NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    ik had ook die barstende hoofdpijn lizanne84 en mag sinds vandaag dus ook op rood!

we gaan samen de volgende ronde in ;) SUCCES!

lfs, Dorri

2. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    jij ook!

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    #1443 rimar, 24 jun 2014
    Laatst bewerkt: 24 jun 2014
    Goedemorgen dames, ik heb een opgeblazen gevoel en een opzette buik (alleen heb ik dit ook wel voorafgaand aan mijn ongi, net als pukkelvorming die nu ook weer bezig is, zucht). Alleen heb ik zin in eten maar als ik iets eet zit ik nagenoeg gelijk vol, maar hou wel een hongergevoel. Heel dubbel allemaal. En toch had ik steeds het idee dat het niet raak kon zijn, maar begin nu toch te twijfelen. Is het al volgende week zodat ik kan testen?

4. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

18 jongen, 16 meisje, 11 jaar meisje

5. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Dames die op rood zijn succes voor de volgende ronde.

Ik kan ech niet meer wachten, ik wil het weten of ik wel zwanger ben of niet. Dat wachten zal mij nog meer witte haar geven(niet dat ik veel heb, maar toch :p )

Sorry dat ik zo zit te zeuren en ik mag over twee dagen testen.

Wat mij nog erger maakt met het wachten is dat ik soms wel het gevoel heb dat ik zwanger ben en de andere dag heb ik zoiets van nee ik ben dit keer niet zwanger. Heel moeilijk allemaal. Ik wil mezelf niet voor de gek houden en over twee dagen is het toch niet zo :(. En ik kan niet zoveel over praten met manlief, hij vindt dat ik te veel mee bezig ben.

Wie herken dit???

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dit is heel herkenbaar, dit is bij veel vrouwen het geval, ook bij mij. Af en toe denk ik dat de wens de wil van de gedachte is in dit geval.
    En je zit niet te zeuren. ZP is ook mede hiervoor hoor, gewoon dat je je kunt uiten zonder dat er gelijk een stempel van zeuren op gedrukt wordt. En je weet het toch, vrouwen komen van Venus en mannen van Mars. Mannen willen over het algemeen niet zulke gesprekken voeren.

7. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames op rood balen:x

Hier nog steeds last van pijnlijke borsten en een zeurderige pijn in mijn onderbuik, veel minder heftig dan een naderende menstruatie.
    Ik heb geen krampen, normaal heb ik dit al een week voordat ik ongesteld moet worden. Ik weet ook niet wat ik er allemaal van moet denken. Het zou ook goed kunnen zijn dat er 17 dagen tussen mijn eisprong en menstruatie zit. dit keer. Normaal gesproken, 13/14.

8. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    @Dori heel erg bedankt voor de steun.
    Ik ben heel blij dat ik hier mijn zegje mag doen. Het lucht echt veel op. Naarmate mijn NOD dichter bij komt draai ik nog wat door pfff.....
    Ik voel van alles van mens symptomen tot zwangerschap symptomen, ik wordt met de dagen gekker :p

Die tijdmachine zou heel handig zijn nu :D, ff naar donderdag gaan, testje doen en dan weer terug naar het nu.

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hier nog niks van een od te bekennen.
    Maar toch denk ik steeds dat komt nog.ik wil niet testen en dan ongi worden. Dat vind ik dan zo een zonde.
    Verder voel ik me niet anders. Maar ik wil ook niet op alles letten. Vaak is het zo hoe meer je voelt hoe meer je denkt hoe groter de teleurstelling.
    Dus denk ik van niet ga uit van vlg keer en koppel alles wat ik doe en voel aan je wordt ongi

10. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    idd je kan die symptomen best koppelen aan je aankomende menstruatie dan is de eventuele teleurstelling minder erg!

11. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Mag ik nog op het lijstje erbij? Ben wat aan de late kant, maar wist nog even niet goed of ik er alweer zo intensief mee bezig wilde zijn.

