Alle dames op roze gefeliciteerd!! Alle dames op rood, he potverdikke wat balen, ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen zullen hebben. en de wachtbankmeiden...toitoitoi...ik ben zelf ook niet zo goed in wachten dus ik weet hoe moeilijk het is. Hier vanmorgen wat bruinverlies en ik hoop toch echt dat het daar bij blijft. Het zou natuurlijk het begin van mijn menstruatie kunnen zijn maar ik heb gisteren ook over de hele dag verspreid kleine steekjes gevoeld aan de linkerkant ten hoogte van mijn baarmoeder. Zou het bruinverlies ook kunnen komen doordat ik gisteren misschien mijn innesteling heb gehad/gevoeld?
Hier nog geen mens.. -wel afscheiding... -al twee dagen knallende hoofdpijn.. -pijnlijke borsten -een raar gevoel en een positieve ovulatietest (had geen zt meer maar goed dat zegt helemaal niks natuurlijk...) ik heb ook geen zt meer in huis aangezien ik ze allemaal al heb op gebruikt... (ohh erg ik wacht nu maar gewoon een paar dagen af denk ik.. ik verwacht gek genoeg (door al die negatieve testen) helemaal geen zwangerschap meer maar dat wachten op die mens is nu natuurlijk wel killing.... (vrij regelmatige cyclussen, kortste cyclus ooit 25 dagen, langste cyclus ooit 34 dagen. Mijn huidige cyclus is berekend op 30 dagen) (Aldus mijn app period tracker die ik al 2 jaar gebruik) keep you posted! fijne dag allemaal! liefs,
Hi meiden, Kom toch stiekem nog eventjes spieken hier. Proficiat alle meiden op roze en succes in de volgende ronde voor de dames op rood. @dorri - bij mij was een positieve ov test een goed teken op mijn 12dpo. Fingers crossed !!! En voor de dames met tuur/twijfeltestjes- ik heb heel de week 4 lichte test streepjes gehad en kijk mijn test van vannochtend eens :
Lita, daar kun je niet meer omheen meid!! Gefeliciteerd! Dorre, ik hoop voor je dat het goed nieuws is. Voor de rest alle zwangeren gefeliciteerd en alle dames op rood, hopelijk is het voor jullie de volgende ronde raak. Hier lijkt het wel alsof ik wat opgezettere, gevoelige borsten heb. Zegt niks natuurlijk. Weet nog wel dat bij mij dochter mijn borsten van de 1 op andere dag behoorlijk pijn deden ineens. Gewoon afwachten maar.
Dat is nog 's een streep! gefeliciteerd!! en bedankt voor een hoopvol bericht op de vroege ochtend djingo! succes op het wachtbankje! lfs,
Wow mooie test lita! @alle zwangeren, gefeliciteerd! @iedereen op rood, dikke knuf! Wil iemand mij verplaatsen na de 27e? zag dat ik een dag later sta. was vanmorgen, 4 dagen voor nod even in de verleiding te testen maar heb t nuet gedaan. wil echt wachten tot iig nod of na nod
Voel me een beetje somber kom ik op mijn werk zegt iemand ik ben zwanger eigenlijk wil ik het niet maar ja.en ik denk ik wil heel graag kom maar bij mij dan
@Dorri: Thanks. Ja was erg vroeg . Mijn man moest om 6.30 naar zijn werk en ik wilde graag samen testen De klachten die jij beschrijft had ik ook! Hoofdpijn, zere borsten... En ik had ook een positieve ovulatietest Daar heb ik er nog 20 van liggen @Rimar: Ja einde van de lijst is niet leuk. Soms kun je beter een lijst verder zitten en dan gelijk als eerste! Dat je gewoon je NOD wat verder zet. @Lita: Gefeliciteerd! Wat een duidelijke streep! @alle andere dames: dank voor de felicitaties. Ik durf nog niet echt blij te zijn haha. Het is nog zo pril . Nu hopen dat ie blijft plakken Voor alle andere zwangeren: Gefeliciteerd. En voor de dames op rood: succes in de volgende ronde!!!
