Voor de tuurders, hierbij een tuurtestje! (Altijd leuk toch? ) Helaas zal dit nog wel van de pregnyl zijn. Drie dagen na spuiten (1 dpo) was de tweede streep nog vrij donker. Nu zit ik op 9 dagen na spuiten (7 dpo). De verpleegkundige had gezegd, dat het na vijf dagen uit je bloed was, maar dat klopt blijkbaar niet. Na Googlen blijkt dat ik toch 10 dagen moet aanhouden. Dat is morgen...
hihihi die tijdmachine heb ik ook wel interesse in dus misschien mag ik er ook gebruik van maken. Dat is wel spannend eerder een test doen. Ik voelde net bubbeltjes en denk dat alles er nu op moet wijzen terwijl ik in mijn geval best wel wat nuchterder mag gaan worden al zit die vruchtbare slijm en die veeg bloed me niet lekker dan... Misschien hou ik het gewoon spannender voor mezelf en ik ga dan maar vrijdag testen.....duurt voor mijn gevoel nog heel lang...gekkkkkkkkk wordt ik er ook van. Dagen aftellen totdat ik wat zekerheid heb of het innesteling was dan.....kan ook wel huilen eigenlijk van onzekerheid geloof ik.
@Zograagnog1 we blijven positief en hopen dat we kunnen wachten tot onze NOD, zonder tijdmachine Ik vroeg me af of ik misschien zonder ml het weet een testje kon doen morgen met die van de action. Zou die van de action goed zijn om zo vroeg al te testen?? Als ik morgen zou testen zal het 4 dagen voor NOD zijn. Wat denken jullie ochtenurine of savonds doen? Wie heeft ervaring hiermee???
Wow mijn zoontje had gelijk! Ik ben zwanger, een hele duidelijke test. Ik durfde steeds niet te testen, bang voor een nieuwe teleurstelling. Vriend is een weekend weg maar wilde het nu toch weten dus net getest. Had de arts toch gelijk, dat ik de eerste 3 maanden na doorspoelen van eileider de meeste kans zou maken. Maar omdat 1 eileider nog steeds dicht zat had ik niet zoveel hoop. Blij dat we het toch nog geprobeerd hebben.
Gefeliciteerd roze!! Balen voor de dames op rood Hier even update..temp dip van 0.2 vanochtend op 10 dpo. Geen krampen of dergelijke die ongie voorspellen.. wil eigenlijk maandag of dinsdag weer testen als ongie wegblijft.
Wohooo gefeliciteerd bloesem!!!!. (En alle andere zw natuurlijk!) Hier echy heel beroerd, sinds gister ofzo... Pijn in me keel, snotteren blegh! met vlagen last van maagzuur niet normaal, in de avond misselijk en darmen die hun eigen leven leiden... ook sinds gister ontzettende druk/ gevoeligheid in me onderbuik en niet te vergeren, pijnlijke tepels tm! zal wel een griepje aankomen ofzow..... vanmorgen iig heerlijk geslapen tot 13 uur....
Wel gek hoor met mijn zoontje. Toen ik ging bevallen van de 2e had hij het ook door. Om 22.00 werd hij wakker riep me en gaf me een hele lange knuffel en wilde me niet loslaten. Op dat moment was er nog niets aan de hand. Een uur later begonnen de weeën. Echt bizar.
Bloesem kun je zoontje niet even bij mij langsturen ik word gek van deze onzekerheid maar jij hartelijk gefeliciteerd hoor.
Sharlene Ik heb precies het zelfde als jij kan me ook met moeite beheersen word er gek van helemaal omdat ik ze in de la heb liggen haha
Ik ben misselijk en gevoelige borsten dus het kan positief zijn maar aan de andere kant heb ik ook weer trek in chocolade en dat heb ik meestal bij mijn ongi ;-( dus ik wordt er gek van en wil proberen om na mijn NOD te testen maar of dat lukt dat weet ik niet
Ja Angel02, ik heb nog een van de action in de kast liggen. Vandaar de drang om te testen. Ik hoop echt dat ik toch kan wachten tot NOD. Die is aanstaande vrijdag(pffff veels te ver weg )
Hoi allemaal, ik kan op rood, het is vandaag door komen zetten. deze maand na het stopoen met de pil zat er 24 dagen tussen. dus eigenlijk beschouw ik het maar als ontpillen en geen 1e ronde... of doen jullie dat wel? Gelijk tijdens ontpillen, je eerste ronde rekenen? verder iedereen gefeliciteerd en anderen succes met testen en afwachten en voor mensen zoals ik op naar n betere ronde liefs
@Sharlene; volgens mij is @Rimar nog steeds druk aan het zoeken. Heb haar vandaag nog niet gezien. Hopelijk vind ze em - of is ze zelf al heen en weer aan het flitsen in haar tijdmachine Voor jou ook een spannende week inderdaad, mijn man is ook niet zo van het vooraf testen dus meestal wacht ik ook tot op of na mijn NOD. @Zograagnog1; officieel kan je testen vanaf 28 juni. Maar veel testen al een dag of 4 vooraf (sommige zelfs nog wat vroeger.) Maar vrijdag zou je inderdaad best al een testje kunnen wagen. @Renske ik zie het tuurstreepje inderdaad ook! Wel vervelend dat het voor jou dus nog niet zoveel zegt door de Pregnyl. @Bloesem; wauw gefeliciteerd joh!! Wat leuk @Marijke, bah niet leuk dat je je zo voelt. Hopelijk is het geen griepje maar een voorbode op beter nieuws @Smood, we hebben het tussen ontpillen en eerste menstruatie wel geprobeerd maar heb het niet als ronde gerekend. Balen dat je ongesteld bent geworden
@Sharlene, geen tijdmachine voor ons, wij zijn bikkels en blijven elkaar om hoog praten toch? Wat lees ik daar, 4 dagen voor NOD testen, ben gelijk om! Hoe spannend is dat. Ik zou met ochtendurine testen. Bij mij zou dinsdag 4 dagen voor NOD zijn...erg verleidelijk ja! @ Appelboompje, ik ga zaterdag de 28ste dan maar testen, wat gaat de tijd toch langzaam ineens! bah bah. Wil duidelijkheid hebben waar ik aan toe ben maar het is niet anders.
Alle zwangeren gefeliciteerd! Ben zo bezig met mijzelf en zoveel spanning dus even zonder namen maar van harte!!!
Hee meiden. Helaas voor iedereen, maar ik de tijdmachine niet gevonden. Was wel ff druk doende met teruglezen. Alle meiden die op roze zijn gegaan, gefeliciteerd. Alle meiden die op rood zijn gegaan, balen en een hele dikke knuffel. Alle meiden, die net als mij nog op het wachtbankje zitten, veel sterkte met wachten.
Al een mooi aantal dames op roze, leuk! Van harte gefeliciteerd allemaal. Zelf heb ik vrij weinig te melden. Ik moet gewoon nog even wachten.
Hier weinig nieuws! Nog steeds vreselijk moe, geen energie, en opgeblazen. Mijn borsten zijn niet meer zo gevoelig als eerst.