Het meiden mijn nod was 18 juni.. Hier nog geen menstruatie, wel een hele lichte test maar ja...durf nog niet te dromen. Heb in maart een curratage ondergaan van een Siamese tweeling dus het is meer dan welkom. Trouwens ons eerste kindje. Hier wel af en toe last van buikkrampen rugpijn, af en toe zere borsten en misselijk vandaag loopt de hond ook weer steeds achter me aan deed hij de 1 te keer ook maar ik lees ook dat sommige pas bij 1 aan 2 weken over tijd positief testen. Bij de tweeling was het inzet begin ook heel licht maar was al over tijd... Dus ik wacht maar even. Wat denken jullie groetjes
Wat spannend hoekje, maar overtijd en een licht positieve test...dat vind ik wel positief klinken. Wel heftig, een curettage van een Siamese tweeling. Hier trouwens ongesteld geworden, dus ik mag op rood. Zucht... Ronde 9 alweer...
iedereen op roze gefeliciteerd! iedereen op rood balen! volhouden meiden, op naar de volgende ronde! Hier nog steeds geen veranderingen, maar zolang er geen ongi in aantocht is wacht ik het nog maar gewoon af en ga ik er vanuit dat t alle kanten op kan...
@rozijn ja maar ik wil niet te vroeg huigen lees ook dat sommige dan techniek zwanger zijn... ik wacht zeker tot na het weekend dan zal er wel meerekent zijn zeker als ik niet ongesteld wordt nog even wachten dus... Jammer dat je ongesteld bent geworden op naar volgende ronde. Mirte85 zolang je niet ongesteld bent kan het iedereen alle kanten op ik hoop het voor je!!! Xxx
@SamenGelukkig; poeh he, wat vervelend al zo lang bezig te zijn en dan te weten dat dit eigenlijk pas ronde 2 is wanneer je 'echt een eisprong hebt. Ik snap niet waarom maar kan mijn berichtje hierboven niet meer wijzigen. Wellicht zit er een limiet aan het aantal keer wijzigen? Misschien wilt @lalaS het in haar lijstje wijzigen? @lalaS bah wat balen. Succes voor de volgende ronde, ik hoop een blijvend streepje @Brian Rose; ik dacht ook aan eventueel een innestelingsbloeding. Helaas verder geen ervaring mee, hoop dat het goed nieuws betekend voor je! @hoekje; wat spannend!!!Hopelijk is het raak en gaat het deze keer wel goed!! @Rozijn; balen zeg! Ik hoop volgende ronde meer geluk Ik had vanmiddag ineens onwijze buikkrampen, maar voor een kwartier ofzo. Geen idee waar het vandaan kwam. En aangezien ik (denk ik) pas 3 DPO ben, heb ik niet de illusie dat het iets betekend heeft. Of kan iemand dat tegenspreken?
@appelboompje ja ik hoop het ook maar wacht het rustig af. Wat de buikkramp betreft..sorry kan je niet helpen.. hopelijk innesteling pijn
hoi allemaal, maandag 16 juni mijn NOD, maar tot op heden niet ongesteld. woensdag negatieve test, donderdag en vrijdag licht positief maar wel pas na 10 minuten (kv 2 voor 5 test). Morgenochtend weer een test doen Spannend
Hallo iedereen, ik ben ruim 2 weken niet op de site geweest en ik heb geprobeert bij te lezen maar jeetje wat veel allemaal zeg. ik wil iedereen die op roze staan feliciteren!! Geniet ervan. de meiden op rood, enorm balen maar op naar de volgende ronde. hier gaat het allemaal niet zo goed, ik heb een dipje en moet het van dag tot dag bekijken. ik ben vanacht een beetje ingestort, en ik kan niet met veel mensen praten dus moet t op me gemak zelf even doen. ik voel ook aan alles dat ik niet zwanger kan zijn, ik hoef nog niet te testen, maar me gevoel zegt veel. maar goed behalve kommer en kwek zijn we ook een weekend weg geweest. En naar ons zin gehad. en hebben we voor 3 weken een hond te logeren dus dan moet ik de deur wel uit. ik hoop dat het goed gaat met iedereen en dat het voor iedereen die nog af moeten wachten hopelijk goed nieuws komt. liefs
@hoekje ja vind het nu wel erg spannend! Het is nog maar de eerste ronde en was er nog niet zo heel erg mee bezig, totdat ik niet ongesteld werd. Nu kan ik bijna niet wachten met testen. Maar vind het wel heel vaag dat die testen pas na 10 min positief aangaven. daardoor kan ik nog niet echt blij zijn. maar toch heb ik het gevoel zwanger te zijn
Ja ben nu 2 dagen over tijd lichte test positief maar verder wel klachten zie mijn eerde re bericht weet ook niet hoe ik die hierbij kan zetten. Sorrt
@Smood; kan je niemand in vertrouwen nemen? Lijkt me moeilijk om dit echt in je eentje door te moeten maken. Sterkte en een dikke digitale knuffel voor jou @Kar Lijn, voor jou ook SPANNEND!!! heb je verder nog klachten die er evt op zouden kunnen wijzen?? @Hoekje: lief! Ik hoop het ook,maar 3 DPO is wel erg vroeg, toch?