Misschien een late reactie.. maar dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad.. twee dagen bruin verlies en toen ineens niet meer.. (had al een wijntje genomen ) Succes!!
Zucht ook ik ben ongeduldig geweest.. Afgelopen zaterdag een test gedaan uiteraard omo wil.. alhoewel je bij het raam als je heel goed keek echt een mini streepje zag.. manlief.. dat is geen streep dat is van de test zelf.. eerst laat hij me schrikken hij zegt ja een streep! Ik zeg.. ehhh ja.. die zat er al.. het moeten er twee zijn OMG hij dacht dat het normaal helemaal wit was lol Anyhow.. ik weet het niet.. ik voel me zo zwanger.. ik zit op de bank onbewust weer met mijn hand op mijn buik, ik vergeet alles en zeg steeds oh ja.. of ehhh.. gisteren stond ik op werd ik mega duizelig.. mijn broek gaan niet dicht.. ik voel me alsof die mac menus op heb en mijn stoelgang is mega van de waps.. Enfin.. zal wel een flinke teleurstelling zijn dadelijk.. Nog een paar dagen wachten.. ergens deze week moet ik ongi worden.. Zo raar.. twee jaar ben ik er helemaal niet mee bezig en vanaf het moment dat je er voor gaat wil je niks anders meer.. grr ga maar afleiding zoeken Succes iedereen ik duim voor jullie en alle ongestelde dames.. een dikke digi knuffel
@Lizzy; hoop dat je vandaag een betere dag hebt. @rimar; leuke verjaardag gehad? Vind het ook wel lastig hoor. Ik sta bij jou op de 30e, maar vrees zelfs nog een dag later mijn nod omdat ik een dag later een positieve ovulatietest had. Maar blijf toch maar even op die datum staan anders is het helemaal zo deprimerend @Haagsmeisje; whoooooooo ik ben ook voorzichtig blij voor jou. Wat leuk!!! Een voorzichtige felicitatie hoor! Bedankt voor je knuffel. Fijn om hier zoveel herkenning te vinden van hoe je je kan voelen... @charmedknorrie; jammer zeg. Hopelijk meer geluk voor jullie in de volgende ronde... @Sophia; begrijpelijk dat je nog heel erg onzeker bent gezien er allemaal gebeurd is in maart en april. Ik hoop dat het nu echt een blijvertje is en dat jullie over 9 maanden geluk in jullie armen mogen hebben liggen. @Mofantje wat leuk dat je zaterdag je vrijgezellenfeestje hebt gehad. Wat heb je gedaan? HOpelijk komt je cyclus snel helemaal op gang. @Dorri; spannend zeg! Zou mooi zijn al in de eerste ronde he! @Lita; wauw wat een prachtige streep zeg! Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had, maar beter 2 dan geen keer. Zonder twijfel zwanger! Gefeliciteerd @angel02; dit is zoooo herkenbaar wat je zegt. Dikke knuffel voor jou. Want zulke opmerkingen doen zo'n pijn als je zelf niets liever wilt en maar steeds met lege handen staat. *slaat armen om angel02 heen en knuffelt* @Hommel; ohhh man...dat is echt zuur...pffff dat is het eerste wat ik mijn man had uitgelegd voordat hij er naar mocht kijken de eerste keer. Ik dacht niet dat hij uit z'n plaat gaat van blijdschap en dat ik denk; waar is die streep waar hij zo blij van wordt. Maar goed, tot op heden dat moment helaas nog niet mee mogen maken. Ik hoop dat jij 1 van de personen bent die gewoon wat laat HCG aanmaakt en je straks alsnog met een testje staat met 2 mooie strepen erop! Houd moed! Meiden; ben ik de enige die nog in 'afwachting' is die echt hoop put uit het feit dat het aantal zwangere in de lijst nog steeds hoger is dan het aantal op rood. Gisterenavond zo'n zere borsten (heb ik niet zo vaak) ik dacht echt van; dit gaat een hele goede kant op. Maar nu doen ze lang niet zo zeer als gisteren, ze zijn nog wel gevoelig maar niet zo extreem meer. Pfff zooo lastig dat wachten.