NOD is 29 juni
    wannebemommy, 23 jaar, ronde 1 (MMM), 2e kindje

12. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hartkloppingen niet, maar wel een onrustig gevoel in m'n lijf. Moeilijk te omschrijven eigenlijk. Krampjes/steken zijn hier ook minder, wel een raar gevoel onderin m'n buik. Duizeligheid is heel herkenbaar! Heb er al heel de dag last van...zodra ik opsta wordt het even zwart voor m'n ogen en als ik me teveel inspan, heb ik het idee dat ik omval. Heb je ook last van gloeiende wangen? Lijkt wel alsof ik koortsig ben of is het de warmte buiten?

13. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook zo'n 'hongergevoel', maar tegelijkertijd geen trek hebben. Inderdaad, heel dubbel!

14. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik haak hier even in hoor dames.
    Vandaag een testje gedaan...en tegen alle hoop in zag ik een heel licht 2e lijntje verschijnen.
    Voel me moe, mijn borsten zijn aanwezig, en heb hongergevoel maar geen zin in eten, moet vaker plassen, en mijn spataderen zijn gevoeliger...zou het dan echt zo zijn...ben ik dan echt zwanger??

Ik ga morgen ochtend nog maar eens testen, de test die ik eerder vandaag heb gedaan was niet met ochtend urine dus ik hoop dat ik morgen een duidelijkere 2e lijn heb...duimen jullie mee??

15. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL

Spannend!! Heb je een foto van de test? Duimduimduim.

16. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ja precies die duizeligheid. Geen gloeiende wangen of koortsig gevoel, eerder grieperig..

17. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten maar door het inzoomen word de foto heel korrelig en zie je er niks meer van.

Ik heb nog even een aanvulling gegeven bij mijn symptomenlijstje, mijn spataderen op mijn linkerbeen (die ik aan de vorige zwangerschappen heb overgehouden) is gevoelig.

18. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @meissie83; ik duim mee! Spannend voor jullie!
    Laat je het morgenochtend nog even weten?

@Rimar ook hier is de twijfel toegeslagen.

@Sharlene; dat switchen tussen ik denk het wel en dat denk ik niet - pfff heeeeel herkenbaar. Daar wordt ik zo moe van bij mezelf... We gaan er echt maar op 1 manier achter komen...hoewel die wachtweken echt zoooooo vervelend zijn

@Wannebemommy; welkom!

@Dorri en @Mariam1978; jammer!! Veel geluk in de volgende ronde

@Dniese gisteren gaf ik ook echt warmte af, was zo warm (ik ben een koukleum en ben ervan overtuigd dat er koud bloed door mijn aderen heen stroomt ;) ) Toen ik s avonds in bed lag, en ging verliggen voelde ik de warmte nog helemaal van het bed afkomen. Geen idee of het ermee te maken kan hebben

Ik had het gevoel dat het wel eens raak kon zijn deze ronde, omdat ik heel veel pijn in mijn borsten had, wat ik normaal gesproken niet heb. Gisterenochtend was het bij het opstaan minder, maar s avonds weer in alle heftigheid als de vorige dag. En nu vanmorgen precies hetzelfde als gisterenochtend. Weer minder pijn. Dat is toch vaag?
    Sta ik gisteren te koken zegt mijn man; ze zijn echt wel groter volgens mij hoor, wijzend naar mijn borsten. Maar s avonds voor de spiegel zie ik helemaal geen verschil waardoor ik gelijk denk; t is niet raak.
    En dan het eten, heb trek in allemaal gekke dingen waar ik normaal geen trek in heb of niet zo eten
    Pff en die krampjes hier en daar, die zijn er elke maand weer opnieuw maar toch brengen ze me aan het twijfelen.

19. Kellx1993

Kellx1993 Nieuw lid

24 jun 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik zou graag ook op de lijst worden gezet. Het lukt mezelf niet.

Nod 27 juni

Kellx1993, 20 jr, eerste kindje, eerste ronde

20. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Alle positesters gefeliciteerd.

Deel Deze Pagina