Ik wil ook wel op de lijst Evelien, 27 jaar, ronde 6, eerste kindje, NOD is de 28ste Jaa oftewel morgen!
Voor het eerst sinds een half jaar nu echt het gevoel dat ik zwanger ben. Vanaf de vermoedelijk innesteling al pijn overal in m'n buik, flink pijnlijkere borsten dan normaal en een schimmelinfectie gehad. Heb hier vaker last van maar dan altijd zonder uitzondering tijdens mijn ongi, nu echt twee weken eerder. Maar het belangrijkste is dat ik het echt gewoon voel. Morgenochtend testen, super spannend!
Gisteren wat bloed verloren dus ik dacht ongesteld te zijn, maar vandaag weer helemaal niks. Dus ik snap er even helemaal niks van. Bij mn dochter heb ik ook een dag bloed verloren 2 dagen voor de positieve test, maar toch. Vandaag wel een negatieve test. Dus ik word een beetje gek van mijn lijf. @rimar, dat gevoel heb ik ook de hele dag al, maar er komt inderdaad bij mij ook niks uit.
Appelboompje...dat begrijp ik... als de testen in huis zijn vind ik het ook moeilijk er af te blijven. Ik hoop voor je dat je snel positief test. Rimar.....ik denk dat ook steeds (dat ik drup) en normaliter heb ik dat ook niet......al denk ik zelf dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maar ik hoop nog steeds dat dat niet gebeurt. Al zou ik nu liever gewoon mijn periode krijgen dan nog een week zo wachten.
Zojuist toch nog maar even 2 testen gedaan. Kruidvat 2v5 is wit. Maar op de matcare ultra test (die extra gevoelig is en 6 dgn voor je NOD kan) lijk ik een tuurstreepje te zien. Maar durf niet echt goed te denken of dat ook echt zo is. Die test heb ik een paar dagen geleden ook gedaan en toen was die echt wit, dus denk niet dat hij valse lijnen geeft maar toch. Moeilijk. Zal straks als het wat beter licht is eens een foto proberen te maken maar denk dat je het op de foto niet zult zien. Morgen is mijn NOD. Maar denk dat ik nog wat langer moet wachten voor een duidelijkere test, of ik word ongesteld natuurlijk.
Dag Prulletje. Ik vind het moeilijk te beoodelen. Misschien morgenochtend nog een keer met ohtendurine doen? (voordat je drinkt) Ik had vanacht roze op mijn toilletpapiertje. Vanochtend niet maar samen met de enorme buikpijn die ik gisteren had is het wachten op doorzetten. Ik ben eigenlijk wel blij want na een week overtijd en geen positieve test word je een beetje moedeloos. Ik kan dus van zwart naar ROOD op dag 19. Maar zal jullie nog even volgen hoor.
Pukki, was nu ook met ochtendurine voordat ik gedronken had. Maar hcg verdubbelt pas in 48 uur dus ben bang dat ik op z'n vroegst maandag pas meer weet. Maar ga morgen toch testen denk ik hoor Jammer dat jij naar rood moet! Maar inderdaad na zo'n tijd wil je ook wel een keer duidelijkheid! Op naar de volgende ronde dan maar. Kan bij mij helaas ook nog steeds gebeuren hoor.
Juuuuul <3 Prulletje, op de bovenste lijk ik iets te zien. Is de foto in t echt duidelijker? Of even duidelijk?