@appelboompje... nee dat wachten is echt zuur! We houden gewoon hoop! Ik vind het zo gaaf om die positieve testen te zien! Kom maar op dames! Hier voel ik de bekende ongi krampjes.. wat vroeg dus blijf positief maar je beseft wel weer meteen hoe zenuwslopend het allemaal is pfff
@ Dorri: Ja ik pas nog prima in m'n jurk over ander halve week en dan ook nog zwanger zijn @apelboompje: dank je wel! @newdawn: Mijn ovulatie had ik gevonden door te testen en de bloeding was 9 dagen daarna. Ik wilde zekerheid en daarom heb ik getest. Afgelopen zaterdag nog een clear blue er tegenaan gegooid en die was ook positief, 1-2 weken. Dus dat klopt dan ook. @Haagsmeisje: dank je wel! En jij ook gefeliciteerd! Ik hoop ook zo dat het blijft plakken. Positief denken! @Rimar: het wachten is echt verschrikkelijk. Je hele agenda vol plannen met dingen hielp mij wel @Lita: Bam! die test is duidelijk! Ik ga morgen nog een testje er tegenaan gooien. Ik wil ook een knaller! Zeker omdat dan mijn offciele NOD is... @angel02: dat is echt heel erg lelijk zeg zo iemand die geen kind wil en toch zwanger wordt... Ik hoop dat het bij jou ook gauw lukt. Aan de rest: ik hoop heel erg dat het bij jullie lukt. En tegelijk ook hier een beetje hopen voor mijn zus. Haar cyclus is onregelmatig maar ze zou wel zwanger kunnen zijn (door mmm durft ze nog niet zo goed te testen). Ik hoop voor jullie allemaal!!
Wc papier met roze 1dag voor nod. N niet durven te testen ,4 wonders al hebben Is wonder 5 nog wel verantwoord financieel Liefde genoeg
Hallo dames! Mijn eerste berichtje. Wat leuk om zo met elkaar mee te leven en wat spannend. Zou ik er misschien nog bij kunnen op het lijstje voor de 29ste? (1ste ronde, 2de kindje, 28 jr.) Gefeliciteerd voor alle zwangere dames! (Wat zijn er véél) Voor alle andere dames, succes!
Joepie, weer roze erbij! Ik zag in ieder geval Haagsmeisje en Kairi voorbij komen. Of vergeet ik nog iemand? Samengelukkig: sterkte. Als je eenmaal een positieve test had ga je je al verheugen, dus de klap is er sowieso. Hoop dat je krampen snel minder worden en dat je snel weer twee streepjes op een test ziet komen. Ik heb wel symptomen, maar moet net als Rimar nog een week wachten. Ik wil ook zo graag testen! Ik had vorige week zere borsten, nu een soort bandenpijn bij hoesten, veel afscheiding en speeksel en een enorm opgeblazen buik. Zeg nou zelf, dit zou toch al een 10-wekenbuik kunnen zijn?
@Kairi; alvast een fijne dag over 1,5 week! Je zal vast en zeker een stralende bruid zijn @Brusje; was het wc papier met roze figuurtjes? Of veegde je daadwerkelijk roze af? Spannende dagen... @Dniese; welkom!! Gezellig dat je mee komt stressen, uhhhh kletsen Kan je je hoofd nog een beetje koel houden? Of gaan de symptomen al met je hoofd op hol? @lien; opgeblazen is het zeker. Maar geeft misschien wel een vertekend beeld door je streepjes shirt?? Ik hoop dat je daadwerkelijk voor je 10 weken buik alvast aan het oefenen bent Zou tof zijn!