Begint het altijd met wat roze dan? Had ik bij mijn vorige zw opk en had het op mijn nod. Was toch echt zwanger hoor
Heb ik bij mn vorige zwangerschap ook gehad. Zelfs licht bloedverlies. Was toch zwanger. Hoop t voor je!
@ prulletje 2, gefeliciteerd! @ rimar, zolang het nog niet doorzet is nog alles mogelijk, think positive thoughts! * stuurt een hele rij roze sprinkels jou kant op* ****************************************************
Prulketje en hanneke, gefeliciteerd! hier vanmorgen wat viezigheid dus zal nu elk moment wel doorbreken. Net als vorige maand cyclus 30
Ik heb ook best last van krampen hoor, schijnt er gewoon bij te horen . Ik ben er in ieder geval ook niet erg gerust op, denk dat de meeste zwangere zich onzeker voelen daardoor .
Hanneke & Prulletje: gefeliciteerd! @Rimar: het klinkt wel hoopvol wat de andere zeggen over het roze, dus ik duim nog voor je! Hier gisterenochtend dus krampen en gisterenavond laat weer, maar nog steeds geen rood te zien. Wel vreemd, want normaal gesproken zet het heel snel door. Dus nog even afwachten maar.
Dames op rood, balen . Hopelijk de volgende ronde meer geluk! Dames op roze, van harte gefeliciteerd!
Bij mij voelde het als een heftige ongesteldheid, en erna was het in eerste instantie heel erg spannend totdat we de eerste echo met 13 weken in handen hadden.
Hallo dames,Mijn regeltjes moesten 22e komen maar helemaal niks. Wel vaak de menstruatie pijn en krampen maar het komt maar niet door. Daarnaast heb ik gele afscheiding en onwijs donkergele urine.. ik drink normaal dus daar zal het niet aan liggen.Ook gevoelige borsten en tepels, maar verder niks bijzonders.Gister was ik s ochtends en s avonda misselijk en duizelig..Iemand die deze symptomen had en zwanger bleek te zijn__________________
Ja, nu 7 dagen.. haha. Was altijd 28 dagen en netjes op tijd.. als het morgen niet komt, ga ik testen. Krijg soms zo een steek en kramp dat ik denk ja hoor het is er maar helemaal niks.