NOD Lijst 16 t / m 30 Juni 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door MyNameIs, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is de test van 2 dagen over tijd. Heb hem om 08:30 uur gedaan, maaar had nog 04:45 uur nog wel 250 ml water op

Bijgevoegde bestanden:

2. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Vanmorgen ook weer een test gedaan, geeft nog steeds aan niet zwanger. Ben nog niet ongesteld en lijkt ook niet een deze dagen te beginnen. Wel misselijk, af en toe krampen in de buik. Ben nog nooit zo lang over tiid geweest... We wachten nog maar af...

3. Papilio

Papilio Lid

25 jun 2014
    83
    0
    6
    Omg Rotterdam
    Vanmorgen de test gedaan en jawel hoor ZWANGER :D Ze blij mee!! Uitgerekende datum 4 maart 2015. Wat een heerlijk gevoel!

Ik hoop dat er nog vele positieve berichtjes binnen komen en voor degene waarbij het niet gelukt is; jullie tijd komt vast en zeker!!

De NOD lijst kan dus aangepast worden....

Papilio, 28 jaar, ronde 2, NOD 25 juni

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,2 KB
      Weergaven:
      4
  4. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    @prulletje ik zie ook echt een tuurstreepje op de onderste! Spannend!

@ juul; jaaa gefeliciteerd!

@studente90 ik zie em! Jij ook gefeliciteerd

@papilio; mooi streepje meid! Gefeliciteerd

Ik ben zelf verdrietig en zwaar teleurgesteld; vroege test gedaan (nod is denk ik dinsdag ipv maandag de 30e) wit, geen tuurtje, helemaal niks, en had zodat gevoel deze ronde... En daarbij ik heb nog nooit een positieve test gehad, we gaan straks ronde 8 in en heb nog nooit een vaag lijntje zien verschijnen, nu probeer ik altijd positief te zijn (moet ook wel als je chronische pijn hebt) maar begin zo langzamerhand ook wel in stemmetje in mn hoofd te krijgen dat er mogelijk wel wat aan de hand kan zijn...

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Knuffel voor appelboompje!
    Bah, wat vervelend, nog steeds geen lijntje, niet eens vaag! Daar zou ik ook verdrietig van worden hoor! Eerlijk gezegd ben ik nu al bang dat er iets aan de hand is bij mijzelf als ik niet zwanger zou zijn. Terwijl we pas in ronde 2 zitten, dus het is vast onzin om dat nu al te denken, maar ik herken het dus wel.
    Vind het echt oneerlijk dat de een het wel lukt en de ander steeds maar niet. Maar houd nog even moed! Mijn nod is morgen al en ik weet eigenlijk ook nog niks.

6. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Gefeliciteerd Papilio, Studente en Juul! Zo, pats, weer 3 erbij!
    Geniet ervan!!

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Wij gaan naardevlg ronde. Ongi is begonnen gelukkig. Niks is erger san overtijd zijn en negatieve testen. Nu weet ik waar ik aan toe ben. Of het moet een innestelingsbloeding zijn. Waar we niet van uit gaan. Succesmeiden.ik wil jullie niet zien in de vlg maand

8. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    @appelboompje; dikke knuffel. Er is niks ergers dan telkens een witte test. Ik merkte dat ik er zelf heel veel mee bezig was en dat ik get gewoon moest loslaten. Jaja ik weet het ; dat is nog niet zo makkelijk.
    Ik hoop dat je snel op roze mag!!

9. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    @prulletje. Dank je! Kom je er snel bij?

10. Papilio

Papilio Lid

25 jun 2014
    83
    0
    6
    Omg Rotterdam
    Bedankt voor de felicitaties. Het voelt altijd zo dubbel omdat ik het alle meiden gun waarbij het minder vlotjes gaat.. Ik denk aan jullie xoxo

11. pukki

pukki Lid

27 jun 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    appelboompje...ik begrijp helemaal wat je bedoeld maar je bent niet alleen hoor. Ik heb vanmorgen mijn periode gekregen en dat maakte me eigenlijk wel blij...te weten dat je wel gezond bent. Gewoon moed houden en desnoods tzt een afspraak maken met de gyn. Zet m op!

12. pukki

pukki Lid

27 jun 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd voor al die zwangeren onder ons...Voor mijn gevoel een goede maand!

13. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Heel erg balen hier :( na 2 lichte testen te hebben gehad ging ik al hopen zwanger te zijn. Had gister ook zo'n raar gevoel de hele dag, vreemde krampen en steken in de liezen. Vanochtend getest, spierwit, en nu gigantisch ongesteld. Volgens mij is er iets geweest, want zo heftig ongesteld ben ik nooit. Mijn vriend en ik balen erg :(
    Ik mag dus op rood.

14. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juul83, Papilio en Studente90...gefeliciteerd!!

Appelboompje :( Potdikkie, ik had zo'n goede hoop voor je. Ik kwam op het forum spieken, omdat ik verwachte jouw positieve test te zien:( Misschien dat het toch nog kan? Dat het nu te vroeg was? Ik duim voor je, dikke knuf!

15. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah wat rot zeg! Voor jou ook een dikke knuf!

16. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hm, na mijn tuurtest van vanmorgen nu toch weer het gevoel dat ik ongesteld ga worden vanuit mijn onderbuik. Pff, het is wat. We zien het wel.

Jammer newdawn! Niet leuk! :(

17. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Hallo meiden,

Ik mag helaas op rood :( had het wel verwacht, ben allang blij dat alles weer op gang is na de mk!

18. Djingo

Djingo Niet meer actief

Prulletje, spannend hoor!

Balen Reckless :(.

19. Djingo

Djingo Niet meer actief

Oh en alle dames op roze, gefeliciteerd!

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Gefeliciteerd meid en wij hopen je snel te volgen

Deel Deze Pagina