*vol verwachting klopt ons hart...* Ik begin steeds meer hoop te krijgen dat het raak is. Ik had net een ontzettend vieze smaak achter in mijn keel en bij het snuiten van mijn neus kwam wat bloed mee. Dat laatste heb ik eigenlijk alleen als ik zwanger ben. Ik ga nog niet testen, 5 dagen voor NOD is de kans op een positieve test zo klein. Vorige keer testte ik ook pas op NOD positief, dus ik wil echt proberen te wachten tot maandag of misschien zelfs dinsdag. Verder nog steeds opgeblazen, ben af en toe misselijk en heb af en toe gevoelige borsten. Zie in de spiegel geen verschil in grootte. Die weken tussen eisprong en NOD zijn echt verschrikkelijk! Ga me vandaag maar op mijn werk storten, dan gaat de dag lekker snel voorbij. Zijn er nog meer testers vandaag? Oh en Meissie, ik zie de streep ook hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!
Even los van wat jullie weten (misschien) over mijn vermeende zwangerschap, want het kan ook ontpillen zijn. Nu heb ik gisteren rond 6 uur een test gedaan voor de ovulatie. Ik weet dat ie (nog?) negatief is maar het is best wel een duidelijk streepje zou het zomaar kunnen dat mijn ei eraan aan het komen is ipv dat ik zwanger ben of denkt te zijn? Graag wil ik jullie mening over deze ovulatie test? Want dan heeft een dame op het andere forum gelijk gehad dat het niet een innestelingsbloeding maar een onttrekkingsbloeding is geweest?
Op de onderste zie ik een streepje hoor! Spannend!!! Hopelijk wordt hij snel duidelijker.. Zograagnog1 , lijkt idd dat je ei er aan komt, komende dagen nog even testen!!
Dank je wel Moonlight, dus ik ben helemaal niet zwanger en las al andere dingen van die zwangerschapsstreep. Kan door het ontpillen zijn. Moet me dus concentreren op mijn ei die er aan komt zoals je zegt. Ik ga komende dagen testen. Dit was gisterenavond om 18.00 uur, moet ik nu 's middags testen toch rond uur of 15.00 uur of ook weer rond 18.00 uur weet jij dat Moonlight?
Volgens mij moet je dezelfde tijdaan houden. Studentje. Ik zieniks, maar dat kan ook aan mij liggen. Hiernog steeds geen od maar werd ziek wakker van hoofdpijn. Wil daarom niet testen.ik wil mij 100% voelen als ik test.
Brusje, moet dezelfde tijd aanhouden he dus 18.00 uur? Ik las net op een ander forum dat die testen waardeloos zijn van kruidvat dat ze altijd een streepje geven... ai echt zonde van mijn geld maar ga ze opmaken.
studentje en meisje.... ohhhhh spannend!! Ik zie het ook! en geloof me ik had een omo witte en dan zie je echt niks haha (*duimt heel hard voor jullie*) Hier nog geen tekenen van ongi.. Ik had mijn NOD op de 30e gezet maar na herberekening moet het zo rond de 27e zijn.. Houdt toch hoop maar vreest het ergste.. Borsten doen wel pijn en gloeien een beetje.. dat heb ik normaal echt nooit .. man dacht ook dat ze voller waren.. ik ga misschien wel af op een schijnzwangerschap haha
Ik heb zelf geen ervaring met ovulatie testen, dus ik weet niet welke de beste zijn. Maar ik had begrependat je voor het beste resultaat op hetzelfde tijdstip moest testen en als hij ong net zo donker is als de controlle streep zou je ovulatie eraan komen. Ook als je zwanger bent zal hij positief zijn. Hij heeft nm twee van drie stoffen oid . Meisje ik zie dat hij duidelijker wordt strooi je watvan je roze poeder
Hallo dames, Meisie en Student voorzichtig gefeliciteerd en strooi een beetje roze over ons heen Morgen is mijn NOD, ik kan echt niet wachten om te testen. Mijn borsten voelen voller aan(maar ja dat zijn ze ook al als ik ongi moet worden)een paar steekjes in de onderbuik. Wat denken jullie morgen ochtend testen of wachten tot vrijdag ochtend??
Morgenvroeg testen sharlene, alleen geeft je banner aan dat je nog 3 dagen moet wachten en dat je dan pas je NOD hebt.