt op mijn verhaal! Ik heb positief getest met action. Dik positief ook!

11. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    @Estrella55: gefeliciteerd! geniet ervan!

12. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @ralle zwangere gefeliciteerd!!

@estrella, hoeft niks te betekenen hoor! Wett hoe het voelt, had het bij mijn zn van bijna 5 ook, tot ik een week of 10 was bleef ik bloede

Ik kijk ook meerdere keren per dag maar reageer niet zo vaak, maar zeker verslaafd om alles steeds te lezen.

net vet chagie terug van cb, alleen maar weer zeuren bah!
    laat m manneke hij doet t wanneer hij eraan toe is!

13. Djingo

Djingo Niet meer actief

Mag ik hier ook meeschrijven?
    Ik verwacht mijn nod 29 juni. Dit is onze eerste ronde we gaan voor een tweede kindje enben 28 jaar.
    Ik merk dat ik er nu wel meer mee bezig ben dan bij onze eerste. Spannend allemaal.

14. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Lieve allemaal,

tjee wat veel bij te lezen zeg.. iedereen die door is naar de volgende ronde, veel succes!

rietje en estrella, GEFELICITEERD! super..

Hier vanmorgen wederom een (of eigenlijk 2:)) negatieve testen. 1 van Predictor early en een van CB, beide om vroeg (4 dagen voor NOD) te kunnen testen. beide helaas negatief:(..

vanmorgen nog wel een lekker hoge temp gemeten maar ja dat zegt ook niks 2 dagen voor nod :)

Gisteren.. heel de dag koud.. extreem moe (zat om 14 uur al bijna slapend achter mijn bureau en gewoon niet helemaal lekker!

Vandaag de hele tijd een zeurderig gevoel linksonder aan de zijkant in mijn buik..

Ik denk inmiddels dan ook echt dat ik gewoon ongesteld ga worden zondag.. heb mezelf alle symptomen ingebeeld of aangepraat denk ik.... nu ga ik dan ook maar 's stoppen met de (ziekelijke) testdrang en zondag maar eens afwachten...

Heb gelukkig een leuk weekend voor de boeg met mijn dochter die haar 1e balletuitvoering heeft dus al mijn aandacht en energie volledig daarop, dat verdiend ze en is meteen een goed afleiding :)

Ik wens alle andere wachtenden een vette posi test!:D

fijn weekend alvast!

liefs, Dorri

15. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

rietje en estrella, GEFELICITEERD!

Gisteren pas aangemeld en nu al verslaafd :)
    Jeetje wat duurt wachten lang pfff.. vooral wanneer je brein/lijf je zo voor de gek houdt.. Ik zit nu achter de computer met mijn broek open.. die kan niet meer dicht.. en natuurlijk zeg je dan tegen jezelf ja je hebt net vakantie gehad en bent flink aangekomen.. of wanneer ik een vleugje misselijkheid voel.. ja dat slaat nergens op want dat komt omdat je er mee bezig bent.. en dat moe zijn? Dan ben ik altijd :) Zou wel raar zijn wanneer het in 1 keer raak is.. maar aan de andere kant.. je hebt iedere maand evenveel kans niet waar?

Nu... ik wil testen!!! Maar dat kan nog lang niet.. ik dacht dat ik op de 30e mijn NOD heb maar het kan ook zomaar de 27e zijn of nog eerder.. om mezelf nog gekker te maken.. maar symptomen 5 dagen na een eisprong lijkt me toch wat te gek haha

Pfff we wachten lekker af.. inmiddels heb ik de melk al over de grond gegooid, met 2 lepels in mijn koffie op de bank gezeten, mijn dochter verteld dat ze korrels op moet eten ipv korsten.. etc etc :) hahaha lekker verstrooid

16. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd Rietje en Estrella!

Hier net nog maar een test gedaan.. 1 die ik nog uit Oostenrijk over had.. die is gewoon negatief. Ik ga er dus ook maar gewoon vanuit dat het negatief is.. Hoop dat ongesteldheid dan maar gewoon doorbreekt vandaag.. begin al wel de buikpijn ervan te krijgen!

17. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    ik ben ook weer even bij komen lezen

@Rietje en @Estrella wat leuk!! GEFELICITEERD
    Wat veel roze deze keer al he?!

@DOrri; ik hoop dat je NIET ongesteld wordt, in elk geval veel plezier bij de balletvoorstelling van je dochtertje. Dat is genieten :)

@LalaS bah niet leuk dat de test negatief is :( :(

@Mama van Daan; Ik zou het vandaag zeker 'gezellig' gaan maken. Veel plezier ;)

@mamav2; en wij maar denken dat die 2 weken tussen eisprong en NOD killing was. Pffff....sterkte met wachten...Hoop op een feestje volgende week bij het horen van de bloeduitslagen en hopelijk de testen die ook zonder twijfel positief gaan uitslaan.

@R1985; ik schik eigenlijk best van die reactie van jou schoonmoeder. Alsof je 'effe'voor een kindje kan zorgen. Ik hoop zeer zeker niet dat het ooit voor jullie van
    toepassing is; maar er zijn zat stellen bij wie het niet lukt. Hoe moet je je dan voelen zeg. Nee ik vind dit echt geen toffe opmerking. Misschien een volgende keer maar op een rustige toon een lullige opmerking terug maken, zoiets als: goh dat moet ik toch nog eens het contract lezen die ik erbij kreeg,
    want heb dat toch nog niet zien staan.

Hier officieel op het wachtbankje. Ik denk dat mijn eisprong de 17e of 18e is geweest. Dus dat zou betekenen dat ik de 1e of 2e mijn NOD heb ipv de 30e, maar met jullie goed
    vinden blijf ik hier maar meekletsen en laat ik mijn NOD maar op de 30e staan. Merk wel dat in ronde 7 de angst dat het niet raak is wel weer groot is.
    Herkent iemand dat?

*ik ga proberen de lijst bij te werken* (=1e keer dus kijken of het lukt)

18. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Dames wegens vakantie en erna bezoek uit het buitenland ben ik niet vaak hier geweest. Vandaag mijn nod. Hele nacht gedroomd over positieve testen. Dus ik dacht na het opstaan ik doe een test. Ik heb die van action gedaan en hij was negatief. Dacht dag het wel raak kon zijn omdat ik allerlei steekjes voelde. Nu wachten op mijn ongie!
    Alle zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan!

19. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    dankjewel Appelboompje!

Ik hoop voor jou, 7 x scheepsrecht ;) zal voor je duimen! de lijst is al mooi roze maar die kan nog veel rozer, ja toch? ;)

bedankt voor het bijwerken van de lijst! ik zou echt niet weten hoe ik dat moet doen :$

liefs

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Vanavond zeker en overmorgen zou ik doen, dan hebben de zwemmers tijd om op krachten te komen:D. Een positieve ovulatietest houdt in dat je ei springt binnen 24-48 uur en dat is per vrouw verschillend. Adviseer je morgen ook nog een ovulatietest te doen, sommige vrouwen hebben twee dagen een positieve test nl. En mocht ie negatief zijn dan kan je ei ieder moment gaan springen met een aantal zwemmers ervoor in de wacht:D
    Veel plezier vanavond;)

Deel Deze Pagina