Mijn lichaam is eigenlijk met alles altijd laat (herstel na operaties ect wat dat ook altijd). dus om mezelf niet al te gek te maken ga ik er maar van uit dat het nog niet kan
heb lichte krampen onderin mijn buik met vlagen mijn tepels lijken donkerder en moe verder niet veel klachten, maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet
@Hoekje; hoop het ook! Wanneer wil je voor een tweede test gaan? @Kar Lijn; ohhh dan is het dubbel spannend, gezien het bij je eerste ook niet zoveel klachten waren. echt leuk... Hoop op 2 roze namen in het lijstje erbij
Ja hoop dat iedereen die wachtende is erbij mag staan! Sta alleen nog helemaal niet op de lijst. Ga proberen mezelf erbij te zetten
Nod-lijst 16 t/m 30 juni 2014 ♥ 16. (3) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2e kindje bilie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Lita, 27 jaar, ronde 5 (na ma/mk), 1e kindje kar lijn, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje 17. (4) : Flowerr, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje mofantje, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje kiwi1405, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje kacheltje, 26 jaar, ronde 3, 2e kindje 18. (5) : Bloesem, 33 jaar, ronde 14, 3e kindje pluizebeestje, 31 jaar, ronde 5, 4e kindje Tiarah, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Julia1984, 29 jaar, ronde 29, 1e kindje Bessie Turf, 28 jaar, ronde 1, 4e kindje 19. (4) : ukkie1985 29 jaar ronde 4, 2e kindje mirte85, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje baasje, 28 jaar, ronde 13, 1e kindje Ior, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 20. (5) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje rozijn, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje bam, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Lalas, 24 jaar, ronde 8, 1e kindje Briar Rose, 22 jaar, ronde 14, 1e kindje 21. (7): Jessie90, 24 jaar, ronde 5, 2e kindje jacky86, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje bloemmm, 25 jaar, ronde 1, 3e kindje Sanntje, ? jaar, ronde 1, 3e kindje Screamxme, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje SamenGelukkig, 25 jaar, ? ronde, 1e kindje Estrella, 27 jaar, ronde 9, 1e kindje 22. (7) : o0mona0o, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje augustusmama, 29 jaar, ronde 14 (ronde 4 na mk), 2e kindje verliefd91, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlinder1993, 20 jaar, ronde 4, 1e kindje Mammav2, 33 jaar, ronde 3, 3e kindje Annabel, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Dorri, 39 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (6) : Charmedknorrie, 32 jaar, ronde 2, 3e kindje Haagsmeisje, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje twinny2002, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Ona82, 32 jaar, ronde 5, 1e kindje Kimlee82, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Rietje85, 28 jaar, ronde 2 (clomid), 1e kindje 24. (4): xbloempje, ? Jaar, ronde 3, 2e kindje Kairi, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje XmoonlightX, ronde 2 na mk, 1e kindje PrincessP, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 25. (8) : nahlatje, 24 jaar, ronde 14, 1e kindje loesje86, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje jijeniksamen, 34 jaar, ronde 2, 3e kindje smood, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje mariam1978, 36 jaar, ronde 5, 3e kindje Angel02, 36 jaar, ronde 2, 1e kindje Meissie83, ?? jaar, 1e ronde, 4e kindje lizanne84, 29/30 jaar, ronde 14, 2e kindje 26. (5) : Brunette85, 28 jaar, rondes niet meer geteld, 1e kindje b0otjuh, 24 jaar, ronde 3, 2e kindje bibaboe, 38 jaar, ronde 40, 3e kindje Denanja, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Charlene/puremama?, 35 jaar, ronde 2, 2e kindje 27. (7): R1985, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje lizzy, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje newdawn, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje silly31, 33 jaar, ronde 80+, 1e kindje kaatjem, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje sophia1981, 33 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Zograagnog1, 41 jaar, ronde 1, 5e kindje (wv 1 *) 28. (6): Juul83, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje babylove85, 28 jaar, ronde 3 na mk, 1e kindje diamondgirl, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje mystiek, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje marijke, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Renske76, 38 jaar, ronde 7, 2e kindje 29. (5): mamavandaan, 29 jaar, ronde 1 , 2e kindje 1hanneke, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje sicha, 21 jaar, ronde 7 in de mmm, 1e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje djingo, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 30. (7): Rimar, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Babs1984, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Lien81, 33 jaar, ronde 14 (3e na mk), 2e kindje Tamisha, ? jaar , ronde 1, 1e kindje Appelboompje, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje Reckless, 34 jaar, ronde 2(na mk), 2e kindje Hommel82, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje datumloos (1) : Dirkje1987, ?? jaar, ronde 1, 2e kindje totaal: 85 zwanger (10), ongesteld (8), mmm (6), negatieve test (6), twijfel-/tuurtest (1)