@Renske; voorzichtig gefeliciteerd. En hopelijk is het niet van de Pregnyl @Sophia; ik zie em netjes oplopen zeg! Leuk!! @Newdawn; ik zie ook een streepje hoor - lijkt me positief Vandaag weinig tijd gehad om hier te komen. Heb nog steeds wel een voorzichtige hoop dat het hier raak mag zijn. Mijn borsten zijn wel wat minder pijnlijk dan eerder deze week. Maar de hele dag een zeurderig en trekkend gevoel in mijn lies. En vooral ook heel moe *ik hoop het zooooo *
Wat is er weer veel roze bij gekomen! Wat goed! Gefeliciteerd roze dames! Elijfay, hoe is het met jou vandaag? Appelboompje, hier is de warmte ook weer wat gezakt, nog wel steeds van die gloei wangen (verhoging gevoel). Meissie83, ik zie ook zeker een streep! Gefeliciteerd!! Hier vandaag rustig qua symptomen. Alleen die gloeiende wangen en heel moe, zo'n dromerig gevoel, alsof je nog maar net wakker bent.
Ik wilde dat nog aan je vragen ja. Ik heb het ook niet meer zo gloeiend warm inderdaad. Eigenlijk geen idee of dat een symptoom kan zijn. Ik gooi het maar op het broeierige weer van de afgelopen week. Wat duurt wachten toch lang he @Brusje; geen ervaring mee. Ik test meestal met kruidvat 2v5. en heb afgelopen bestelling van ovulatietesten een aantal dipstick zwangerschapstesten mee laten komen
Pff.. die cyclus van mij, wordt er gek van. Dacht dat ik 12 juni mijn ei had gehad, door tempstijging die ik had. 17 juni wat lichtroze bloed, dus was aan het hopen op een innesteling. Maar zaterdag en vandaag negatief getest. Misschien dat mijn ei pas 17 juni kwam, ben ik nu aan het bedenken, en dat het lichtroze bloed een ovulatiebloeding was. Dat zou betekenen dat 30 juni mijn NOD is. Zou iemand mij daarop kunnen zetten? Gisteravond had ik een vervelend gevoel in mijn linkerlies, een soort steken. Vanmorgen verschrikkelijk misselijk toen ik wakker werd.. ben mezelf weer lekker gek aan het maken Als ik 30 juni negatief test en niet ongesteld ben, dan weet ik het echt niet meer
Appelboompje: Haha...ja, ik gaf het weer ook al de schuld! Kan je jezelf nog bedwingen niet te gaan testen? Wat duren de dagen nu lang hè... Zojuist een enorme huilbui gehad. Ging eigenlijk nergens om, een klein dingetje en ik explodeer. Had dit gisterenavond ook al. Wat de precieze oorzaak ook zijn mag, mijn hormonen zijn in elk geval behoorlijk van slag. Het duurde de vorige keer drie jaar voor ik zwanger werd van mijn dochtertje. Zou heel onwerkelijk zijn als het nu in 1x raak is.
@Vlindertje; wat frustrerend die onzekerheid en wachten he. Ik hoop dat het afwachten voor een goed doel is. @Dniese; Pffff ik begin het wel steeds lastiger te vinden he. Maar gezien mijn nod pas 30 juni en mogelijk een dag later is (ovulatietest gaf dag later pas positief) is het nu toch nog te vroeg voor testen. Normaal test ik niet voor mijn NOD maar omdat mijn man en ik allebei het gevoel hebben het deze week wel eens zou kunnen zijn hebben we vanavond voorgenomen om zaterdagochtend te testen (tenzij mijn man vroeg op moet zaterdag dan testen we zondagochtend). En jij? Wanneer ben jij van plan om te testen? Hoop dat je dit keer in elk geval niet 3 jaar hoeft te wachten. Ben je zonder mmm zwanger geworden? Want 3 jaar dat is echt lang * Dikke knuffel omdat je verdrietig was * Wat zijn die hormonen toch kleine monstertjes he
Helaas geen gezinsuitbreiding voor ons deze maand op naar ronde 6! Voor alle zwangeren: Gefeliciteerd & een voorspoedige zwangerschap gewenst! xxx
Jessie90, balen. Op naar de volgende ronde. Hopelijk heb je dan meer geluk. Appelboompje, ik duim voor je dat het raak mag zijn! Meissie, bedankt voor het roze. Hopelijk helpt het ons! Ik kon het niet laten en heb net een test gedaan (kv 2v5) en eerst zag ik niks. Maar toen ik beter in het licht keek, zag ik een heel, heel, heel licht streepje. Weet iemand of die testen een voorgedrukt lijntje hebben? Ik beschouw hem als negatief en wacht verder rustig af en probeer me verder in te houden.
Ik duim voor je! We zitten in dezelfde ronde. Samen door naar de maart mama's? Brusje, testen van de action zijn top! Omowit als je niet zwanger bent en een mooi streepje, als je net wel bent
Net een testje ertegen aan gegegooid. Twee dagen overtijd en een omo witte test. Late ei? Of gewoonweg niet zwanger. Teleurgesteld......neee verbaasd. Ik ben altijd direct zwanger. Hmmm jah ik ben ouder. Bereid me voor op mn ongi. Op naar ronde 2
@Brusje en @Jessie90 jammer! Veel succes in de volgende ronde @Djingo; dank je wel! Ik durf het van dat voorgedrukte streepje niet te zeggen, enkel dat ik altijd zeer positieve verhalen hoor over die 2v5 testen van het kv. Dus ik juich nog niet met je mee (maar stiekem; wat zou het leuk zijn!...maar hou me in en feliciteer je nog niet voorzichtig). Ik moet zo weg - dus helaas moet nu de laptop uit. Wordt een avondje niet zp-en. Afkicken Fijne avond allemaal
Nee, doe maar niet Appelboompje . Ik beschouw hem als negatief. Anders maak ik mezelf misschien blij met niks .
Ahhhh super lief, dat doet goed! Ik heb afgesproken om zondagochtend te testen. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, is dit mijn NOD, maar het zou ook een paar dagen kunnen schelen. Dus mocht de test zondag negatief zijn, dan doe ik er woensdagochtend nog eentje. Ik ben toen zonder mmm zwanger geworden. Wat was ik blij! Mijn lichaam kon het wél zelf! Na twee jaar proberen zonder succes had ik de hoop een beetje neergelegd. Een jaar vol gebeurtenissen later...het was een zaterdagavond en m'n vriend en ik hadden die avond een feestje. Ik was er eigenlijk helemaal niet mee bezig(had de hoop opgegeven), maar wilde voor we weggingen per se een test halen. Meer als bevestiging dat ik niet zwanger was en ik ook drankje kon nemen. Gelukkig was de Dirx-drogist tot laat open. Thuis deed ik meteen de test, legde 'm op een kastje en liep zonder erop te kijken weg. Ik wist tenslotte toch wel dat deze negatief was. Toen pakte mijn vriend de test en begon als een gek te grijzen. Ik snapte niet wat er grappig aan was, dus vroeg wat 'm mankeerde Toen vroeg hij mij lacherig: 'Hoeveel streepjes hoor je te zien als je zwanger bent?' Waarop ik geïrriteerd zei: 'Twee natuurlijk, geef die test nou maar, vind het níet grappig!' Toen draaide hij de test naar mij toe...twee dikke vette strepen! Ik was zwanger! Ik moest huilen, we deden een dansje en kregen beide die grijns niet meer van onze gezichten af en zijn die avond maar thuis gebleven, haha.
Mijn man keek vanavond naar de streep en hem viel op dat ie breder is geworden. Zag ik ook vanmorgen. Best wel apart.
Zoooo filmpje op fb over mannen die onverwachts terug kwamen van een missie... pff zat te janken als een klein kind!
Hee ladies, heb giga vermoeiende vergadering gehad. Zit nu heerlijk onderuitgezakt voor de buis met mn broek los en lichtelijke steekjes ( geen ongipijn )