NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Meissie83 ik ziehemookhoor. Alvastvoorzichtig gefeliciteerd

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Geen idee. Ik heb geteld vanaf de eerste dag van mijn bloeding van de miskraam. Toen testte ik 1 dag voor NOD wel positief, maar wel met ochtendurine. Nu dus met avond gedaan...
    Ik kijk het wel even aan. Verwacht dus wel dat ik ongi ga worden een dezer dagen en zo niet dan misschien van het weekend nog eens testen.

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Morgen zit ik 4 dagen voor mijn NOD. Ik wilde eerst eigenlijk wachten tot NOD om te testen, maar het wordt zo moeilijk! Ik vroeg net aan mijn man 'zullen we morgen testen?' zegt ie 'als jij dat wil moet je dat gewoon doen'
    Ja zeg! Nu wordt het helemaaaal verleidelijk! Wat zouden jullie doen?

4. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ik zou wachten ;)
    wacht nog tot donderdag
    dan mag het ;)

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hoezo mag het dan? Je mag 4 dagen van tevoren hoor, met de juiste test uiteraard.

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Mijn opgezette buik is weg, krijg lichtelijke ongikrampen nu.
    Ik weet het niet meer, stel me in op ongi maandag

7. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @Rimar; balen dat je denkt dat het niet raak is. maar dan is je idee over testen inderdaad wel een strak plan ;)

@Reckless; kan me dat heel goed voorstellen meid. Blijft toch altijd in je achterhoofd aanwezig. Hopelijk nu raak en een blijvertje in je buik!!
    Ik vroeg gisteren aan mijn man; zal ik eerder gaan testen. Maar daar was hij geloof ik nog niet zo enthousiast over ;)

@Prulletje; das niet grappig, meer rood dan roze op de lijst. Ik kon me er juist zo door laten bemoedigen. En nu moet ik nog een week ;)
    En wat betreft het testen; ik denk dat ik het in jou geval zou doen

@Hommel; balen zeg :(

@Mariam; mijn borsten doen ook zeer, vooral de onderkant en zijkant. Het gekke is dat het s ochtends minder is en in de loop van de dag erger wordt
    en s avonds op z'n ergst is. Dit heb ik overigens echt nooit - dus pfff maakt wel dat mijn hoofd op hol is geslagen

@Loesje; balen zeg!!

@Meisje; inderdaad een tuurtestje....maar zie em ook hoor!Voorzichtig gefeliciteerd

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    @appelboompje, klopt ik heb eigenlijk nog nooit voor mijn NOD getest, dus was het nu ook niet van plan, ondanks de testdrang af en toe.

Ben nu ineens weer misselijk, word een beetje tureluurs hiervan.

9. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ik zie het lijntje ook hoor! Voorzichtig gefeliciteerd.

Ik mag van mijn vent morgen niet testen. Ik wilde morgen, aangezien ik denk woensdag twee weken geleden mijn ei hebben gevoeld. Maar volgens de berekeningen is vrijdag mijn nod. Ik mag donderdag of vrijdag testen. Aarggghh. Jullie steken me ook aan;) hoewel ik meer denk dat het niet zo is, dan wel...

10. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0

Ik zie een streepje hoor!!!! :))) op de 2e nog duidelijker dan op de 1e!

11. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Vrijdag heb ik mijn nod en denk dat ik dan maar een testje doe. Nu last van mijn borsten en steken in lies. Ik houd een app bij waar ik de symptomen ook in zet. Vorige rondes ook ook bijna dezelfde symptomen.
    Bij mijn 1e ronde had ik heel veel symptomen een week lang tot 1 dag voor mijn ongi: paar drupjes bloed op 7dpo, rommelende darmen, erge obstipatie, moe, opgezette buik, vollere borsten, gloeien, duizelig en geen zin in eten. Heb toen uiteindelijk getest, negatief en 2 uur later ongesteld. Ik heb echt het idee dat het toen niet gelukt is met de innesteling.

Het irritante is dat ik eigenlijk weer zit te wachten op die symptomen van toen.

12. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Nog geen rood te zien hier.. wacht het nog een paar dagen af.

13. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Gister begonnen met een een beetje bruin verlies. Vannacht met rood bloedverlies dus ik denk dat ik jammer genoeg wel op rood kan.ben wel blij dat het werkt en dat het aardig overeen loopt met mijn cyclus voor de mk dat moet je ook maar afwachten.dames op het wachtbankje heel veel succes

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Kon me niet inhouden. Vanmorgen toch getest met een ultra gevoelige test die 6 dagen eerder kan. Ik zit nu op 4 dagen voor NOD. Maar helaas negatief. Dus als die zelfs negatief is denk ik dat ik echt niet zwanger ben. Want de kwaaltjes die ik dacht te hebben zouden ook van hcg moeten komen en dan had ie dat toch op moeten pikken. Gewoon verbeelding dus. Laat de menstruatie dan maar komen.

15. sophia1981

sophia1981 Actief lid

28 mrt 2014
    146
    0
    0
    Gewoon doen hoor! Ik kan ook nooit wachten tot nod ;)Respect voor de dames die het wel kunnen .. :)

16. sophia1981

sophia1981 Actief lid

28 mrt 2014
    146
    0
    0

Sorry niet slim van me , had de laatste reacties nog niet gelezen.
    Balen meid maar ik zou echt met kruidvat testen. Ik had ook die ultra gevoelige maar die werden toch pas positief dag voor nod . Had die van zwanger en kids en sensitest

17. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga nu testen!

18. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    En?

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Een live test op het NOD forum, spannend.........
    *rimar wacht vol verwachting op de uitslag van studente90*

20. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaaaaa,!!!!! Huh?? Serieus!v??v??? Tuur test!! Licht streepje??! Huh

Deel Deze Pagina