Dat ziet erveelbelovend uit, zo duidelijk isdemijneniet. Die kan ik niwt opfoto zetten. Maar ik denk dat ik mijn ei een week later heb gehad. Mijn od blijft wel altijd stabiel. Dus altijd om de 28 29 dagen. Vandaar dat ik zo verbaasd was gister dat hij negatief was en dat ik niet snap waarom ik nu al drie dagen over tijd ben. Ik zalvoor je duimen, maar zoals ik het nu kan zien, kun je straks 2 heren blij gaan maken.
Het blijft spannend dus.. Wat is het moeilijk he dat wachten. Heb zojuist weer getest en zie weer een streepje!! Ik ben draagmoeder voor een man en vrouw dus we zullen ze dit weekend eens gaan verrassen!
Nou ik mag van de lijst verwijderd worden. Ik sta hier verkeerd. Ik accepteer ein-de-lijk dat ik ondanks al die symptomen niet zwanger ben. Heb een test gedaan opnieuw na die indroger van gisteren en die is omo wit. Dus ik neem aan dat ik op cd 10 zit vandaag. Dan zit ik hier in het verkeerde nod topic.
Zorgaannog1 je mag altijd blijven hoor Juul sorry, dacht dat ik dat ergens las, maar dat kan natuurlijk ook weer wat anders zijn geweest wat mij alles door elkaar haalt. Dus weer positief....daar maak je een meneer en mevrouw strx heel blij mee. Hier was de test van gister toch echt niet omowit. Ik heb een tuurtest en ben niet ongi. Als ik op de lijst had gestaan was mn naam blauw.
je denkt dat je op roze mag, meid je moet op roze deze is hartstikke positief hoor haha hartelijk gefeliciteerd
Door drukte even een paar dagen niet mee kunnen lezen, maar alle zwangeren gefeliciteerd! Iedereen op rood, sterkte, hopelijk volgende ronde! Ik heb maandag een test gedaan maar was Omo wit. Dinsdag was mijn nod. Ben alleen nog steeds niet ongesteld geworden, en zijn ook nog geen gekeken dat dit vandaag of morgen komt. Het weekend nog maar weer testen, ben alleen wat bang voor de evt teleurstelling dat ik niet zo goed durf. Mocht het morgen nog niet zijn doorgebroken doe ik dan weer een test. Nog even spannend dus!
ik had mijn mk bij 6 weken en mijn cyclus bleef 28 dagen daar was ik wel blij om.heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat het snel roze word bij jouw.
Alle dames op roze hartelijk gefeliciteerd. Alle dames op rood hoop dat de volgende ronde voor ons word. De dames die nog op het wachtbankje zitten heel veel succes en ik hoop dat jullie ook allemaal roze krijgen. Ik had even hoop dat ik toch zwanger was omdat het niet wou doorzetten maar de test was wit. . Nu ga ik eerst op vakantie 7 juli en ik hoop dat het daar in de volgende ronde wel lukt.de ovulatie testen gaan ook mee dus ik kan het dan mooi in de gaten houden. Liefs
Na gisterochtend een licht streepje te hebben gehad, gisteravond natuurlijk ook even getest, wit was die. Vanochtend weer gedaan en nu weer een licht streepje Vandaag is mijn nod en rood is er nog niet. Heb wel erge last nu van ongipijnen, gisteravond ook al, net alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Zucht, dit wordt weer een lange dag.
Erg is dat hè die onzekerheid als het dan toch moet komen Dan maar meteen.hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Knuffel.
Nog geen rood hier, maar vorige mnd had ik ook een iets langere cyclus ga daar maar vanuit na de omo witte test van gisteren
Newdawn, mijn test was ook zo licht. (lijkt ook wel dezelfde test) Kan zijn dat je avondurine gewoon net niet genoeg hcg had. Ik had op NOD ook nog geen donkere streep. Achteraf is mijn NOD denk ik 2 dagen opgeschoven. Ik heb echt goede hoop voor jouw hoor. Ongi krampen zijn heel normaal. Dat heeft eigenlijk iedereen in het begin. Toch is het natuurlijk even spannend.
@juul duidelijk he ik had trouwens nog nooit van dat water trucje gehoord! Zo kan je zien dat het een indroger is ofzo? @newdawn man wat killing is dit voor jou zeg! Jouw lichaam weet het wel spannend te houden. We gaan voor roze hoor!!! Sterkte vandaag *geeft een bemoedigende knuffel* Wederom weer misselijk wakker geworden EN gedroomd dat ik positief testte. Nu maar hopen dat de droom uit mag komen. Ik voel mij best zwanger, en ben best bang dat die klap heel hard gaat komen deze keer als het niet zo blijkt te zijn. Probeer reeel te blijven en het ook telkens tegen mezelf te zeggen; maar deze ronde vind ik het écht moeilijk
ik mag op rood al voel ik me nog steeds misselijk, last van zuur, moe, opgeblazen gevoel maja woensdag ongesteld geworden dus dat kan t echt niet zijn.
16. (2) : MyNameIs, 26/27 jaar, ronde 8, 2de kindje Bilie, 24 jaar, ronde 2, 2de kindje 17. (0) : 18. (0) : 19. (0) ukki, 37 jaar, ronde 11, 1e kindje 20. (1) : Superhuman, 24 jaar, ronde 3, 1ste kindje 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (0): 25. (0) : 26. (0) : 27. (0): 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos (0) : Totaal: 5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Dag lieve mensen, Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum omdat ik even wil weten of er meer mensen zijn die hetzelfde hebben. Ik heb zojuist mezelf op de NOD-tijdlijn gezet maar weet eigenlijk niet of deze nog actief was/is. Normaal gesproken heb ik een cyclus van tussen de 25 en 28 dagen. Zit nu op dag 36. Voel me niet zwanger en mijn test van Kruidvat vanmorgen was ook negatief. Ik wil er nu van uitgaan dat mijn eisprong gewoon laat is geweest. Ik neem aan dat er meer mensen in deze situatie zitten. Ik verwacht de kans op zwangerschap nu klein....wat denken jullie?