NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Hi Dniese, dat is ook hetzelfde wat ik aan informatie had gevonden. Maar ik wil weten wanneer je het gebruikt, de hele cyclus, voor of na de ei?

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik denk dat ik net ongesteld ben geworden... :(

3. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Dank je wel lief van je! Ik moet nog even ergens weer positieve energie vandaan halen en me richten op de aankomende vakantie.
    Hopelijk voor jou maandag beter nieuws.

4. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    He, wat jammer meid. Ik ook vandaag:( Maar we kunnen niet opgeven, we gaan voor de volgende ronde. Het komt goed

5. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ah nee.. Niet ineens op rood gaan dames!!! 😔 ging zo goed vanochtend .. Dikke digi knuffel

6. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Naar wat ik zo erover lees, kan je het meteen gebruiken, maar zeker weten doe ik het niet. Vond namelijk dit nog over tarwekiemolie en innesteling:

Tarwekiemolie is een uitstekend middel om de vruchtbaarheid te bevorderen en kan door iedereen gebruikt worden die zwanger wil worden. Als een zwangerschap gewenst is en het maar niet lukt om zwanger te worden, dan kan tarwekiemolie als ondersteunend middel gebruikt worden om de vruchtbaarheid te bevorderen. Voeding en vruchtbaarheid kunnen verband met elkaar houden en een gebrek aan vitaminen uit plantaardige oliën, zoals tarwekiemolie met de belangrijke toevoeging van vitamine E kan ervoor zorgen dat vrouwen minder vruchtbaar zijn.

Innesteling
    De eerste keer dat de belangrijke vitamine E is geïsoleerd uit plantaardige olie vond plaats in 1936 uit tarwekiemolie. Het natuurlijke middel is niet alleen positief voor de vruchtbaarheid, maar kan ook invloed hebben op de innesteling van het bevruchte eitje. Er kunnen zich bij vrouwen allerlei oorzaken voordoen, waardoor de innesteling niet goed verloopt. Tarwekiemolie kan al voor de zwangerschap worden gebruikt om de vruchtbaarheid te vergroten, maar biedt ook een vergrote kans na het zwanger zijn geworden dat de innesteling goed verloopt. Tarwekiemolie heeft namelijk meerdere positieve eigenschappen, zoals het bevorderen van een goede doorbloeding. Er zijn met betrekking tot dit wondermiddel in het verleden allerlei dierproeven en onderzoeken gedaan in het kader van het voortplantingsvermogen.

Zwangerschap
    Tijdens de zwangerschap kan na tarwekiemolie na de innesteling desgewenst gebruikt blijven worden. Het verbetert namelijk ook het prestatievermogen doordat het lichaam meer energie krijgt. Als het doel van het gebruik van tarwekiemolie het verhogen van de vruchtbaarheid en de innesteling ten doel heeft gehad, dan kan, maar hoeft het middel uiteraard niet gedurende de hele zwangerschap en daarna worden genomen. Wie ook van de andere voordelen van tarwekiemolie wenst te profiteren kan uiteraard wel besluiten om het product te blijven nemen. Zo wordt er geprofiteerd van een verbetering van de aanvoer van zuurstof naar de hersenen en beschermt de tarwekiemolie de functie van de lichaamscellen, waardoor een betere weerstand ontstaat.

Geloof dat ik het ook ga halen, als het zo goed voor je is. Hihi.

7. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Oke, ik heb mijn testje van vanmorgen die ik al bij 3 minuten in de steek liet omdat ie wit leek al voor mijn doen en heb ik al testen verspild 6 stuks ik liep weg.
    Zette hem bij de anderen neer. Klein uurtje of wat dan ook geleden deed ik ze bij elkaar pakken ook de test van de ovulatie daar moest en moet ik nog steeds een datum opzetten. Toen keek ik er nog eens naar ... en ik zag een tuurstreepje! Wat?! Mijn maag kromp ineen. Hahaha. Oke indrooglijntje want ik weet niet wanneer dat is gebeurd binnen de 5 minuten of 10? Wie zal het zeggen maar de kleur is net als het streepje maar dan heel licht. Ik ga wel zaterdag nog een keer testen op mijn "nod".

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier gister mijn NOD, nog steeds geen ongi te bekennen. Baal er wel van als ik nu opeens een lange cyclus heb na de Miskraam. Meiden die bij 5weken ook een mk hebben gehad, hoe was dat bij jullie?

9. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Dniese heel erg lief van je en heel erg bedankt voor het verder uitzoeken. Ik zal vandaag al beginnen :) bij het avond eten innemen en hopen dat het echt helpt :p . We zullen zien aan het einde van deze cyclus.

10. Diamondgirl

25 nov 2013
    83
    0
    6
    Utrecht
    Mijn eerste cyclus na de miskraam duurde 34 dagen, daarna was ik regelmatig (27 dagen)

11. Papilio

Papilio Lid

25 jun 2014
    83
    0
    6
    Omg Rotterdam
    Hoi meiden, ik wil mij ook graag toevoegen aan de lijst :)

Papilio, 28 jaar, 2de ronde, NOD 25-6, eerste kindje.

Zaterdag ochtend gaan we samen testen! Nu voornamelijk pijnlijke borsten en lichte krampen in mn buik(help). Ik houd jullie op de hoogte en hoop dat iedereen positief test!!!

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Als ikmorgen niet ongi ben, misschien dan toch weer een testje ertegen aan gooien?

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ps ik denk dat ik mn buiten fruitbomenheb vermoord. Ik heb zeuitde grond gehaald en in de Onnige kant gepoot. Alleen met wat veel geweld om ze uit de grond te halen

14. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Jammer... ik heb advies van mamalap gekregen om er water bij te doen en toen werd ie omo wit. Dus het is w.s. niets geweest.

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Vanmorgen bij het afvegen wat bruin/roze. Had dan eigenlijk pas zaterdag of zondag moeten gebeuren. Jammer. Maar goed, als het dan komt laat het dan ook maar NU komen, dan kunnen we tenminste snel weer verder.
    Maar na vanmorgen heeft het niet meer doorgezet. Zal vannacht of morgen dan wel komen.

16. Papilio

Papilio Lid

25 jun 2014
    83
    0
    6
    Omg Rotterdam
    Vervelend prulletje!! Hopen dat het niet doorzet!!

17. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Ik mag voorzichtig op roze.. Ma test van vanochtend net een test van 2v5 van kv gedaan 😄

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,6 KB
      Weergaven:
      4
  18. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Balen dat je ongesteld bent geworden sharlene:(
    Ik gebruik ook tarwekiemolie, de capsules van Vogel.
    1x per dag 's ochtends samen met de VSM puur mama vitamines. Of het werkt? Geen idee. Je wordt er natuurlijk niet zwanger van :D maar kan volgens mij wel helpen met de innesteling. Ik hoop voor jou dat je de volgende ronde op roze komt.

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hommel voorzichtig gefeliciteerd meid.

20. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Deze is goed zichtbaar hommel :) gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina