NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

samengelukkig, heel veel sterkte.

2. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Daar zit een kern van waarheid in maar het is niet helemaal waar. Ze heeft ook stolsels en sliertjes. Neem aan dat ze dat bij een normale ongesteldheid niet heeft. En ze had ook een best duidelijk testje. Mijn eerste test was 10x zo licht en moeilijk op de foto te krijgen. Met zo'n duidelijke streep was je echt even zwanger en spreek je dus in mijn ogen echt wel van een vroege miskraam. Hoe dan ook het is heel verdrietig.

3. sophia1981

sophia1981 Actief lid

28 mrt 2014
    146
    0
    0

Helemaal mee eens! :(

4. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Hey meiden, zet mij maar op rood..
    Weet nu wel zeker dat het niks meer gaat worden..

Morgen even voor de zekerheid bij de gyn langs.

Succes voor iedereen die nog gaan testen! Ik duim voor jullie! :)

5. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Dank voor jullie medeleven! (k)

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Nee, want niet iedereen maakt evenveel HCG aan en bij velen is die dan dus ook nog niet te meten voor je NOD.

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Theoretisch wordt een bloeding voor een nod ondanks een positieve test niet als een miskraam gezien maar een mislukte innestelling. Dus een gewone ongesteldheid
    Daarom adviseren ze ook niet voor je nod te testen..
    Verdrietig maar waar wat loesje zegt

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Dat is ook de reden dat ik echt wacht tot mijn nod. (Of in elk geval probéér te wachten :D).
    Ik heb ook testen in huis die al 6 dagen eerder kunnen, die extra gevoelig zijn, maar ik durf ze gewoon niet te gebruiken.

9. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Vorige jaar in April dacht ik ook dat ik zwanger zou zijn. Ik was mijn pil vergeten in te nemen en we dachten dat ik zwanger was. Ik had 2 dagen voor mijn NOD getesten en het was positief met een licht roze streep. Maar je kon de streepje duidelijk zien. Wij blij want we waren niet echt bezig met zwanger worden. Maar 3 dagen later begon ik te spotten en daarna kwam mijn mentruatie door. Het is heel moeilijk om de emoties een plek te geven enzo.

Daarom probeer ik nu echt te wachten tot mijn Nod en hoopelijk kan ik wachten tot 1 dag na mijn NOD te testen.

Ik voel echt met jullie mee dames die deze ronde toch op rood zijn.

10. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames. Ik al een hele tijd niet meer actief geweest op het forum. Nu voor mijn NOD toch maar weer eens gaan kijken. Mijn NOD is 29 Juni en ik kan het amper afwachten. Bij ons eerste kindje had ik pas met 6 weken zwangerschap een positieve test dus ik denk dat ik iets langer wacht met testen dan mijn NOD. Ik heb alleen al steken en een zeurend gevoel in mijn buik, eigenlijk al vanaf de 'bevruchting'. Herkent iemand dit? Ik word er onzeker van..

11. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Ik vind het toch wel een beetje vervelend dat ik nu het gevoel heb dat ik me moet verklaren of verantwoorden...
    Mijn laatste menstruatie begon op 24 mei, dus mijn NOD stond gepland voor gisteren. Ik werd in de war gebracht door de gyn omdat hij zei dat mijn eisprong waarschijnlijk 2 dagen later is geweest maar precies kon hij dat niet zeggen.

Ik had al vanaf donderdag positieve testen in handen en vanochtend ook nog. Dus voor mijn gevoel was ik al 4 dagen echt zwanger.
    Dus dit voelt voor mij en mijn partner als een vroege miskraam, maakt mij niet uit hoe jullie dat noemen of willen rationaliseren.

12. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Dat snap ik samen gelukkig! Wat de theorieën er ook over zeggen. Je had een positieve test in handen en je was over tijd. En nu is het niet meer zo. Dat voelt en is voor jullie een miskraam. Ga je vooral niet verantwoorden meid!! Sterkte met dit een plekje geven en een dikke knuffel!!

13. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Daar sluit ik me helemaal aan! Ik heb 2 weken geleden een vmk gehad en kreeg ook te horen dat ik het maar als menstruatie moest zien. Daar zit je op zo'n moment echt niet op te wachten! Heel veel sterkte meid!

14. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Je hoef jezelf niet te verantwoorden, je was zwanger en nu ben je dat niet meer. Het is heel moeilijk, je moet je niks aantrekken wat anderen ervan vinden. Heel veel sterkte voor jou en je vriend/man.
    Een dikke digitale knuffel!!

15. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Dank jullie wel @sherlene, @reckless en @lizzy :)

Iemand trouwens een tip wat ik tegen de pijn kan doen?
    De krampen zijn zo erg :( Paracetamol helpt niet.

16. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Misschien ibuprofen proberen? Misschien helpt dat beter. Warme kruik erop wil ook nog wel iets helpen.

17. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Ibuproven is toch een bloedverdunner? Ik heb al het gevoel dat ik leeg loop... Vind dat toch een beetje eng..

18. melliejtje

18 okt 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo damens ik ben nieuw hier. wij proberen al een tijd zwanger te raken maar elke keer lukt het niet ( ik denk dat mijn lichaam moest wennen aan het 75 kilo lichaamsverlies) nu ben ik aan het twijfelen of ik zwanger ben het is elke maand weer anders ik heb vanaf mijn vorige ongesteldheid al last van mijn tepels dat was een weekje geleden weg nu moet ik morgen ongesteld worden en nu heb ik weer last van mijn tepels af en toe misselijk en heel veel plassen hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt?

groetjes melliej

19. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Ja das wel weer zo........ Lastig hoor! Verder zou ik zo ff niks weten wat kan helpen. Hoop dat de pijn snel weg is!

20. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    lieve samengelukkig je hoeft je helemaal niet te verantwoorden je bent zwanger geweest en nu niet meer dat is heel erg en ik zie het zeker als een vroege miskraam.dus ik wil jouw en je partner veel sterkte wensen.en ik wil je ook een digitale knuf geven.

Deel Deze Pagina